Even voorstellen en bestelde V40

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
HakanC
3rd Gear member

Ik dacht altijd dat het aan de kleinere tank lag.. Is dus toch de demper van de dubbele uitlaat.. Logisch.. :)) ik heb wel een R-Design diffuser en dubbel uitlaat. Maar is achteraf gedaan met onderdelen van de stylingpack.
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
Cascam
2nd Gear member

Hier licht bewolkt:
Afbeelding

Hier in de volle zon:
[/img]Afbeelding
Volvo V40 D2 SUMMUM - misty blue metallic - P100 charcoal/charcoal leder - business pack pro- xenon pakket - extra getint glas
Cascam
2nd Gear member

Soepkop schreef:Ik zie nu inderdaad dat bij de R-design noodreservewiel moet worden gecombineerd met dubbele laadvloer :(

Maar die kantelbare zitting kan op de E-design toch gewoon als optie besteld worden :?:
Ja dat kan, €170,- , ok de summum is €1000,- duurder, maar heeft meer gadget en comfort features.
Cascam
2nd Gear member

HakanC schreef:Ik dacht altijd dat het aan de kleinere tank lag.. Is dus toch de demper van de dubbele uitlaat.. Logisch.. :)) ik heb wel een R-Design diffuser en dubbel uitlaat. Maar is achteraf gedaan met onderdelen van de stylingpack.
Dat styling pack, zijn dat dan twee sier eindstukken in de diffuser ofzo?

Das lullig in de winter, je denkt dat er 2 uitlaten zitten maar er komt rook uit 1, :P
spacewagon
3rd Gear member

Cascam schreef:Das lullig in de winter, je denkt dat er 2 uitlaten zitten maar er komt rook uit 1, :P
Nee, dat is niet zo. De twee "platte" uitlaten uit het stylingpack zijn allebei echt. Ze zijn links en rechts aangesloten op de einddemper en er komt uit allebei rook. Gelukkig :D
Mijn V40: D2 Summum
HakanC
3rd Gear member

spacewagon schreef:
Cascam schreef:Das lullig in de winter, je denkt dat er 2 uitlaten zitten maar er komt rook uit 1, :P
Nee, dat is niet zo. De twee "platte" uitlaten uit het stylingpack zijn allebei echt. Ze zijn links en rechts aangesloten op de einddemper en er komt uit allebei rook. Gelukkig :D
Haha yep gelukkig maar.. Er komt echt wat uit.. Ik spreek uit ervaring :p
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
Cascam
2nd Gear member

Eindelijk was het afgelopen dinsdag zover, om 17:00 kon ik mijn V40 ophalen bij de dealer Ton van Kuyk in Alkmaar, en daar stond ie in de showroom,... Wauw wat een gave kar!

Afbeelding

En nu na 100km zo blij met mijn keuzes, gelukkig geen sportpakket, ik vind hem met 17" de perfecte combi hebben tussen comfort en sportief.
En wat een wegligging!
Enkel vind ik het jammer dat ik niet het scandinavian pakket erop heb, ivm met het gadget gehalte, dit kon helaas niet meer omdat ik anders kwa prijsklasse te ver boven de waarde van de auto's van de collega's zou uitstijgen, €36000,- was ongeveer de max.
Dus ik moest compromissen sluiten, xenon of trekhaak, xenon dus en heel blij mee, en heel wat pakketten wissen van de full-options lijst.

Maar alsnog heb ik een heel dik aangeklede wagen, en zo onwijs gaaf in het Misty blue, en dan zeker icm de extra getinte achterruiten,...
Afbeelding

Wat een auto in vergelijk met mijn "oude" megane, de afwerking, het onderstel, en alleen al hoe de deuren dichtvallen,... Het is gewoon een hele klasse hoger,...
Altijd al een Volvo liefhebber geweest, desondanks was de renault mij verbazend goed bevallen de laatste 3 jaar, echt een top wagen, maar niet te vergelijken met de V40,
Volvo V40 D2 SUMMUM - misty blue metallic - P100 charcoal/charcoal leder - business pack pro- xenon pakket - extra getint glas
Plaats reactie

Terug naar “V40”