oke. wissik nie. klopt ook wel ja. er is (was) alleen een origineel achterraam rolgordijn als optie leverbaar.bart simpson schreef:Er zijn nooit sunblinds als origineel accessoire voor een V40 geweestvox schreef:er zijn toch wel originele sunblinds voor de v40 geweest? die zullen dan toch nog wel ergens in een verdwaald stoffig hoekje bij volvo NL liggen?
Sunblinds V40 niet te krijgen?
- vox
- 2nd Gear member
V40 1.9D Ph2 102 PK Atlantic Blue bouwjaar 2000
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Alleen voor de S40vox schreef:oke. wissik nie. klopt ook wel ja. er is (was) alleen een origineel achterraam rolgordijn als optie leverbaar.bart simpson schreef:Er zijn nooit sunblinds als origineel accessoire voor een V40 geweestvox schreef:er zijn toch wel originele sunblinds voor de v40 geweest? die zullen dan toch nog wel ergens in een verdwaald stoffig hoekje bij volvo NL liggen?
- JaccoV70
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Hallo allemaal, ik heb na het lezen van de berichten dat er geen Volvo zonneschermen voor de V40 te koop zijn vanmiddag maar 2 universele gehaald bij Halfords.
Dit zijn 2 rolschermen in een pak voor 6,- euro.
Montage kan met de bijgeleverde zuignappen op de ruit, maar ik heb het rolgordijn met de klemmen in de binnenrubbers net onder de hemel geklemd.
Dit gaat snel en het geheel zit dan mooier en strakker gemonteerd.
Op de deur plak je het stukje bijgeleverde klitteband waarmee het rolgordijn mooi op zijn plaats blijft.
Het gordijn klapt ook niet ineens omhoog want voor het openen moet je op een ontgrendelknopje aan de zijkant drukken.
De gordijnen zijn iets te klein voor de ruit maar ik vind het geheel er beter uit zien dan die gevallen met een grote zuignap in het midden.
Bij die dingen kan het raam dan niet meer open en dat kan bij deze dus wel. Makkelijk voor als je geen airco hebt.
Ik vind het zeker voor de prijs van 6,-euro een redelijke oplossing en een aanrader voor andere mensen die nog zoekende zijn.
Grtn allemaal
Dit zijn 2 rolschermen in een pak voor 6,- euro.
Montage kan met de bijgeleverde zuignappen op de ruit, maar ik heb het rolgordijn met de klemmen in de binnenrubbers net onder de hemel geklemd.
Dit gaat snel en het geheel zit dan mooier en strakker gemonteerd.
Op de deur plak je het stukje bijgeleverde klitteband waarmee het rolgordijn mooi op zijn plaats blijft.
Het gordijn klapt ook niet ineens omhoog want voor het openen moet je op een ontgrendelknopje aan de zijkant drukken.
De gordijnen zijn iets te klein voor de ruit maar ik vind het geheel er beter uit zien dan die gevallen met een grote zuignap in het midden.
Bij die dingen kan het raam dan niet meer open en dat kan bij deze dus wel. Makkelijk voor als je geen airco hebt.
Ik vind het zeker voor de prijs van 6,-euro een redelijke oplossing en een aanrader voor andere mensen die nog zoekende zijn.
Grtn allemaal
Volvo C30 1.8F R-Design Momentum (193000 KM).
Ex Volvo V70 T5.
Ex Volvo S70 20V.
Ex Volvo V40 1.8.
Ex Volvo 850 10V.
Ex Volvo V70 T5.
Ex Volvo S70 20V.
Ex Volvo V40 1.8.
Ex Volvo 850 10V.