R design zetels onderhouden
-
- 2nd Gear member
Ik zou net als ik in het verhaal lees van de Audi s8 niks toen alleen een vochtige doekje. Het is een materiaal wat blijkbaar niet benaamd kan worden. Nubuck is de benaming van een leersoort en geen textiel dus als Volvo zelf niet weet wat ze leveren omdat ze het Nubuck textiel noemen? zou ik er zeker geen goedje op smeren.
NU: 2014 S60 T5 Kinetic, Inscription Crystal White pearl, Business Pack connect, TFT, Rdesign onderstel. 3 trap instalbare stuurbekrachteging, R design achter spoiler, 18 inch sleipner (gepoedercoat in gunmetal), Trekhaak (afneembaar)
2013: Volvo V40 T3 R-Design Rebel Blue. Met een hele waslijst aan opties.
2013: Volvo V40 T3 R-Design Rebel Blue. Met een hele waslijst aan opties.
-
- 3rd Gear member
Volgens mij is het een kwestie van lezen. Op de site staat er onder het kopje 'leren/textiel' de keuze 'nubuck/charcoal textiel/chacoal'. En in de omschrijving elders zie je dat het nubuck leer is, met textielen accenten. Dat zie je ook. Het is gewoon nubuck leer. Je gaat dat niet nubuck textiel noemen, dat doet niemand. Dan noem je het woord leer niet eens, anders sta je gewoon voor aap. Hooguit leatherlook, maar dat is het ook niet. Leer. Punt.

-
- 3rd Gear member