De portier bekleding zat ook schimmel op, net als het dashboard.
Voor
na
Dashboard ook weggeschimmeld
voor
Na.
Verder staat het wagentje ondanks de roestgaten, er netjes bij.
En wie kent deze nog ?
Roestgaten worden tzt behandeld, er zit niets op wat de APK kan beinvloeden.
Verder is de radiator gevuld met water, en bij het starten liep dit er net zo hard bij de waterpomp er weer uit.
Dit was al aangegeven dat de pomp lekte, en nu dus zelf ondervonden.
Het lijstje is dus in aanmaak
Voor de APK
- Waterpomp
- Remleidingen vervangen
- remzuigers gangbaar maken en rubbers ervan nazien
- schijven en blokken voor vervangen, achter de trommel remmen reviseren.
- Wagen stuurt wat gammel, stuurkogels vervangen (met stangen)
- Speling uit stuurhuis halen, paar uurtjes werk, en wat busjes vervangen.
- Electra werkt verder, op 1 stadslampje na (stuk) en 1 achteruit rij lichtje (2x aanwezig)
- Motor beurtje geven.
- 4 nieuwe bandjes rondom.
- Uitlaat nazien.
Overige zaken.
- Deurpanelen slecht, vervangen
- Stoelhoezen slecht en slecht o.a. door de overtrekhoezen (filt had losgelaten)
- Hoedenplank slecht.
- Raamrubbers gaar, alles vervangen.
- Diverse leidingen vervangen (o.a lucht en water)
- Motorsteunen vervangen. (motor waggelt elke kant op.)
- Roest behandelen en daar waar nodig is, lassen.
Voor spatbord, bij de koker (hoek ervan) rot.
Diverse raamlijsten rot.
Gaatje in kofferbakbodem.
Gaatje in kofferbak tussen de achter verlichting.
1 kriksteun vastlassen.
Bestuurders deur is rot, vervangen of veel laswerk, rechter is nog goed te behandelen
Motorkap roest aanslag, behandelen, niet rot.
Achterkant tussen de achterlichten diverse plekken behandelen, niet rot.
bestuurderszijde achterkant bij achterwiel, (wat bij de S/V een achterskirt is) behandelen, niet rot, roestaanslag.
Lijkt vrezelijk veel, maar valt nog mee, zal een dag lassen zijn hooguit 2.