Op hoop van zegen

pimsam
3rd Gear member
Berichten: 357
Lid geworden op: 01.02.2007 - 16:15
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Van het een:
En van een flush of anderszins onderhoud hebben de meeste ook nog nooit gehoord.
Komt het ander:
de aantallen die al 3.000 of meer euro aan bakreperaties achter de rug hebben.
Ik rijd al jaren met Volvo automaten. Van GT tot normale automaat. Een GT is in de basis niet veel anders dan een normale automaat (de Powershift bakken uitgezonderd). Beide zijn Asian Warner bakken die door Volvo sinds jaar en dag worden gebruikt.
Op het forum zijn er zeker probleemgevallen met een automaat maar om deze bakken nu als slecht te bestempelen, is toch wel iets te kort door de bocht. En iemand zonder problemen meldt zich niet op een forum.

Een automaat is complexer als een handbak maar ook daar kun je hele hoge kosten aan hebben (dual mass vliegwielen bv).
Volvo XC90 D5 R-design 2016
Porsche 911 Carrera Cabriolet 2002
Volvo XC90 2.4D aut. R-Design 2008
Volvo V50 2.0D aut. R-Design 2009
Saab 900 T16 Aero cabriolet 1990
Volvo XC90 D5 geartronic 2004
Volvo V70 2.5D aut. 1999
Volvo 850 Estate 2.5 20V aut. lpg 1994
Volvo 940 Estate 2.3 16V aut. lpg 1991
Volvo 164 E lpg 1973
Gebruikersavatar
rammstein01
2nd Gear member
Berichten: 188
Lid geworden op: 22.02.2010 - 17:14
Locatie: Eastwood N-Br

pimsam schreef:Van het een:
En van een flush of anderszins onderhoud hebben de meeste ook nog nooit gehoord.
Komt het ander:
de aantallen die al 3.000 of meer euro aan bakreperaties achter de rug hebben.
Ik rijd al jaren met Volvo automaten. Van GT tot normale automaat. Een GT is in de basis niet veel anders dan een normale automaat (de Powershift bakken uitgezonderd). Beide zijn Asian Warner bakken die door Volvo sinds jaar en dag worden gebruikt.
Op het forum zijn er zeker probleemgevallen met een automaat maar om deze bakken nu als slecht te bestempelen, is toch wel iets te kort door de bocht. En iemand zonder problemen meldt zich niet op een forum.

Een automaat is complexer als een handbak maar ook daar kun je hele hoge kosten aan hebben (dual mass vliegwielen bv).

Daarom ben ik ook benieuwd naar de positieve berichten. Daar hoor je natuurlijks niets over.

Ik blijf het positief benaderen.

Rob
2010 t/m 2013..S70 2.5T LPi MY 1999 98000 - 185500
2013 t/m .........XC90 2.5T LPi MY 2003 160000 -
Siemen72
2nd Gear member
Berichten: 83
Lid geworden op: 31.03.2012 - 11:35

Hoi Rob,

dan heb ik jou gisteren gezien in Uden. Ik was degene met de andere grijze XC90 die er ook stond. Prachtige auto heb je!!
Gebruikersavatar
rammstein01
2nd Gear member
Berichten: 188
Lid geworden op: 22.02.2010 - 17:14
Locatie: Eastwood N-Br

Siemen72 schreef:Hoi Rob,

dan heb ik jou gisteren gezien in Uden. Ik was degene met de andere grijze XC90 die er ook stond. Prachtige auto heb je!!

Dankjewel, ben er ook heel blij mee. Hoop m nog lang te mogen rijden.

Misschien tot een andere keer,

Rob
2010 t/m 2013..S70 2.5T LPi MY 1999 98000 - 185500
2013 t/m .........XC90 2.5T LPi MY 2003 160000 -
Plaats reactie

Terug naar “XC90 Classic t/m MY 2014”