Geplaatst: 09.11.2013 - 23:03
die aanbestedingen waren ten faveure van diegene die ook bedrijfswagens leverde, de kwaliteit c.q. de praktische bruikbaarheid en inzetbaarheid van de personenauto's waren in het geheel geen item
Welkom op Volvo-Forum.nl - Het forum voor alle Volvoliefhebbers
https://www.volvo-forum.nl/
de koningin van onze noorderburen kan de hare altijd verhuren, extra bron van inkomsten, kan onze ex koning ook doen om de brandstof van zijn boot tz bekostigencasper schreef:In dat geval zullen ze die toch zelf uit China moeten meebrengen want die bouwen ze hier niet.Gizmoke schreef: En Volvo kan toch lekker uitpakken met een stretched S80
Je moet er nu ook geen flauwe karikatuur van maken.BlackcurrantV70 schreef:Tja ik snap ook niet waarom bijna geen enkele Belgische politici in een auto "made in Belgium" rijden, dat je liever niet gezien wordt in een Audi kan ik aannemen, maar en Volvo ....
Ik denk dat "Koning Philippe" eens op cursus moet bij Alexander, kunnen ze gelijk zijn Nederlands wat bijspijkeren....
De meerderheid van Europese politiewagens zijn voor Zweden (zij vinden de XC70 de beste nipt gevolgd door de V70), gevolgd door Groot-Brittannië, Nederland, België, Zwitserland, Italië & Noorwegen.casper schreef:Politieauto's komen uit openbare aanbestedingen volgens Europese instructies , daar kan je dus niet zomaar kiezen voor Volvo.Morgenstond schreef:Toen ik recentelijk in Gent was, zag ik de politie rondkarren in Fiatjes. Dat mogen ook wel Volvo's worden!
Maar je eigen topman gaan ophalen en terugbrengen naar de luchthaven doe je als bedrijf toch met een auto van het merk dat je zelf maakt.
Daar gaat het hier niet over. Maar off topic heb je gelijk.mightyspawn schreef:Wat een gezeik om niks. Rijdt zalig Mercedes en BMW ook. Rij regelmatig in een cabrio 3 serie van 1989 en een 5 serie van 1994. Vooral die 5 serie is toch echt wel een machtige wagen.
Straks in een mini?Theo V70 schreef:Ik begin te begrijpen waarom onze ministers zich per degelijke hollandse fiets verplaatsen.
Mitsubishi, nee dank je! Donkervoort, hm niet echt praktisch. En een DAF XF is wat lastig bij fileparkeren.![]()
Opgelost:Griffin schreef:Straks in een mini?Theo V70 schreef:Ik begin te begrijpen waarom onze ministers zich per degelijke hollandse fiets verplaatsen.
Mitsubishi, nee dank je! Donkervoort, hm niet echt praktisch. En een DAF XF is wat lastig bij fileparkeren.![]()
Of toch maar een Tesla S
Dan niet voor de Rotterdamse wethouders in ieder geval ......Griffin schreef:Of toch maar een Tesla S
Geen gezeik om niks. Je verwacht dat als je een bezoek aan "jouw" fabriek brengt dat je opgehaals wordt in een auto van "jouw" merk. En niet door een exemplaar van de concurrent. Niets ten kwade van de concurrent maar wel een goede instelling.mightyspawn schreef:Wat een gezeik om niks. Rijdt zalig Mercedes en BMW ook. Rij regelmatig in een cabrio 3 serie van 1989 en een 5 serie van 1994. Vooral die 5 serie is toch echt wel een machtige wagen.
Ach, vorige week was hij nog te duur. Dat werd weerlegt en nu is het argument dat hij te krap is.gsx750r schreef:Dan niet voor de Rotterdamse wethouders in ieder geval ......Griffin schreef:Of toch maar een Tesla S
Hippe Tesla 'te krap' voor Rotterdamse wethouders
Rob