Welke exterieur styling kit op de V60 PIH

Het board om te praten over zaken die exclusief voor de Plug In Hybrid Volvo's van toepassing zijn
DutchVolvo
1st Gear member

Ik kan iedereen de Terra Bronze styling kit met bijpassende Modin velgen adviseren. Die van mij vrijdag opgehaald en het is een erg dikke bak geworden (al zeg ik het zelf!)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
tomtom
3rd Gear member

Wauw!! Die wil ik wel eens in het eggie zien! Je "moet" ook ff alle ramen flink laten zwarten…..echte GANGSTA :-)!
V70 2.4 2000
V70 T5 2003 MY 2004
V60 PIH Summum 2013 MY '14
V70 T6 2008
Superfunky
5th Gear member

tomtom schreef:Wauw!! Die wil ik wel eens in het eggie zien! Je "moet" ook ff alle ramen flink laten zwarten…..echte GANGSTA :-)!
En de dakreling plasti-dippen! Misschien beter laten wisselen voor zwarte?
DutchVolvo
1st Gear member

Ramen vanaf de B-stijl zijn al zwart. verder vind ik het prima zo, ook de dakdragers want die matchen goed bij de raamomlijsinten. Ik zou alleen wel Terra Bronze spiegelkappen willen hebben, zou hem denk ik afmaken maar zit helaas niet in het Volvo assortiment....

En ik ben ook wel groot voorstander van een (glimmende ipv. matte) volledig zwarte grille zonder dat enorme/blauwe volvo logo. Is daar door iemand al een goede oplossing voor bedacht?
Skibs
2nd Gear member

Dat veel te grote Volvo logo is inderdaad ontiegelijk lelijk, ja. Hou me ook aanbevolen voor een oplossing daarvoor..
Superfunky
5th Gear member

DutchVolvo schreef:Ramen vanaf de B-stijl zijn al zwart. verder vind ik het prima zo, ook de dakdragers want die matchen goed bij de raamomlijsinten. Ik zou alleen wel Terra Bronze spiegelkappen willen hebben, zou hem denk ik afmaken maar zit helaas niet in het Volvo assortiment....

En ik ben ook wel groot voorstander van een (glimmende ipv. matte) volledig zwarte grille zonder dat enorme/blauwe volvo logo. Is daar door iemand al een goede oplossing voor bedacht?
Ja hoor, plastidippen. Is ook prima optie voor je spiegelkappen.
JeroenV60PHID
3rd Gear member

Dan zou ik al het chroom plasti-dippen zodat het brons beter uitkomt.
Mooi GROEN is niet lelijk.

2013 M2014 Volvo V60 plug-in, black sapphire, beechwood met offblack hemelbekleding, aluminium inleg, side scuffs zilver, 18 inch Ixions (zomer+winter), Security + Hybride line.
2012 Citroen DS3 business (wit met zwart dak)
2012 Renault Megane GT-line
2011 BMW 745
kissyfur
3rd Gear member

Superfunky schreef: En de dakreling plasti-dippen! Misschien beter laten wisselen voor zwarte?
+1
daaldijk
2nd Gear member

kissyfur schreef:
Superfunky schreef: En de dakreling plasti-dippen! Misschien beter laten wisselen voor zwarte?
+1
-1

eerst bijbetalen voor chromen dakrails om ze daarna te plastidippen lijkt me niet logisch. Bovendien ben ik het met Dutchvolvo eens dat de raamomlijstingen en dakrails samen een mooie combi vormen.
Heb ik ook voor gekozen. Zonder dat chroom wordt het een nogal saaie auto, naar mijn smaak.
XC90 T8
BMW 330 cabriolet
RoaldH
6th Gear member

Is het trouwens mogelijk de neus van de my2013 te veranderen in het nieuwe exemplaat?
2013 Volvo V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Polestar
2021 Tesla Model 3 RWD Deep Blue / White
2023 Peugeot 208 GT 136 Rouge Elixir
Superfunky
5th Gear member

RoaldH schreef:Is het trouwens mogelijk de neus van de my2013 te veranderen in het nieuwe exemplaat?
Lijkt me niet. Koplampen zijn ook anders van vorm.
Als je de voorkant nou flink platrijdt, gaat 't misschien we lukken :)!
kissyfur
3rd Gear member

daaldijk schreef: eerst bijbetalen voor chromen dakrails om ze daarna te plastidippen lijkt me niet logisch.
Nee klopt, logisch was ze gewoon uberhaupt nooit besteld te hebben. LESS = MORE. Zeker met dat soort bling bling en dingen als bronzen velgen en bronzen plastic delen.
RoaldH
6th Gear member

Superfunky schreef:
RoaldH schreef:Is het trouwens mogelijk de neus van de my2013 te veranderen in het nieuwe exemplaat?
Lijkt me niet. Koplampen zijn ook anders van vorm.
Als je de voorkant nou flink platrijdt, gaat 't misschien we lukken :)!
Motorkap, zijschermen, voorbumper en koplampen... Maar zou het technisch kunnen?

Platrijden is een risico... ;)

Afbeelding
2013 Volvo V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Polestar
2021 Tesla Model 3 RWD Deep Blue / White
2023 Peugeot 208 GT 136 Rouge Elixir
DutchVolvo
1st Gear member

kissyfur schreef:
daaldijk schreef: eerst bijbetalen voor chromen dakrails om ze daarna te plastidippen lijkt me niet logisch.
Nee klopt, logisch was ze gewoon uberhaupt nooit besteld te hebben. LESS = MORE. Zeker met dat soort bling bling en dingen als bronzen velgen en bronzen plastic delen.
Je hebt volkomen gelijk! Het is veel beter om allemaal dezelfde set-up te nemen. Zoveel mogelijk grijs op 's-Vaderlands wegen met een volvo logo voorop, dát is nogeens vooruitgang van een merk!
Superfunky
5th Gear member

DutchVolvo schreef:
kissyfur schreef:
Je hebt volkomen gelijk! Het is veel beter om allemaal dezelfde set-up te nemen. Zoveel mogelijk grijs op 's-Vaderlands wegen met een volvo logo voorop, dát is nogeens vooruitgang van een merk!
Zoveel mensen, zoveel wensen.
Vind 't een gewaagde combi. Zou 'm nooit gekozen hebben, maar vind het wel heel stoer dat je het doet.
Het mooie van de kit is: ben je het zat, zet je er een andere kit en velgen onder en denkt iedereen dat je alweer een nieuwe auto hebt.

Heb overigens een witte met jouw accessoires gezien, dat vond ik net een (mooie) handtas! Ben blij dat Mw. SF die niet gezien heeft! Anders had ik vast die moeten bestellen!
DutchVolvo
1st Gear member

En zo is het maar net!

Overigens; los van de looks... wat een fantastische auto om te rijden, ben erg onder de indruk van de power die erin zit!
v60pih
4th Gear member

Power zit er zeker in maar alleen rechtuit. Qua wegligging en handeling is het bagger, niet in en bocht te zetten. Maar dat wist ik vooraf al en neem dat voor lief.
DutchVolvo
1st Gear member

Daar moet ik je gelijk in geven. Hiervoor had ik een A4 s-line met verlaagd sportonderstel en 19", dat ging toch wat lekkerder door de bocht! Zodra je met de volvo vol gas geeft (zelfs rechtdoor) voel je het stuur al trekken. Ach ja... draagt bij aan het sportieve gevoel!
Superfunky
5th Gear member

v60pih schreef:Power zit er zeker in maar alleen rechtuit. Qua wegligging en handeling is het bagger, niet in en bocht te zetten. Maar dat wist ik vooraf al en neem dat voor lief.
He, he, en daarom laat ik er dus Heico sportfahrwerk en 19 inch onder zetten!
Ben hier maanden lang voor idioot versleten met m'n commentaar (na 1 proefritje) dat het bagger is, maar ben blij dat nu een berijder het ook bevestigt!
Je wilt vast ff proberen he?, als 'tie er is!
Superfunky
5th Gear member

DutchVolvo schreef:Daar moet ik je gelijk in geven. Hiervoor had ik een A4 s-line met verlaagd sportonderstel en 19", dat ging toch wat lekkerder door de bocht! Zodra je met de volvo vol gas geeft (zelfs rechtdoor) voel je het stuur al trekken. Ach ja... draagt bij aan het sportieve gevoel!
Moet je eens wat meer gas bijgeven in een bocht. Begint 'tie toch een partij te happen!
Plaats reactie

Terug naar “Plug In Hybrid Volvo's”