2014 D4 v60 waar ik nu al klaar mee ben.
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
Daar kan TS nog niets van zeggen, hij laat hem immers staan vanwege de velgjes.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
- Nomad
- 5th Gear member
Silver_R schreef:We horen nu niets meer van Teabag, hij zal zich wel eerst achter zijn oren krabben voordat hij weer reageert.
Off Topic
Dat komt denk ik omdat een aantal van jullie hier zo fijn reageren. Zie dat in steeds meer topics terugkomen. Met name de mensen die hier een eerste post plaatsen krijgen er van langs. Ik zou dan ook niet meer terugkomen. Sommige discussies zijn best leuk, maar een hoop verzanden in oeverloos gezever.
- Volvo V60 T8 Inscription MY2019. Serviced by Volservice.nl, Soon to be optimized by Obbetuningl
- Polestar 2 MY2023 LRSM
Volhelp.nl
S60, V60 en XC60 fans op Facebook
- Polestar 2 MY2023 LRSM
Volhelp.nl
-
- 2nd Gear member
Nu loop je zelf de boel op stoken met je pleegt een milieu delict!! Dat is echt de grootste onzin die er is, er is zelfs een verklaring dat de belastingdienst er niks aan doet als je de wielen van je auto veranderend.Nomad schreef:Silver_R schreef:We horen nu niets meer van Teabag, hij zal zich wel eerst achter zijn oren krabben voordat hij weer reageert.Om de TS te helpen: Ik heb het ook meegmaakt dat een auto vanwege bijtellingsregels op kleinere wielen werd geleverd dan besteld. Helaas is dat volgens de wet nu eenmaal zo en je pleegt een "milieudelict" als je toevallig net die ene controleur treft die er verstand van heeft en als je in zo'n 100% fuik terecht komt ben je echt aan de beurt.Off TopicDat komt denk ik omdat een aantal van jullie hier zo fijn reageren. Zie dat in steeds meer topics terugkomen. Met name de mensen die hier een eerste post plaatsen krijgen er van langs. Ik zou dan ook niet meer terugkomen. Sommige discussies zijn best leuk, maar een hoop verzanden in oeverloos gezever.
Ter bewijs kijk hier maar even http://www.marklanphen.nl/blog/uitspraa ... ightbox/1/
NU: 2014 S60 T5 Kinetic, Inscription Crystal White pearl, Business Pack connect, TFT, Rdesign onderstel. 3 trap instalbare stuurbekrachteging, R design achter spoiler, 18 inch sleipner (gepoedercoat in gunmetal), Trekhaak (afneembaar)
2013: Volvo V40 T3 R-Design Rebel Blue. Met een hele waslijst aan opties.
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
ach gossie is er nou niemand die medelijden heeft met theezakkie... Zo zielig, word er melancholisch van want als kind wilde ik een rode skelter met dikke banden maar ik kreeg een blauw met rode en niet de dikke banden waardoor ik niet de stoep op kon knallen. Was werkelijk niet te troosten, echt heel erg. Later begreep ik dat mijn vader geen geld had voor degene die ik eigenlijk wilde en dat extra gewerkt had om die blauw met rode te kunnen kopen.
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- Jers3n
- 5th Gear member
Klopt, maar dan moet de auto toch wel eerst afgeleverd worden op de 'bij de bijtelling horende afmeting velgen/banden/wielen?
Dus showroom uit op 17", stukje rijden (en) naar werkplaats en de gewenste velgen er onder, toch?
Dus showroom uit op 17", stukje rijden (en) naar werkplaats en de gewenste velgen er onder, toch?
V90 Cross Country B5 PRO MY21 Denim Blue Metalic
V70 T5 GT8 Nordic+, Polestar, Luxery Line, Family Line, MY15 Electric Silver Metallic
XC70 D5 H6 Summum, Season Line, Design Sport Line 2007 Electric Silver Metallic
V40 1.9D SPORTS EDITION 2003 virtual blue
V70 T5 GT8 Nordic+, Polestar, Luxery Line, Family Line, MY15 Electric Silver Metallic
XC70 D5 H6 Summum, Season Line, Design Sport Line 2007 Electric Silver Metallic
V40 1.9D SPORTS EDITION 2003 virtual blue
- Silver_R
- 6th Gear member
Ook ooit zo'n situatie mee gemaakt. Ik wilde zoooooo graag een Chopper fiets. Zo eentje met een bananenzadel een schakelpook midden op de stang. Kreeg ik ook niet omdat, bleek achteraf, er geen geld voor was. Ontroostbaar maar uiteindelijk bij neer gelegd. Volgens mij ben ik er zelfs beter van geworden doordat ik niet altijd alles kreeg wat ik wilde.Walter schreef:ach gossie is er nou niemand die medelijden heeft met theezakkie... Zo zielig, word er melancholisch van want als kind wilde ik een rode skelter met dikke banden maar ik kreeg een blauw met rode en niet de dikke banden waardoor ik niet de stoep op kon knallen. Was werkelijk niet te troosten, echt heel erg. Later begreep ik dat mijn vader geen geld had voor degene die ik eigenlijk wilde en dat extra gewerkt had om die blauw met rode te kunnen kopen.
Ik vind dat theezakkie zich nogal kinderachtig opsteld. Heeft hij ook staan stampen en schreeuwen bij de dealer?
Wil ik niet , Wil ik niet , Wil ik niet
Kom op jongens..
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
Nomad, mijn waarde:
Iemand met slechts 3 posts op zijn naam waarbij de derde post gelezen dient te worden op de wijze zoals Walter hierboven zo mooi weet weer te geven......dan vraag je niet om reacties, dan schreeuw je om reacties.
Wees blij dat je een gloednieuwe D4 uit mag zoeken, voor hetzelfde geld had de baas gezegd: "Weet je wat jij gaat doen? Jij gaat maar naar de lokale Toyota-boer, daar staat een standaard Prius voor je klaar."
Nee dan ben je pas gelukkig.
Iemand met slechts 3 posts op zijn naam waarbij de derde post gelezen dient te worden op de wijze zoals Walter hierboven zo mooi weet weer te geven......dan vraag je niet om reacties, dan schreeuw je om reacties.
Wees blij dat je een gloednieuwe D4 uit mag zoeken, voor hetzelfde geld had de baas gezegd: "Weet je wat jij gaat doen? Jij gaat maar naar de lokale Toyota-boer, daar staat een standaard Prius voor je klaar."
Nee dan ben je pas gelukkig.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
- Bart
- 8th Gear member
Ik kan dit topic (en dan met name de TS) gewoon bijna niet serieus nemen. Is dit echt de huidige manier van denken? Sjonge....
Volvo: V50 2.0D | 850 2.5 10V | V40 1.8 | V50 D5 | XC70 2.4D | S70 2.5 20V | S80 D5 | S60 D5 | 240 2.0 | XC90 D5 | V90 T4 | V60 D6 | C70 2.4T | V60 T6 Recharge | 240 2.0i Polar
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'08 Mini Clubman Cooper S - Dark Silver
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'08 Mini Clubman Cooper S - Dark Silver
"I'll try being nicer if you try being smarter.."
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
vandaar het cynisme in mijn (fictieve) reactieBart schreef:Ik kan dit topic (en dan met name de TS) gewoon bijna niet serieus nemen. Is dit echt de huidige manier van denken? Sjonge....

Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
-
- 1st Gear member
Een forum is er toch ook voor dat we elkaar een beetje ondersteunen?
Ik baalde ervan dat mijn auto niet op de velgen stond zoals geoffreerd en volgens mijn verwachting. En ja, ik voelde me als een klein kind dat niet het kado kreeg wat hij hoopte. Ik moet hier mee leren leven of trachten een oplossing met leasert te vinden.
Verder ben ik niemand hier verantwoording schuldig over mijn post.
Lees ook eens tussen de regels door, volgens mij zit er ook een beetje humor in.
Iedereen alvast fijne dagen.
Ik baalde ervan dat mijn auto niet op de velgen stond zoals geoffreerd en volgens mijn verwachting. En ja, ik voelde me als een klein kind dat niet het kado kreeg wat hij hoopte. Ik moet hier mee leren leven of trachten een oplossing met leasert te vinden.
Lees ook eens tussen de regels door, volgens mij zit er ook een beetje humor in.

: V60 D4 handbak, wit, navi- en lichtpakket, donkere ramen. Oh ja, R-design
- Nomad
- 5th Gear member
Edit: deze reactie hoorde onder de post van V70/2.4D/2003 die nu een D5 uit 2008 heeft 
Deels mee eens, maar hou er ook rekening mee dat mensen ook in 2013 voor de eerste keer op een forum komen, hun gal spuwen en ook niet precies weten hoe ze moeten reageren. Kijk voor de lol eens op flitsservice.nl forum. Daar komen ze elke dag huilie doen omdat ze 50 km te hard hebben gereden en hun rijbewijs kwijt zijn. Of gedronken hebben. Dan krijg je ook de opmerking, jammer had je maar beter moeten weten, maar daarna gaat men wel voor je aan de slag om te helpen het ongemak te verminderen. Dat mis ik hier een beetje. Een forum is er om elkaar te helpen. We hebben niet allemaal 5000+ posts op onze naam staan en zijn volledig ingewijd in het digitale wereldje. Ik hang nu zelf al een jaar of 15 op forums rond en overal wordt anders gereageerd. Ik dacht altijd dat Volvo rijders van die relaxte mensen waren en met een frisse en eigenwijze blik de wereld in kijken, maar soms gaat het er op het Vivaforum (nee die beheer ik niet) er nog minder erg aan toe.
Just my 2 cents...

Deels mee eens, maar hou er ook rekening mee dat mensen ook in 2013 voor de eerste keer op een forum komen, hun gal spuwen en ook niet precies weten hoe ze moeten reageren. Kijk voor de lol eens op flitsservice.nl forum. Daar komen ze elke dag huilie doen omdat ze 50 km te hard hebben gereden en hun rijbewijs kwijt zijn. Of gedronken hebben. Dan krijg je ook de opmerking, jammer had je maar beter moeten weten, maar daarna gaat men wel voor je aan de slag om te helpen het ongemak te verminderen. Dat mis ik hier een beetje. Een forum is er om elkaar te helpen. We hebben niet allemaal 5000+ posts op onze naam staan en zijn volledig ingewijd in het digitale wereldje. Ik hang nu zelf al een jaar of 15 op forums rond en overal wordt anders gereageerd. Ik dacht altijd dat Volvo rijders van die relaxte mensen waren en met een frisse en eigenwijze blik de wereld in kijken, maar soms gaat het er op het Vivaforum (nee die beheer ik niet) er nog minder erg aan toe.
Just my 2 cents...
- Volvo V60 T8 Inscription MY2019. Serviced by Volservice.nl, Soon to be optimized by Obbetuningl
- Polestar 2 MY2023 LRSM
Volhelp.nl
- Polestar 2 MY2023 LRSM
Volhelp.nl
-
- 3rd Gear member
En toch gebeurt het Bart, in de branche waarin ik werk zie ik het vaak: jonge gastjes die al voordat ze een dag hebben gewerkt de lease-auto aan het configureren zijn.Bart schreef:Ik kan dit topic (en dan met name de TS) gewoon bijna niet serieus nemen. Is dit echt de huidige manier van denken? Sjonge....
Volvo 940 GLE Polar 2.0 '93
VW ID4 '23
Mazda MX5 ND '17
VW ID4 '23
Mazda MX5 ND '17
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Gelukkig maar.Theezakkie schreef:Een forum is er toch ook voor dat we elkaar een beetje ondersteunen?
eind goed al goed.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
-
- 2nd Gear member
Ja dat klopt.Jers3n schreef:Klopt, maar dan moet de auto toch wel eerst afgeleverd worden op de 'bij de bijtelling horende afmeting velgen/banden/wielen?
Ik zou gewoon de dealer vragen de 17"om te ruilen voor 18" en dit niet door te geven aan de ;ease want die hebben de prijs van de lease toch al berekend op 18" dus voor de banden maakt het niet. Even lief de dealer aankijken en oplossen.
NU: 2014 S60 T5 Kinetic, Inscription Crystal White pearl, Business Pack connect, TFT, Rdesign onderstel. 3 trap instalbare stuurbekrachteging, R design achter spoiler, 18 inch sleipner (gepoedercoat in gunmetal), Trekhaak (afneembaar)
- NielsPHEV
- 7th Gear member
Ik vind dat theezakkie zeker een punt heeft en zijn posting plaats zaken als het overlijden van een voormalig staatshoofd een natuurramp en ons begrotings tekort echt in perspectief, we moeten aandacht hebben voor persoonlijk leed. Het is een vergeten groep.
(ik heb de eerste posting gelezen als een grote knipoog)
(ik heb de eerste posting gelezen als een grote knipoog)
- Nomad
- 5th Gear member
Waar is de Like knop als je hem nodig hebt?
- Polestar 2 MY2023 LRSM
Volhelp.nl
- Polestar 2 MY2023 LRSM
Volhelp.nl
- Fredhead
- Geartronic member
Zo ken ik ze helaas ook, bekende ging een paar weken voordat hij ergens ging werken z'n leaseauto al uitzoeken.prwi schreef:En toch gebeurt het Bart, in de branche waarin ik werk zie ik het vaak: jonge gastjes die al voordat ze een dag hebben gewerkt de lease-auto aan het configureren zijn.Bart schreef:Ik kan dit topic (en dan met name de TS) gewoon bijna niet serieus nemen. Is dit echt de huidige manier van denken? Sjonge....
Stond bijna te janken als een klein kind dat hij het eerste halfjaar met z'n eigen auto moest rijden.
Dat het werk leuk was vond meneer ook duidelijk ondergeschikter dan de bijbehorende auto.
Zo'n soort gevoel krijg ik ook bij dit topic en met zo'n startpost kan je dit soort reacties die je nu krijgt wel verwachten.
Met een beetje bedoelde humor of niet...
Zijn er genoeg die het met minder moeten doen en dan lopen aanstellen om een paar velgen die achteraf zo geplaatst zijn als je ze echt zo graag wil
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- diesel01
- Geartronic member
Men gaat dan voorbij aan waar het eigenlijk allemaal om gaat, de baan.prwi schreef:En toch gebeurt het Bart, in de branche waarin ik werk zie ik het vaak: jonge gastjes die al voordat ze een dag hebben gewerkt de lease-auto aan het configureren zijn.Bart schreef:Ik kan dit topic (en dan met name de TS) gewoon bijna niet serieus nemen. Is dit echt de huidige manier van denken? Sjonge....
De auto word mogelijk gemaakt door de baan, toch?
@Theezakkie heb je al contact gehad met Jelmer de Vos?
http://volvovelgen.com/volvo-18-inch-fo ... 80-s60-v60
Kost wat maar dan heb je ook wat.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
-
- 1st Gear member
Allen bedankt voor tips en adviezen.
Ik wacht eerst braaf af wat HR met leasert kan bereiken.
Ik wil niet dat mijn werkgever in een vervelende situatie komt met hen. Mocht daar niets uitkomen, dan zal ik het waarschijnlijk met de Rex velgen moeten doen.
Ik wil niet ooit een bezoekje van de belasting maar wil ook eigenlijk niet zelf nog eens velgen gaan aanschaffen.
Onderaan de streep is het voor mijn een middel om mijn werk te doen.
Vraagje: hoe doen al die 320ede rijders het dan met groter dan 16"???
Ik wacht eerst braaf af wat HR met leasert kan bereiken.
Ik wil niet dat mijn werkgever in een vervelende situatie komt met hen. Mocht daar niets uitkomen, dan zal ik het waarschijnlijk met de Rex velgen moeten doen.
Ik wil niet ooit een bezoekje van de belasting maar wil ook eigenlijk niet zelf nog eens velgen gaan aanschaffen.
Onderaan de streep is het voor mijn een middel om mijn werk te doen.
Vraagje: hoe doen al die 320ede rijders het dan met groter dan 16"???
: V60 D4 handbak, wit, navi- en lichtpakket, donkere ramen. Oh ja, R-design
- NielsPHEV
- 7th Gear member
17 inch rijdt prima onder een V60 en volgens mij is die D4 een heerlijk blok. Een 17 inch pandora of een balder velg staat prima en is makkelijker heel te houden dan een 18 inch stoeprand schraper zoals ik die op mijn V70 had.