Krasjes in lak nieuwe volvo V60 PIH - Ember Black - opgelost

Hier alles over de verzorging van de auto. Wassen, poetsen, zuigen, borstelen, kortom alles wat de auto mooier kan maken of houden.
NielsPHEV
7th Gear member

ex-Mooseman schreef: Mijn auto is pas drie weken geleden licht gepolijst geweest en heeft een laagje blackhole gekregen, en staat weeral vol swirls.
komen ;).
Dat een auto wassen zo'n ambacht is wist ik niet dat laagje blackhole klinkt wel eng kan je de auto daarna nog wel terugvinden ?
DrRossi
4th Gear member

::D
Volvo-Forum leden, zet jezelf op de kaart.
http://goo.gl/maps/i7C8l

If it's not blown, it sucks....

S80 T6
Driven2Shine
Forumsponsor
Contacteer:

Is er nog iets over de Blackhole heen gezet aan wax of sealant?
Anders kan het wel kloppen als de auto buiten staat en de swirls weer terug zijn.
ex-Mooseman
4th Gear member

een laagje Natty's Blue Paste. Niet meteen de wax met langste standtijd.

Ik denk dat ik vooral niet lang genoeg gepolijst heb. Door de temperatuur was ik het genoodzaakt het in de garage te doen, en daar heb ik 1) niet veel ruimte om rond de wagen te kunnen (met de MINI is dit een veel minder probleem), en 2) vooral veel te weinig licht.

Daarnaast heeft de auto deze week een hele tijd aan het strand gestaan, met een felle wind uit zee. Gezandstraald, dus.

In de lente ga ik voor de whole nine yards... Steenslag en krasjes bijwerken, klei, polijsten (en er geen haastklus van maken), glaze, wax...

En poetsen is idd een vak apart, kijk maar eens op de site van Steve.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Driven2Shine
Forumsponsor
Contacteer:

Strand met veel wind is inderdaad geen fijne combi om nog maar te zwijgen over die meeuwen die altijd een pas gewaxte auto weten te waarderen door hun handtekening er op achter te laten.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging”