Pagina 2 van 3

Re: Problemen met Sensus Connect / VOC app

Geplaatst: 22.02.2014 - 13:53
door arnoud
Bij mij nog niet. De nieuwe app die ik vandaag op mijn iPhone heb geinstalleerd geeft nog steeds 0:00 als start tijd van de kachel.

Maar blijkbaar moet mijn auto nog een software update hebben volgens de dealer, die laten we bij de volgende beurt bijwerken, met een beetje geluk werkt het dan wel goed.

Re: Problemen met Sensus Connect / VOC app

Geplaatst: 05.03.2014 - 21:38
door rsnhakan
Arnoud, dit inlezen, heeft dat te maken met indexeren?

Re: Problemen met Sensus Connect / VOC app

Geplaatst: 05.03.2014 - 22:39
door arnoud
Inderdaad.

Volgende week staat een bezoek aan de dealer gepland voor de eerste beurt, en er stond al weer een software update voor me klaar in het systeem (de tweede). Het zal me benieuwen hoeveel van het bovenstaande daarna verholpen is.

Volgens de dealer zou het systeem veel meer dan 15.000 tracks aan moeten kunnen, maar het is mij niet gelukt tot nu toe.

Maar ja, als ze de problemen met de iPod koppeling verholpen hebben gooi ik de USB HDD er weer uit en ga terug naar de iPod, dat is toch makkelijker...

Re: Problemen met Sensus Connect / VOC app

Geplaatst: 05.03.2014 - 23:21
door RichieB
SCT klapt er uit rond de 22000 tracks. Als SC meer aan kan moet ik mijn auto inruilen. :-/

Re: Problemen met Sensus Connect / VOC app

Geplaatst: 06.03.2014 - 05:50
door rsnhakan
Welke SW versie heb je Arnoud?

Re: Problemen met Sensus Connect / VOC app

Geplaatst: 06.03.2014 - 20:22
door arnoud
Geen idee, kun je volgens mij niet meer zien...

Re: Problemen met Sensus Connect / VOC app

Geplaatst: 07.03.2014 - 12:05
door Beware
arnoud schreef:
Volgens de dealer zou het systeem veel meer dan 15.000 tracks aan moeten kunnen, maar het is mij niet gelukt tot nu toe.
Volgens mij is de oorzaak van de beperking de omvang van het interne geheugen.
Ik heb een HDD met zo'n 30.000 tracks, maar hij leest ongeveer de helft.
Ik ben aan het spelen geweest met de indeling van de mappen maar krijg er nog geen vingen achter hoe het inlezen werkt.
Zo heb ik onlangs alle tracks opnieuw van de PC naar de HDD gekopieerd.
Het vreemde hierbij was al dat mijn PC bij de P begon en niet bij de eerste map A.
De auto begint vervolgens ook met het inlezen vanaf P.
Het is dus helaas niet erg controleerbaar.

Een grotere geheugenchip zou alles op moeten lossen volgens mij. Maar ja hoe regel je dat?


iets anders m.b.t. de app.
Ik heb regelmatig dat de laatste rit niet tijdig wordt toegevoegd. Pas na de volgende rit komt de vorige binnen.
iemand dezelfde ervaringen en is er een oplossing?
ps: Iphone 5

Ander probleempje wat ik heb (eerder gemeld in ander topic) is dat mijn telefoon niet over de speakers over gaat. Iemand bij dit wel werkt met een Iphone 5?

Re: Problemen met Sensus Connect / VOC app

Geplaatst: 07.03.2014 - 12:50
door rsnhakan
Onze huidige Sensus leest al mijn 90.000 liedjes. Doet de nieuwe dat niet??

Re: Problemen met Sensus Connect / VOC app

Geplaatst: 07.03.2014 - 13:18
door RichieB
90.000, echt waar? Mijn V70 MY12 kwam niet verder dan een paar duizend..

Re: Problemen met Sensus Connect / VOC app

Geplaatst: 07.03.2014 - 16:01
door arnoud
Zoals je op de vorige pagina kan zien stopt het importeren na exact 15.000 tracks.

Re: Problemen met Sensus Connect / VOC app

Geplaatst: 07.03.2014 - 17:00
door Beware
rsnhakan schreef: Onze huidige Sensus leest al mijn 90.000 liedjes. Doet de nieuwe dat niet??
En wat is je huidige sensus en waar heb je die 90.000 tracks op staan? ik neem aan een HDD.
Kan het dan toch iets te maken hebben met de formattering van de HDD? FAT of NTFS?

ik hou het voorlopig op een beperking van het interne-geheugen.
Overigens wordt e.e.a. wel ergens opgeslagen.
Bij de eerste keer aansluiten heeft hij namelijk veel tijd nodig om alles in te lezen.
Daarna is het steeds redelijk snel beschikbaar.

Re: Problemen met Sensus Connect / VOC app

Geplaatst: 07.03.2014 - 17:44
door rsnhakan
Ik heb ze idd op een HDD staan. Dus het systeem kan wel meer liedjes lezen, maar kan maximaal 15.000 liedjes indexeren? Is indexeren verplicht?

Re: Problemen met Sensus Connect / VOC app

Geplaatst: 07.03.2014 - 17:51
door jp-v60
als je een telefoongesprek hebt, en je parkeersensoren worden aangesproken, dan gaat de muziek door je gesprek heen.

Re: Problemen met Sensus Connect / VOC app

Geplaatst: 07.03.2014 - 17:59
door Beware
rsnhakan schreef: Ik heb ze idd op een HDD staan. Dus het systeem kan wel meer liedjes lezen, maar kan maximaal 15.000 liedjes indexeren? Is indexeren verplicht?
Een indexbestand is normaal gesproken om er een beetje doorheen te kunnen bladeren.

Re: Problemen met Sensus Connect / VOC app

Geplaatst: 07.03.2014 - 20:19
door arnoud
Je kunt door de mappen bladeren die op de HDD staan, en je kunt net als een iPod op Artiest, Album, Genre enzo bladeren door de nieuwe Sensus. Om die database op te bouwen worden alle nummers geïndexeerd.

Het probleem is dat wat niet geïndexeerd wordt ook niet te benaderen is door via 'mappen' te bladeren door de HDD...

Re: Problemen met Sensus Connect / VOC app

Geplaatst: 09.03.2014 - 07:56
door rsnhakan
Ik had het fout, sorry. Blijkbaar had ik iets minder dan 15.000 liedjes in onze S60. Nu heb ik mijn collectie vernieuwd en zitten er ongeveer 17.000 in.

De S60 (met het allereerste Sensus) kan nu niet alle liedjes lezen en de V60 (met Sensus Connect) leest er zelfs minder.

Re: Problemen met Sensus Connect / VOC app

Geplaatst: 09.03.2014 - 19:59
door Theo V70
Ehm... 15.000 nummers. Dat is zo'n 750 uur onafgebroken luisterplezier. 750 uur is ruim 31 dagen; 24 uur per dag. Laten we er even van uitgaan dat je per dag 10 uur rijdt, dan kun je 75 dagen tijdens het autorijden muziek luisteren zonder 1 nummer 2 keer te horen...

Ja, het is wel behelpen met dat nieuwe Sensus Connect systeem.

Re: Problemen met Sensus Connect / VOC app

Geplaatst: 09.03.2014 - 21:08
door RichieB
Slechte opmerking, Theo. Vandaag de dag wil je in de auto de keus kunnen maken wat je wilt luisteren. Je wil dus al je muziek bij je hebben. En dus niet beperkt zijn door de sub-set die je noodgedwongen bent mee te nemen, omdat het systeem niet meer aan kan.

Re: Problemen met Sensus Connect / VOC app

Geplaatst: 20.03.2014 - 11:43
door Superfunky
Ik snap jullie niet hoor. Ik heb gewoon 100.000+ songs, 3TB muziek en als het moet kan ik eeuwig in de auto blijven wonen!
Gewoon streaming vanaf m'n server via de ipad en daarmee houd ik ook nog het Volvo scherm over voor alle andere spielerei.

Re: Problemen met Sensus Connect / VOC app

Geplaatst: 20.03.2014 - 12:01
door lint
Klinkt voor mij als een luxeprobleem er zijn ergere dingen.