Pagina 2 van 2
Re: verlaagde V50 2.4 verhogen
Geplaatst: 03.11.2014 - 23:20
door dutchlimits
Als je beetje handig bent is het zelf ook te doen heb zelf al diverse auto's verlaagd met veren en schroefsetjes.
Het kost wel een paar uurtjes om te doen, een garage zal dit ook niet binnen een uur kunnen doen, dus op deze manier zal het wel een duitje kosten.
Re: verlaagde V50 2.4 verhogen
Geplaatst: 04.11.2014 - 08:01
door jtb81
Uitlijnen is een must. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of je kunt achterhalen welke veren er nu onder zitten, want als het wel de juiste veren voor een v50 zijn kunnen we misschien alsnog iets voor elkaar betekenen.
Re: verlaagde V50 2.4 verhogen
Geplaatst: 04.11.2014 - 18:25
door Fredhead
Uitlijnen moet inderdaad altijd gebeuren nadat er iets met de ophanging gedaan is.
In dit geval veranderd de hele stand van de wielen (camber wordt minder als de auto weer omhoog gaat), dus dan ontkom je er echt niet aan
Re: verlaagde V50 2.4 verhogen
Geplaatst: 04.11.2014 - 19:15
door dutchlimits
Heb even aangepast jullie hebben gelijk
(laatst onder een seat leon die al verlaagd was met veren nog verder verlaagd met een schroefset en in die uitzonderlijke geval was niet nodig.

)
Re: verlaagde V50 2.4 verhogen
Geplaatst: 08.11.2014 - 14:40
door strui901
Zou voor een gebruikte originele verenset gaan. Veren gaan bijna nooit kapot en worden ook nauwelijks slechter. Schokdempers daarentegen wel.
Op onderdelenlijn zit een mooi zoeksysteem, verwijst in Uden heeft ook veel liggen en wil opsturen.
Als de schokdempers nog goed zijn veren vervangen voor origineel en daarna de auto laten uitlijnen.
Veel succes!
Check this:
Veren gebruikt
Re: verlaagde V50 2.4 verhogen
Geplaatst: 08.11.2014 - 14:55
door m1karabijn
ik heb een tijdje geleden mijn V50 verlaagd met Eibach ProKit
ik heb de standaard veren meegenomen deze hebben 100000km onder de V50 gezeten als je interesse hebt geef ff een Pm