2. Ik heb geen ervaring met koppelen met meer dan 1 toestel. Wel met het gebruik van de internetverbinding van je toestel voor de interactieve functies. Ik heb een Android toestel..... Je moet in de instellingen van SC kiezen voor "Bluethooth". Vervolgens moet je na iedere connectie via bluethooth wel de instellingen voor bluethooth tethering aanpassen op je toestel om daadwerkelijk de verbinding tot stand te brengen. Om dit wat minder omslachtig te maken gebruik ik de app "BT auto tethering". Ipv het iedere keer aanpassen van de instellingen via een aantal menu's open je deze app en druk je op het opslaan teken (disk) waarmee de functie wordt geactiveerd. Ik gebruik de verbinding overigens nauwelijks omdat er weinig functionaliteit zit in de huidige versie van SC.Hansvg schreef: Wel een paar vraagjes:
2. Ik kan mijn telefoon koppelen via BT, 2 zelfs: eentje voor muziek-streaming en eentje voor bellen. De Internet-BT verbinding lijkt altijd degene te zijn die ook voor bellen gebruikt wordt. Correct? (Ik heb geen VOC). Hoe kan ik gebruik maken van een bestaande WiFi verbinding? Ik zie in het Instellingen menu alleen maar "BlueTooth" of "geen".
3. De HDD laat maar 10 GB aan muziek toe. Dat is toch in 2014 geen HDD meerMijn USB sticks zijn groter!
Ik hoor het graag...
3. Idd, vind ik ook onbegrijpelijk. Kan mij niet voorstellen dat deze 10GB schijf heel veel goedkoper is dan meer gangbare (grotere) formaten.