
http://www.autoexpress.co.uk/volvo/xc90 ... ive-images
Edit: hij zijn ook impressies
Als de journalisten van Autoexpress na die proefrit in het hoge Noorden achteraf uit hun geheugen een tekening hebben gefabriceerd, dan zou dit plaatje toch een benadering van de werkelijkheid kunnen zijn. Boreas vindt dit deze keer een keurige vormgeving die past in de Volvotraditie. Op dit plaatje lijkt het model echter meer op een opvolger van de XC70 (verhoogde estate) dan de XC90 (echte suv). Dus zullen de verhoudingen wel niet helemaal kloppen.michel-C30 schreef:
http://www.autoexpress.co.uk/volvo/xc90 ... ive-images
Edit: hij zijn ook impressies
Het spijt me bijzonder je te moeten tegenspreken, maar in het artikel van Autexpress staat:casper schreef: Voor alle duidelijkheid : de journalisten hebben steeds compleet verpakte XC90's gezien, geen volwaardige en naakte modellen.
Autobild toont bijvoorbeeld andere tekeningen na de testrit dan Autoexpress.
En er zitten geen ouderwetse gloeilampen in, integendeel...
Read more: http://www.autoexpress.co.uk/volvo/xc90 ... z2yiFOXodyOur exclusive images show how the new Volvo XC90 could look when it debuts at the 2014 Paris Motor Show
Twee uitvoeringen kan toch best ?V60_PHEV schreef: Autovisie schrijft dat Volvo heeft aangekondigd dat de aandrijflijn van de S60L PIH ook in de nieuwe XC90 komt (klik)
Dat zou betekenen dat de XC90 PIH zo'n 315 pk krijgt.
Kerssemakers heeft eerder gezegd dat de XC90 PIH zo'n 400 pk en 600 Nm zou krijgen (klik), door een tweeliter blok met turbo en compressor te gebruiken.
Wie het weet mag het zeggen.
In de V60 vind ik de 68 pk elektromotor voldoende, maar een XC90 mag wel wat meer.