Toekomstige V40 D4 rijder
-
- 1st Gear member
Zojuist bevesting gekregen, de bestelling van de V40 is vandaag door de dealer aan de leasemaatschappij bevestigd, geschatte leverdatum is 20 september, 3 maanden dus.
- Sander
Volvo V40 D4 Business Ocean Race incl. Business Pack Connect met Premium Sound, Scandinavian Pack, Security line met keyless drive, 18 inch Ixion II, sportonderstel en getint glas (afgeleverd 23 september 2014)
Fun: Honda S2000
Volvo V40 D4 Business Ocean Race incl. Business Pack Connect met Premium Sound, Scandinavian Pack, Security line met keyless drive, 18 inch Ixion II, sportonderstel en getint glas (afgeleverd 23 september 2014)
-
- 1st Gear member
De Atreus 18 Glossy White/Black zijn niet goed gekeurd 
Nu dus de Midir 18 inch gekozen ipv de Atreus 18. Bestelling is goedgekeurd, levertijd is ergens begin oktober

Nu dus de Midir 18 inch gekozen ipv de Atreus 18. Bestelling is goedgekeurd, levertijd is ergens begin oktober
-
- 1st Gear member
Waarom waren ze afgekeurd? Midir is ook mooi, heb getwijfeld tussen die en de Ixions.
- Sander
-
- 1st Gear member
Ze hadden een te sportieve ipv zakelijke look 
Ik twijfel om eerlijk te zijn nog steeds tussen de Ixion II en de Midir. Om eerlijk te zijn, ik vind ze beide niet zo mooi, maar aangezien ik de Atreus niet meer mag kiezen,
moet ik tussen deze 2 kiezen

Ik twijfel om eerlijk te zijn nog steeds tussen de Ixion II en de Midir. Om eerlijk te zijn, ik vind ze beide niet zo mooi, maar aangezien ik de Atreus niet meer mag kiezen,
moet ik tussen deze 2 kiezen

-
- 6th Gear member
En de medusa? Is ook een mooie 18inch velg! Net als de tamasis, is vrij nieuw, dus dan ben je wel uniek met die velg.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door V50 R op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- 1st Gear member
Beetje flauwe reden vind ik. Maar goed, niks aan te doen. Wil je per se 18 inch? Want anders zijn 17 inch Freja's misschien nog een optie?
- Sander
-
- 1st Gear member
Ik zal morgen nog eens rondkijken bij de dealer, wie weet ga ik wel voor de Tamasis 18. Ziet er ook wel leuk uit.
Twijfel nu dus tussen de Tamasis, Ixion II en de Midir.
Btw iemand nog duidelijke fotos gevonden vd OceanRace V40 (buiten en binnenkant)?
Twijfel nu dus tussen de Tamasis, Ixion II en de Midir.
Btw iemand nog duidelijke fotos gevonden vd OceanRace V40 (buiten en binnenkant)?
-
- 1st Gear member
@Oceanrace237. Ik heb zojuist dezelfde auto besteld!
Het is geworden:
V40 d4 Business Ocean Race
Black Sapphire
PV30 Leder Blond/Blond/Charcoal (echt heel mooi, vooral in combinatie met het glazen dak)
Business Pack connect
Intellisafe pro line (Een keer getest en stond meteen op mijn lijstje)
Neerklapbare passagierstoel
17 inch freja, Matt Dark Grey
Bij mij zijn alle varianten de revue gepasseerd. Van Momentum naar R-design, naar Summum. Maar uiteindelijk toch voor de Ocean race gegaan aangezien deze wat mij betreft helemaal compleet is. Het enige twijfelpunt was de premium-audio. Ik heb naar beiden kunnen luisteren en aangezien ik niet de grootste audiofiel ben vind ik de standaard installatie al zeer goed.
Daarbij door wat rond te shoppen ook nog een goede deal op accessoires gekregen, dus mijn dag kan niet stuk. Nu nog 3 maanden wachten
........
BTW: de ocean race uitvoering is bij Broekhuis in Zeist in het echt zien.
Het is geworden:
V40 d4 Business Ocean Race
Black Sapphire
PV30 Leder Blond/Blond/Charcoal (echt heel mooi, vooral in combinatie met het glazen dak)
Business Pack connect
Intellisafe pro line (Een keer getest en stond meteen op mijn lijstje)
Neerklapbare passagierstoel
17 inch freja, Matt Dark Grey
Bij mij zijn alle varianten de revue gepasseerd. Van Momentum naar R-design, naar Summum. Maar uiteindelijk toch voor de Ocean race gegaan aangezien deze wat mij betreft helemaal compleet is. Het enige twijfelpunt was de premium-audio. Ik heb naar beiden kunnen luisteren en aangezien ik niet de grootste audiofiel ben vind ik de standaard installatie al zeer goed.
Daarbij door wat rond te shoppen ook nog een goede deal op accessoires gekregen, dus mijn dag kan niet stuk. Nu nog 3 maanden wachten

BTW: de ocean race uitvoering is bij Broekhuis in Zeist in het echt zien.
Laatst gewijzigd door tescione op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
-
- 1st Gear member
je had helemaal gelijk dat rondshoppen de moeite waard isV50 R schreef: @tescione, dat klinkt als een full option auto. Is het gelukt met de trekhaak onderhandelingen, of ben je bij een andere dealer wezen shoppen![]()

edit:
Er was nog door gebruiker OceanRace237 verzocht om wat extra foto's van het interieur. Bij deze de stoelen:
Laatst gewijzigd door tescione op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 6th Gear member
Nice job!!
Ja je bent een dief van je eigen portemonnee als je niet wat gaat shoppen. Bij aanschaf nieuwe auto scheelt het al snel veel geld! Vond je trouwens het donkere interieur niet mooier passen bij de oranje stiksels?

-
- 1st Gear member
Ja dat dacht ik ook, maar ik wilde licht leer. Ik ben niet helemaal fan van het oranje stiksel, maar bij het lichte leer valt het een stuk minder op. Toen ik erin zat was ik verkocht. Vooral dat lichte interieur met het panoramadak is geweldig!
-
- 1st Gear member
@tescione, Thnx voor de fotos! Top! toevallig meer fotos gemaakt, vd buitenkant ook ?
Heb je al een leverdatum gehad voor je bestelling?
Vandaag is mijn bestelling aangekomen bij de dealer, leverdatum is eind september
Ik ben maar gegaan voor de Ixion II velgen. Ik vond de Midir velgen wel iets mooier, maar ook wat opvallender en iets te patserig
Ik denk vd week maar eens langsgaan bij Broekhuis in Zeist. Ben wel benieuwd hoe de Ocean Blue II eruit ziet in t echt
Vandaag is mijn bestelling aangekomen bij de dealer, leverdatum is eind september

Ik ben maar gegaan voor de Ixion II velgen. Ik vond de Midir velgen wel iets mooier, maar ook wat opvallender en iets te patserig

Ik denk vd week maar eens langsgaan bij Broekhuis in Zeist. Ben wel benieuwd hoe de Ocean Blue II eruit ziet in t echt

Laatst gewijzigd door OceanRace237 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 1st Gear member
Hoe bevalt iedereen eigenlijk de navigatie van de nieuwe V40. Zijn de filemeldingen een beetje accuraat en geeft hij goede alternatieve routes aan? Ik begreep dat bij de oude V40's dit voor verbetering vatbaar is.
Vandaag gebeld door de dealer dat mijn uitlevering met minimaal een week wordt uitgesteld, echt zo irritant. Auto staat al een week bij de dealer en ik had op 9 juli een afspraak om hem op te halen. Nu blijkt dat de velgen (Midir) nog niet zijn geleverd en dat nog niet duidelijk is wanneer ze wel worden geleverd. Auto vier maanden geleden besteld, beetje vreemd dat het dan niet lukt om de velgen op tijd te hebben... maar goed!
Vandaag gebeld door de dealer dat mijn uitlevering met minimaal een week wordt uitgesteld, echt zo irritant. Auto staat al een week bij de dealer en ik had op 9 juli een afspraak om hem op te halen. Nu blijkt dat de velgen (Midir) nog niet zijn geleverd en dat nog niet duidelijk is wanneer ze wel worden geleverd. Auto vier maanden geleden besteld, beetje vreemd dat het dan niet lukt om de velgen op tijd te hebben... maar goed!
-
- 1st Gear member
OceanRace237 schreef: @tescione, Thnx voor de fotos! Top! toevallig meer fotos gemaakt, vd buitenkant ook ?
Vandaag is mijn bestelling aangekomen bij de dealer, leverdatum is eind september![]()
Ik ben maar gegaan voor de Ixion II velgen. Ik vond de Midir velgen wel iets mooier, maar ook wat opvallender en iets te patserig![]()
Ik denk vd week maar eens langsgaan bij Broekhuis in Zeist. Ben wel benieuwd hoe de Ocean Blue II eruit ziet in t echt![]()
Als het goed is gaat de bestelling deze week naar de dealer. Welke configuratie heb jij besteld?
Ik had nog foto staan op de telefoon zie ik nu...
-
- 1st Gear member
@tescione
Bedankt voor de foto. Kleur ziet er wel mooi uit. Ik heb onderstaande besteld:
Volvo V40 D4 Business Ocean Race
- Ocean Race Blue II Metallic
- Leder Wit
Pakketten:
- Business Pack Connect met Premium audio upgrade (Harman Kardon)
- Scandinavian Line
- Intellisafe pro line
Opties:
- Zonder motortype en modelaanduiding
Accessoires:
- 18 inch Ixion II wielen
Ik krijg de auto eind september geleverd
Weet iemand of de sensus touch ook bij een de pakketten hoort die ik gekozen heb? Ik hoorde vandaag namelijk dat de Touch Android heeft als besturingssysteem
Bedankt voor de foto. Kleur ziet er wel mooi uit. Ik heb onderstaande besteld:
Volvo V40 D4 Business Ocean Race
- Ocean Race Blue II Metallic
- Leder Wit
Pakketten:
- Business Pack Connect met Premium audio upgrade (Harman Kardon)
- Scandinavian Line
- Intellisafe pro line
Opties:
- Zonder motortype en modelaanduiding
Accessoires:
- 18 inch Ixion II wielen
Ik krijg de auto eind september geleverd

Weet iemand of de sensus touch ook bij een de pakketten hoort die ik gekozen heb? Ik hoorde vandaag namelijk dat de Touch Android heeft als besturingssysteem
Laatst gewijzigd door OceanRace237 op 01.01.1970 - 01:00, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Mooie config! Succes met wachten. Om op je vraag te komen. Nee het Sensus Connected Touch wordt niet meer geleverd op de my15 modellen. Wat jij krijgt is het vernieuwde sensus connect systeem. Dit is geen touch en ook niet op Andriod gebaseerd, wel met apps die Volvo kan gaan uitbreiden. Dacht dat het op een Ericcson oplossing gebaseerd is. Flitsmeister zou een van de nieuwe apps zijn.OceanRace237 schreef:Weet iemand of de sensus touch ook bij een de pakketten hoort die ik gekozen heb? Ik hoorde vandaag namelijk dat de Touch Android heeft als besturingssysteem
Huidig: XC40 My19 Momemtum D3 GT, - Business Pack Connect, Intellisafe Pro Line, ,Versatility Line, Connectivity Line, DAB+, Verwarmbare voorruit, Verlichtingspack 2, Trekhaak
Verwacht oktober 2023: XC40 Recharge Plus Extended Range - Trekhaak
Verwacht oktober 2023: XC40 Recharge Plus Extended Range - Trekhaak