Net terug met PIH uit Engeland.
Op een ochtend wilde het scherm van mijn Sensus niet oplichten (erg lastig wanneer je 100% vertrouwt op de navigatie

).
Dus maar voor het eerst op de Volvo on Call button gedrukt.
Kreeg een aardige Engels sprekende dame aan de lijn die, op mijn vraag wat ik moest/kon doen om de Sensus weer aan de praat te krijgen, mij begon uit te leggen dat ik de engelse hulpdienst had gebeld en toch echt die in Nederland moest bellen (?!?!). Zelfs wanneer ik met panne had gestaan had dat zo gemoeten vertelde ze mij. Mijn opmerking, dat niet ik maar mijn Volvo had gebeld en dat ze mij toch moest helpen omdat ik voor deze service Volvo betaald heb, begreep ze niet. Ze kende het hele systeem niet en kon ook geen gegevens uitlezen.
Toen maar rechtstreeks mijn Volvo dealer in NL gebeld die mij prima wisten te helpen (Volvo geheel afsluiten, enige minuten wachten en nogmaals proberen).
het lijkt er dus op dat Volvo zijn On Call dienst niet goed heeft geïmplementeerd. Ik heb hierover via mijn dealer reeds een klacht laten indienen (dealer begreep er ook niets van).
Een zwak puntje van de PIH lijken de twee kunststof dorpel strips onder de deuren te zijn. Na een grasveldje afgereden te zijn waarbij ik het hoogte verschil ietwat verkeerd had ingeschat raakte mijn linker dorpel kort en licht het gras (in het midden). Hierop is de dorpel zelf in zijn geheel ongeveer 1 cm naar achter geschoven. Eenvoudig terugschuiven gaat niet vanwege niet standaard bevestiging en ik zal hiervoor langs de dealer moeten vrees ik.
V60 PIH 14.5, Hybrid Tech Line, Driver Support Line, Sport leer.