't is een V60
- Philken
- 5th Gear member
Ik heb zelfs de volledige achterbank meegeleverd gekregenSilver_R schreef: En toch de rolhoes voor de achterbak meeleveren.![]()
(auto kan altijd terug omgebouwd worden naar personenwagen, bvb bij verkoop na 4 jaar)
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad
you've been beaten by a bRick
- Philken
- 5th Gear member
Ondertussen 3 weken verder en nog geen meter met de V60 gereden....
blijkbaar is er op de dienst inschrijving voertuigen zo een achterstand om de wagen op naam te stellen dat ik dus nog geen papieren heb...(komt er van als ze iedere maandag staken
) nu 't al kerstmis is, vrees ik dat de wagen maar begin januari op naam zal staan...
ondertussen behelp ik me voor de professionele kilometers(reeds 5000km op 3 weken) maar met de V70R
blijkbaar is er op de dienst inschrijving voertuigen zo een achterstand om de wagen op naam te stellen dat ik dus nog geen papieren heb...(komt er van als ze iedere maandag staken

ondertussen behelp ik me voor de professionele kilometers(reeds 5000km op 3 weken) maar met de V70R

Laatst gewijzigd door Philken op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad
- lint
- Geartronic member
Dat is fijn zo'n achterstand bij de dienst inschrijving om de papieren in orde te maken, dat zal inderdaad wel volgend jaar worden.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
- Philken
- 5th Gear member
is dus dit jaar geworden...
ik rij sinds donderdag 22/1(...) met de V60....
(don't ask me how it came it took so long....)
rijdt zalig, in de tussenperiode al wat veranderingen aangebracht:
organizer gekocht en aangepast zodat deze thv de achterdeuren geplaatst kon worden
alsook rubberen wintermatten
verlagingset geplaatst(weinig verschil totnutoe)
trekhaak gemonteerd
dubbele uitlaat besteld(komt morgen binnen, hoop ik...)
setje 18" Ixionvelgen gekocht, nu nog ophalen(eind van de week)
enige wat ik nog wil is een hondenrek(indien dit past op de voorste bevestigingspunten direct na de voorste zetels, volgens verkoper in garage geen probleem....)
en de ruiten laten coaten/foliën of iets dergelijks
ik rij sinds donderdag 22/1(...) met de V60....
(don't ask me how it came it took so long....)
rijdt zalig, in de tussenperiode al wat veranderingen aangebracht:
organizer gekocht en aangepast zodat deze thv de achterdeuren geplaatst kon worden
alsook rubberen wintermatten
verlagingset geplaatst(weinig verschil totnutoe)
trekhaak gemonteerd
dubbele uitlaat besteld(komt morgen binnen, hoop ik...)
setje 18" Ixionvelgen gekocht, nu nog ophalen(eind van de week)
enige wat ik nog wil is een hondenrek(indien dit past op de voorste bevestigingspunten direct na de voorste zetels, volgens verkoper in garage geen probleem....)
en de ruiten laten coaten/foliën of iets dergelijks
Laatst gewijzigd door Philken op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Philken
- 5th Gear member
ondertussen 2000km ervaring met de v60 & ik moet zeggen: rijdt enorm stil, ondertussen is ze ook verlaagd(Eibach) trekhaakje eronder, dubbele uitlaat gemonteerd en een setje 18" Ixions eronder gesmeten(idd, toch 2 kleurige velgen
maar de prijs was zo goed voor OEM velgen dat ik ze niet kon laten liggen

-
- 4th Gear member
Ah, schitterend! Gefeliciteerd! Take care 

Hij:
2013 Volvo V40 D2 R-design MY2014/Ice White/Business Pack Pro/Premium Sound/Plus Line/Scandinavian Line/Verwarmbare voorruit/Stoelverwarming/Zwarte spiegelkappen/Afneembare trekhaak/Zomer: 18'' Ixion II/Winter: 17'' Ixion
1996 BMW Z3 Roadster 1.8i/Schwarz II
Zij:
2010 Mini One Anniversary Mark II/Dark Silver metallic/Business Line/Panorama dak/17"; velgenr
2013 Volvo V40 D2 R-design MY2014/Ice White/Business Pack Pro/Premium Sound/Plus Line/Scandinavian Line/Verwarmbare voorruit/Stoelverwarming/Zwarte spiegelkappen/Afneembare trekhaak/Zomer: 18'' Ixion II/Winter: 17'' Ixion
1996 BMW Z3 Roadster 1.8i/Schwarz II
Zij:
2010 Mini One Anniversary Mark II/Dark Silver metallic/Business Line/Panorama dak/17"; velgenr
- Philken
- 5th Gear member
ondertussen een goede 2 weken(3500km) gereden:
enkele mindere punten: auto verbruikt redelijk veel: ik kom op 6,9L/100km uit, hopelijk zakt dit nog...
ruitensproeiervloeistofreservoir is snel leeg(al 2x melding gehad & 2X opgevuld, kon 2x juist geen 5liter in op die 2 weken, ok, is slecht weer) en de koplampsproeiers wassen meer de zijkant en de spiegels dan de koplampen zelf...
zetels zijn ook een tikje minder dan in mijn R(maar nog altijd een pak beter dan in de vorige firmaslet)
nog steeds tevreden en eerlijk: ik heb mijn R nog niet gemist(op 't vermogen na natuurlijk)
enkele mindere punten: auto verbruikt redelijk veel: ik kom op 6,9L/100km uit, hopelijk zakt dit nog...
ruitensproeiervloeistofreservoir is snel leeg(al 2x melding gehad & 2X opgevuld, kon 2x juist geen 5liter in op die 2 weken, ok, is slecht weer) en de koplampsproeiers wassen meer de zijkant en de spiegels dan de koplampen zelf...
zetels zijn ook een tikje minder dan in mijn R(maar nog altijd een pak beter dan in de vorige firmaslet)
nog steeds tevreden en eerlijk: ik heb mijn R nog niet gemist(op 't vermogen na natuurlijk)
- Philken
- 5th Gear member
zeker in jouw geval, geloof ik 'tSilver_R schreef:Dat kan ik beamen Philken.Philken schreef:
nog steeds tevreden en eerlijk: ik heb mijn R nog niet gemist![]()
nog ff afwachten maar indien de D3 eindelijk te kraken valt en er wat extra Lays bij kan, vrees ik voor de R...
- Silver_R
- 6th Gear member
Uhmmm...klikkerdeklik
Laatst gewijzigd door Silver_R op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Paul
- Geartronic member
Denk niet voor Belgie
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- Philken
- 5th Gear member
IDD, niet voor België, eens de wagen een Belgisch paspoort heeft, dan lukt 't niet meer....Paul schreef: Denk niet voor Belgie
- Philken
- 5th Gear member
Is met een apart bakje & pokkeduur(1600€)Silver_R schreef: Heico al geprobeerd?
jij wil precies dat ik mijn R snel wegdoe....