Gezocht goede wax
- Caerbannog
- 5th Gear member
- Contacteer:
Voor Renkel; mocht je het willen hebben; Rijpma in Roden verkoopt het ook.
Als je een zwarte Volvo 480 voorbij ziet komen; nu net gewassen...
Dan kan dat.
Dan kan dat.
- Renkel
- 5th Gear member
- Contacteer:
Caerbannog schreef:Voor Renkel; mocht je het willen hebben; Rijpma in Roden verkoopt het ook.
Dank je, weet ik, heb het al eens overwogen om te kopen.
S40 2.0 ltr. '98, Luxury line
Nissan Sunny 1.4LX
Nissan Sunny 1.4LX
-
- 2nd Gear member
Ik heb gisteren scratch x gekocht plus de nxt generation tech wax en 2 pads.
De scratch x heb ik gekocht op aanraden van de verkoper ik heb namelijk lichte krasjes op het dak dus vertelde ik dat aan de verkoper die zij als je met je nagel de krasjes niet voelt dan is dit super spul om de krasjes weg te halen ik voel de krasjes niet.
Ik aan de slag maar ik krijg de krasjes niet weg,heeft iemand hier ervaring mee,hoe ik dit het beste kan oplossen met scratch x.
Ga vandaag de auto in de wax zetten ik ben benieuwd of het inderdaad super spul is.
Beer
De scratch x heb ik gekocht op aanraden van de verkoper ik heb namelijk lichte krasjes op het dak dus vertelde ik dat aan de verkoper die zij als je met je nagel de krasjes niet voelt dan is dit super spul om de krasjes weg te halen ik voel de krasjes niet.
Ik aan de slag maar ik krijg de krasjes niet weg,heeft iemand hier ervaring mee,hoe ik dit het beste kan oplossen met scratch x.
Ga vandaag de auto in de wax zetten ik ben benieuwd of het inderdaad super spul is.
Beer
- Caerbannog
- 5th Gear member
- Contacteer:
Ik heb ook kort geleden een hele serie meguiars producten gekocht. Ik ben overal heel goed te spreken over, de wax, de interieurproducten en de ruitenreiniger.
Met ScratchX krijg ik echter ook niet het resultaat wat ik hoopte... Met de wax kon ik net zoveel krassen wegpoetsen.
Er is echter in een topic over steenslag ooit iets gezegd over ScratchX en steenslag verwijderen. Dit wil ik nog eens proberen
Met ScratchX krijg ik echter ook niet het resultaat wat ik hoopte... Met de wax kon ik net zoveel krassen wegpoetsen.
Er is echter in een topic over steenslag ooit iets gezegd over ScratchX en steenslag verwijderen. Dit wil ik nog eens proberen
Als je een zwarte Volvo 480 voorbij ziet komen; nu net gewassen...
Dan kan dat.
Dan kan dat.