Wanneer ik hier aan ga beginnen weet ik zelf nog niet. Maar wel voor de winter want dan heb je er het meeste profijt van natuurlijk. Ik verwacht niet dat de lichtbundel hinder zal krijgen van de grill. Dit omdat de honingraadgrill behoorlijk open is en de lampen er vlak achter geplaatst worden zodat het schaduw effect nihil is. En inderdaad, de hella rally lampen tijd is echt geweest. Maar wanneer ik ermee aan de slag ga, komen er vanzelf foto`s in het silvertwin topic.Barry (Grillmeister) schreef:Hoi Remon,
Ik ben wel benieuwd hoe het met je verlichtings verhaal afloopt ik ga namelijk een keertje of 4/5 per jaar op wintersport en op de een of andere manier vind ik altijd dat er een gat zit tussen mijn grote en mijn normale verlichting.
Verder is het net even wat verder je lichtje kunnen laten schijnen ook erg prettig en dat dan het liefst zonder dat je neus er uitziet als een rally wagen uit de jaren 80 (vorige eeuw).
ben je trouwens niet bang dat er te veel licht achter je grill wordt gedeflecteerd?
Ik hoor graag van je.
Grt Barry
Mijn bedoeling is trouwens om de verstralers zo te schakelen dat ik ze pas aan/uit kan doen met groot licht en dat ze met dimlicht niet aan kunnen. Dit i.v.m veiligheid voor anderen en eigen portomonnee.