Pagina 2 van 40

Geplaatst: 03.07.2008 - 13:48
door Oceanracer
Combigarage Westerbroek

Relaxte gang van zaken, geen poeha, wel veel kennis van zaken en normale prijzen.

Vervangend vervoer (zelf) niet nodig. Een monteur haalt bij mij thuis de wagen op en brengt hem weer thuis.

Geplaatst: 03.07.2008 - 14:09
door Peter
Frank Klijn Heerlen.
Ondanks wat schoonheidsfoutjes dik tevreden. Afgelopen week lamp (dimlicht) kapot. Gratis vervangen. Bij een beurt gratis vervangend vervoer.
Goed gevoel.

Geplaatst: 03.07.2008 - 14:39
door V480-S60
Schaap Dronten
Inmiddels (met een kleine onderbreking van een jaar) 7 jaar klant.
Altijd veel plezier in het werk. Vrijwel nooit problemen. En als die er zijn goed uitgepraat!.

Gewoon goede service, zoals het hoort!

Geplaatst: 06.07.2008 - 21:11
door Bart
Henk Scholten B.V. in Arnhem

Ben er nu sinds bijna 2 jaar kind aan huis, mijn V50 daar besteld en sindsdien zijn ze "huisleverancier" voor mijn collega's. Qua onderhoud niets aan te merken, opmerkingen over kleine dingetjes worden serieus genomen, garantiezaken zonder morren opgelost. Al met al dik tevreden.

Geplaatst: 07.07.2008 - 00:33
door Fulaks
Postiaux in Schoten (B)

Heb ik hier al meermaals een pluim gegeven. De beste garage waar ik ooit klant ben geweest. No nonsense, bakken ervaring en een groot hart voor Volvo.

Geplaatst: 10.07.2008 - 19:15
door John Vermeulen
Henk Scholten BV Culemborg (voorheen Van Hemert)

Vanaf het najaar 2006 ben ik hier klant, na aanschaf van een S40 Edition II Sport (met RTI-navigatie en geintegreerde telefoon). Voor mij is het zonder twijfel de beste, prettigste en meest professionele dealer/garage tot nu toe.

In trefwoorden:
- het verkoopteam heeft een aanstekelijk enthousiasme met hart voor Volvo en is goed op de hoogte van alle nieuwe en nog komende productontwikkelingen. Je krijgt goede en deskundige adviezen
- een prima after sales manager
- een goede werkplaats, met veel parate kennis van alle technische aspecten
- een prima partsmanager (onderdelen, magazijn, accessoires), die de nummers van veel onderdelen uit zijn hoofd weet
- verkoopteam, werkplaats en parts werken goed teamgericht samen
- vanwege het middelgrootte karakter van de garage ken je als klant het grootste deel van het totale team. De contacten zijn dus niet anoniem of afstandelijk, maar juist persoonlijk en betrokken. Uiteraard mag c.q. moet men commercieel zijn
- er is altijd een prettige en hartelijke ontvangst, met koffie en als er een introductieshow is met versnaperingen (weer die koffie !)
- als er kleine vraagpuntjes bij de auto zijn, dan wordt daar onmiddelijk naar gekeken
- de auto heeft vanwege afgesproken aflevering begin januari 2007 circa een maand binnengestaan en niet buitenaf op een terrein
- de rekening voor de 1e onderhoudsbeurt was alleszins redelijk
- bij de omwisseling van de zomer- naar de winterbanden v.v. wordt een snelle check uitgevoerd op oliepeil, radiatorkoelvloeistof e.d.

Ook voor de bestaande, vaste klanten organiseert Henk Scholten periodiek extra activiteiten. Zo is recentelijk aan de klantenkring die bekend staat als "Volvo minded" een gratis rijvaardigheidstraining in Lelystad aangeboden. Positief neveneffect hiervan is dat de klanten elkaar onderling ook wat leren kennen.

Kortom, een zaak waar je je echt "klant" voelt en waar persoonlijke aandacht, maatwerk en een optimale "klantbeleving" voor de klant hoog in het vaandel staan.

Geplaatst: 13.07.2008 - 22:06
door DueVolvi
Mobility Point de Beemd, Oirschot

Reed met klacht even langs, werd meteen geholpen, ook meteen samen een proefrit gemaakt om klacht vast te stellen, goede communicatie, aardige lui, en bovenal vaklui voor zover ik kan beoordelen! Leenauto tegen aardig tarief ook zo geregeld.

Geplaatst: 15.07.2008 - 08:41
door Ben
Mods break

Volgens afspraak plaatsen we in dit topic alleen berichten wanneer we tevreden zijn over onze dealers.
Dat kan een aansporing zijn voor de mensen met mindere ervaring bij hun dealer om een van de goed beoordeelde dealers te kiezen.

Heb je een negatieve ervaring, los dat dan zelf op met de dealer of vraag hier raad. Je kunt ook de dealer op dit topic wijzen en hem vertellen dat je hem niet in dit topic gaat noemen ;-)

Geplaatst: 15.07.2008 - 09:08
door Martijn1974
Volvo Hooftman, Waddinxveen.

Vriendelijk personeel, zeer klantgericht.
Nemen echt de tijd voor je. Laatst had ik klemmetjes nodig voor de hemel want die was los, ze lopen dan met je mee om te kijken wat je moet hebben en zelfs het nodige onderdelen-computer-zoek werk wordt niet geschuwd. Dan worden de onderdelen besteld, en word je keurig gebeld als ze binnen zijn. Een hoop werk voor een onderdeel van 3.- euro.

Wij gingen bij Hooftman een originele Volvo fietsendrager kopen echter stond de V40 niet in het boek als zijnde geschikt voor de drager...
Dus werd er een monteur bij gehaald en werd de fietsendrager op een showroom V40 gepast, en tevens gedemonstreerd. We hebben de fietsendrager gekocht.

De werkplaats.
Gaat echt met respect met je auto om, geen vieze vingers of andere vuiligheid in of op de wagen bij aflevering na een reparatie.
Je stoel en spiegels staan nog (weer) in de goede stand.

Ik heb er Cruise-Control laten inbouwen (598.- euro), 's-ochtends brengen, 's-middag's halen. Keurig netjes ingebouwd, en uitleg gegeven over werking (technisch) en bediening.

Wat ik mis in mijn dealer.
Is een snelservice, Bij mijn vorige dealer VW Van Beynum in Gouda hebben ze dit wel. Daar kan je met een kleine klacht direct terecht.
Bij Hooftman moet ik de auto een hele dag laten staan, en dat maakt het wel wat lastiger.

Mijn dealer is Top!
Ik voel mij er als klant gewenst en gerespecteerd, ondanks dat ik veeleisend ben en wel eens zeurderig over kan komen.

Martijn.

Geplaatst: 19.07.2008 - 23:52
door AlbertS80
Henk Scholten, Ede

Ik rijd nu 37 jaar auto en heb veel merken gereden. Sinds 2006 rijd ik Volvo. Een S80 uit 1999 en gekocht bij Henk Scholten in Ede. Daar voel ik mij eigenlijk voor het eerst Koning Klant. Ze nemen elke vraag of opmerking serieus. En hun service vind ik groots. Een paar voorbeelden (buiten het reguliere onderhoud om): Toen ik vlak voor mijn vakantie even langs ging om te laten kijken of de olie nog op peil was: 'Geef de sleutel maar, dan kijken we alles even na.' Een kleine vakantie-check dus. Kosten: 0,0. Poetsbeurten doen ze daar zo secuur alsof het hun eigen auto is (zo goed kan ik het echt niet zelf) en wie je ook aan de lijn krijgt of spreekt, ze zijn allemaal even voorkomend en vriendelijk alsof ik hun oom ben. Werkelijk heel persoonlijk. Eindelijk eens een garage waar ik me thuis voel en waar ik vandaag met een gerust hart een mooie XC70 van vijf jaar oud, met 269.000 km op de teller heb gekocht. Natuurlijk geen koopje, maar mijn vertrouwen in de mensen hier is zo groot, dat ik graag samen met hun die XC70 nog veel kilometers blijf rijden. Henk Scholten in Ede maakt de slogan Vovo for Life voor mij in alle opzichten waar.

Geplaatst: 20.07.2008 - 16:56
door hansk
Broekhuis Ermelo ,

Goede service , gratis leenauto bij grote beurt , op uitnodiging meegeweest naar Volvofabriek in Belgie ,rijvaardigheids training in Lelystad gehad ,kortom geweldig

Groeten Hans

Geplaatst: 20.07.2008 - 17:27
door Maarten
ik was ook altijd zeer tevreden over Helpman in Groningen.
alleen de uurtarieven in combinatie met de al wat hogere kmstand van mijn auto hebben mij doen overstappen naar een niet-dealer voor mijn onderhoud.

Geplaatst: 23.07.2008 - 23:12
door aatsvolvo
Volvo Rutten in Weert

Auto daar gekocht, alle afspraken netjes na gekomen.
Lichte trilling voelbaar rond de 80 km, mag banden laten balanceren en rekening opsturen.

Verder nog geen ervaringen vwb service maar heb goed gevoel over het bedrijf

Geplaatst: 23.07.2008 - 23:19
door Michael Oud
Bangarage Amstelveen

Zeer tevreden. Denken altijd met me mee (airco niet geretrofit vanwege, behalve het retrofitten, hoge kosten aan het systeem maar gevuld met (legaal) vervangings gas), bereid financieel mee te denken, bereid op onderzoek te gaan naar moeilijk verkrijgbare onderdelen en goed van vertrouwen. Nog nooit een leenauto meegekregen, maar ik heb er ook nog nooit om gevraagd. Overigens is mijn auto wél op m'n werk opgepikt met een transporter, omdat ik geen tijd had om hem langs te brengen. Veel kennis trouwens ook van de 900 serie.

Geplaatst: 24.07.2008 - 00:14
door Paul
Hooftman Waddinxveen

Uitmuntende dealer, aardige kerels en dames. Ben er al heel mijn leven kind aan huis, zelfs toen ik Peugeot reed.
Had het niet helemaal getroffen met mijn C30, allemaal ellende gehad met windruis enzo. Maar ze hebben het zover mogelijk geprobeerd op te lossen. Helaas niet gelukt uiteindelijk naar Volvo Nederland en nu is de auto vergelijkbaar volgens de importeur zoals andere C30's.
De garage heeft in ieder geval de moeite gedaanom alles op te lossen en er stond daarvoor ook altijd een leen auto voor me klaar.

Perfecte dealer en garage die ik iedereen zou aanbevelen

Geplaatst: 24.07.2008 - 21:28
door Msuidgeest
Die firma Schaap komt wel vaak voor in deze kolommen ...

Mooi !

Het is ook mijn dealer waar ik terecht kan zoals ik dat graag zou willen.
Overigens vind ik wel dat als u problemen heeft met de dealer, eerst een gesprek moet aangaan met die garage. Een goed gesprek doet wonderen, in bijna alle gevallen.

Geplaatst: 27.07.2008 - 10:50
door R.Bijl
Hooftman Schoonhoven

deze mensen staan altijd voor je klaar en alles wordt altijd netjes geregeld,loop ook wel eens binnen voor een praatje en KOFFIE ......

dit is echt een top-dealer

Robin

Geplaatst: 28.07.2008 - 20:54
door Douwe
Had ik al gereageerd? Ik ben dik tevreden! (Zwettegarage Sneek)

Geplaatst: 28.07.2008 - 23:16
door mindbrother
Ton van Kuyck (Noord-Holland).

Punctueel, klantgericht en flexibel. Prettige mensen.
Tarieven ken ik niet (ben leaserijder).

Geplaatst: 29.07.2008 - 17:56
door Edgar
mindbrother schreef:Ton van Kuyck (Noord-Holland).

Punctueel, klantgericht en flexibel. Prettige mensen.
Tarieven ken ik niet (ben leaserijder).
Ik ben ook tevreden over TVK