Pagina 2 van 2

Re: D5244T Mariniseren

Geplaatst: 03.11.2015 - 08:10
door access-streak
Hiervoor stond er een V6 in (zie vorige posts) met 190 pk, deze ging 85KM/U
Nu is de overbrengingsverhouding wel gewijzigd, maar de schroef ook (dit moet tegen elkaar wegvallen volgens de berekeningen). Ik heb het idee dat de motor op dit moment niet zijn volle vermogen levert door een te lage turbodruk, nu heb ik het e.e.a. gevonden mbt de aansturing van de turbo en dit zou met vacuüm gebeuren.

Kan iemand mij vertellen waar de sensor voor dient in de inlaatbocht/aanzuigbocht op de turbo? Hier zit een vertakking in met een sensor welke schuin zit, deze word bij mij erg heet en zou dus kapot kunnen zijn of verkeerd aangesloten. Vanavond zal ik de ECU nog eens uitlezen, er hing nog een foutcode in.
Obbe heeft het vermogen aangepast, en ik trim de boot tot max bij het volgas varen

Het geluid is zeker goed, het uitlaatsysteem is open en gromt lekker naar de buitenwereld.

Bijgaand de linkjes naar de plaatjes

http://imageshack.com/a/img903/8163/CsdOn8.jpg
http://imageshack.com/a/img907/8528/it7fjz.jpg
http://imageshack.com/a/img910/2967/mVPES6.jpg
http://imageshack.com/a/img910/6435/ZCKZUU.jpg
http://imageshack.com/a/img908/9324/32xrKC.jpg
http://imageshack.com/a/img908/2694/rTBjPB.jpg
http://imageshack.com/a/img903/1508/K5WjRy.jpg
http://imageshack.com/a/img910/8298/Eb6xTV.jpg
http://imageshack.com/a/img910/3246/chHMKj.jpg
http://imageshack.com/a/img633/1673/4ngFAo.jpg
http://imageshack.com/a/img905/4903/IhyUGw.jpg

Re: D5244T Mariniseren

Geplaatst: 07.11.2015 - 00:00
door Fredraket
Niet gek. Knap werk.

Re: D5244T Mariniseren

Geplaatst: 07.11.2015 - 06:59
door D5R-Design
Mooi stukje huis vlijt..

Re: D5244T Mariniseren

Geplaatst: 07.11.2015 - 08:58
door Johan s60
Leuk project

Re: D5244T Mariniseren

Geplaatst: 17.11.2015 - 10:59
door access-streak
Even een update:

De ECU is aangepast naar 1,6 Bar boost, helaas deze nog niet kunnen testen i.v.m. noodloop van de motor.
Oorzaak is waarschijnlijk de EGR motor welke geen goed contact maakt met de ECU, waardoor er direct een noodloop gestart word. ook de LMM vertrouw ik niet helemaal.

Iemand al een antwoord op de vorige vraag? ''Kan iemand mij vertellen waar de sensor voor dient in de inlaatbocht/aanzuigbocht op de turbo? Hier zit een vertakking in met een sensor welke schuin zit, deze word bij mij erg heet en zou dus kapot kunnen zijn of verkeerd aangesloten.''

Ik ben op zoek naar een cilinderkop voor de d5244t, weet iemand er 1 te liggen voor een leuke prijs..?

Re: D5244T Mariniseren

Geplaatst: 17.11.2015 - 12:07
door Quota
access-streak schreef: Even een update:

De ECU is aangepast naar 1,6 Bar boost, helaas deze nog niet kunnen testen i.v.m. noodloop van de motor.
Oorzaak is waarschijnlijk de EGR motor welke geen goed contact maakt met de ECU, waardoor er direct een noodloop gestart word. ook de LMM vertrouw ik niet helemaal.

Iemand al een antwoord op de vorige vraag? ''Kan iemand mij vertellen waar de sensor voor dient in de inlaatbocht/aanzuigbocht op de turbo? Hier zit een vertakking in met een sensor welke schuin zit, deze word bij mij erg heet en zou dus kapot kunnen zijn of verkeerd aangesloten.''

Ik ben op zoek naar een cilinderkop voor de d5244t, weet iemand er 1 te liggen voor een leuke prijs..?
Rima al eens gebeld?