Pagina 2 van 6

Geplaatst: 19.07.2006 - 21:47
door arnoud
Hmmmm, ik vond de concept impressies er toch indrukwekkender/stoerder uitzien... Nu lijkt het een beetje een te warm gewassen V50...

En die achterkant lijkt een beetje op Pietje Bell? :) Net een oolijk gezicht met een petje op... Nouja, met wat fantasie dan...

M'n dealer vertelde me dat de goedkoopste variant van de C30 zelfs WIELDOPPEN op staal heeft.... aaargh...

Geplaatst: 19.07.2006 - 21:51
door Paul
Was bij de S40/V50 in het begin ook, zal wel zo'n Edition komen ofzo

Geplaatst: 19.07.2006 - 21:53
door bart simpson
Ik heb hem min het echt gezien en daar staat een dikke auto, wat maken wieldoppen nu uit? als het 16" zijn zoals bij de S40/V50 vind ik het meevallen.
Hij heeft het formaat van een Audi A3/Golf.

Geplaatst: 19.07.2006 - 22:02
door menjo
Blijft ie wel onder de 1,50m hoog?

Geplaatst: 19.07.2006 - 22:04
door menjo
Ah ja, als ie niet hoger is dan de V50 dan moet dat wel goed gaan

Geplaatst: 19.07.2006 - 22:07
door Paul
Ah ivm je parkeergarage...

Geplaatst: 19.07.2006 - 22:13
door menjo
Ja als zo'n ding nou een beetje leuk rijdt is het best het overwegen waard :)

Geplaatst: 19.07.2006 - 22:17
door Paul
vind ik ook :-)

Geplaatst: 20.07.2006 - 01:07
door bart15
bart simpson schreef:Wat zou een "R" toevoegen? ik verwacht dat de "R" versies in het geheel het veld zullen gaan ruimen, ze worden vrijwel niet verkocht.
Ik verwacht niet dat ze zullen verdwijnen ook al is die kans wel aanwezig vanwege het geringe succes. Het heeft in ieder geval geen verkoopresultaten opgelevert maar misschien wel een beter imago voor Volvo :wink:

Als Volvo de jonge markt wilt aanspreken dan is een C30R echt geen slecht idee. Niet zo overpriced als de S3 of S60R/V70R maar meer in de range van Focus ST, Golf GTI, Astra Turbo of ergens daar tussen in.

Golf GTI 2,0TFSI 200pk € 33.695
Golf R32 3,2 V6 4motion 250pk € 43.595
Astra 2,0 Turbo 240pk €36.995
Leon 2,0 TFSI 240pk (€35000??)

C30R 2,5T 250-300pk AWD €35.000 à €40,000

A3 (S3 is er nog niet) 3.2 250 pk quattro €45.690
1 serie (M versie is er (nog) niet) 130i 265pk €42,905
Alfa Brera 3,2 JTS Q4 €32.249

Geplaatst: 20.07.2006 - 07:45
door bart simpson
Reken (ergens tussen € 35.000,-- / € 40.000,--) voor een dikke T5 bij een te verwachtten instapprijs van € 24.000,-- voor een 100pk 1.6 niet te hard.

Geplaatst: 20.07.2006 - 08:34
door NOS
24000 voor een instapper in die klasse is idd niet slecht, hoewel ik me wel afvraag hoeveel mensen die auto standaard met een 1.6 zullen kopen

Geplaatst: 20.07.2006 - 10:01
door Ber
mooi man!

Ber

Geplaatst: 21.07.2006 - 11:22
door V480-S60
Nu wachten tot de officiele introductie.
Dan wachten op de D5, en dan nog een jaartje zodat ik een company-car D5 kan overnemen.

Geplaatst: 21.07.2006 - 16:14
door NOS
Als de D5 past zou dat erg leuk zijn!

Geplaatst: 21.07.2006 - 16:16
door V480-S60
Die D5 past, zeker te weten, Hij past toch ook in de S40 en V50 en de C70. Die motorruimtes zijn net zo groot.(of klein)

En mij is al verteld dat de D5 komt.

Geplaatst: 21.07.2006 - 16:29
door NOS
dan is het goed!

Geplaatst: 21.07.2006 - 23:18
door Rsport
Mooie car, die c30, zou er de 480T wel op inruilen ;)

Geplaatst: 21.07.2006 - 23:34
door liquid_force
Regnr: XPY076 Färg: SILVER
Fabrikat: VOLVO
Årsmodell: 2006 Fordonsslag: PB
Chassinummer: YV1MK774972000070
Upplysningar:

Ägare/Brukare
Namn: VOLVO PERSONVAGNAR AB
Adress: AVD 98800, PVP1
Postnr: 405 31 Förvärvsdatum: 2006-02-27
Ort: GÖTEBORG

Försäkringsuppgifter
Försäkringsbolag: Volvia
Försäkringsdatum: 2006-02-27

Fordonsdata
Fordonsstatus: Avställd (2006-02-27)
Antal ägare: 0
Datum för första reg.: 2006-02-28 Producentansvarig: 556074-3089
I trafik första gång: Yrkesmässig trafik:
Fordonet tillverkat: Direktimport: Nej
Utredning: Nej Tillfällig registrering: Nej

Besiktningsuppgifter
Besiktning senast:
Senast godkända besiktning:
Föreläggande: Körförbud: Nej
Vägmätarställning, km:

Skatteuppgifter
Skattepliktigt: Ja Brukandeförbud: Nej
Årsskatt, kr: 5682
Debitering vid påställning, kr: 0 Debiterad fordonsskatt, kr: 0
Kreditering vid avställning, kr: 0 Debiterad avgift, kr: 0
Huvuduppbördsmånad: november Förfallen skatt/avgift, kr: 0
Skrotningspremie, kr: 0

Vägavgift
Vägavgift (kr/år): 0 Betald till och med:

Tekniska data
Effekt kW: 120 Antal passagerare: 4
Max släpvagnsvikt:
Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1550
Max lastvikt: 400
Kopplingsanordning 1: Kopplingsanordning 2:
Däckdimension fram: Däckdimension bak: 215/55R16
Kaross: Kombi
Drivmedel: DIESEL Alternativt drivmedel:

U01A UPPHÖR VID ÄGARBYTE
T12E PROVBIL.FORDONET FÅR BRUKAS I TRAFIK MED DE UNDANTAG SOM
GÄLLER FÖR EXPORTVAGN ENL VVFS 1994:5,AVSNITT 10.6 SAMT
UTAN KRAV PÅ BESIKTNING ENL 38 OCH 77 PARAGRAFERNA
FORDONSKUNGÖRELSEN (1972:595).SE SÄRSKILT BESLUT.
T13H ÅRSMODELLBETECKNINGEN ÄR ÅSATT AV FORDONSTILLVERKAREN.
T31BS KOLDIOXIDUTSLÄPP BLANDAD KÖRNING BERÄKNAD, CO2 180 G/KM.
UPPGIFTEN ANVÄNDS ENDAST SOM GRUND FÖR UTTAG AV FORDONSSKATT.
DÄCK- OCH FÄLGDIMENSION AXEL 2 215/55R16 /


heb even een aantal interessante dingetjes van de auto op de foto's dik gedrukt ...

op de foto's heeft ie de T5 badge zitten, terwijl het een 163pk DIESEL is ... plus dat het een PROEFauto is ... er kunnen dus nog wel wat dingetjes veranderen ...

Geplaatst: 22.07.2006 - 10:48
door Live
owkej, ik hoop toch op een T5 220 PK :)

Geplaatst: 22.07.2006 - 10:56
door bart simpson
Live schreef:owkej, ik hoop toch op een T5 220 PK :)
Die komt toch ook gewoon?