De twee achterdeuren zijn gedaan. Daar bleken front performance speakers in te zitten, nu netjes de Premiums...
De rechterdeur is voorzien van de premium speaker en tweeter. de linker deur alleen van de tweeter, daar komt morgen de premium ook in als ik deze opgehaald heb bij Rima.
Het uitboren van de popnagels viel me enorm mee eerlijk gezegd, de panelen gingen er ook simpel af. Mede dankzij de links en info hier op het forum.
To Do's voor vrijdag en zaterdag:
* Linker Premium speaker monteren
* Center speaker inbouwen en kabel leggen
* Stuurbediening inbouwen
* Langs Verkerk om de radio software in te laden (of maandag)
Hulp met aansluiten
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
Volvo V90, MY 2020, T8, Inscription
Coming feb: Volvo C30, MY 2010, 2,4i, Summum
Opportunities are usually disquised as hard work, so people don't recognize them...
Opportunities are usually disquised as hard work, so people don't recognize them...
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Mooi!
Zoek goed je popnagel-resten bij elkaar, zorg dat ze niet in de deur blijven liggen.
Buiten rammelen , kunnen ze insommige gevallen de water-uitloop verstoppen!
Center speaker; heb je stekkers al voor in de groene stekker achter HU?
Zoek goed je popnagel-resten bij elkaar, zorg dat ze niet in de deur blijven liggen.
Buiten rammelen , kunnen ze insommige gevallen de water-uitloop verstoppen!
Center speaker; heb je stekkers al voor in de groene stekker achter HU?
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
Ja, heb ze er allemaal uitgevist, rammelende deuren leek me erg irritant...
Kabeltje mag ik morgen bij Rima uit een auto halen voor een paar euro. Jammer alleen dat ik de radio er weer helemaal uit moet halen, had met moeite de kabels een beetje netjes gekregen met die Parrot rommel er achter.
Kabeltje mag ik morgen bij Rima uit een auto halen voor een paar euro. Jammer alleen dat ik de radio er weer helemaal uit moet halen, had met moeite de kabels een beetje netjes gekregen met die Parrot rommel er achter.
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
Gisteren naar Rima geweest. Paar kapjes voor de deuren gehaald (ter hoogte van de speakers), een zwarte ipv grijze radio (kon ik zo omruilen), ik had nu kleurverschil en de oude mag ik rustig uitbouwen en tzt even terugbrengen. prima service zeg ik! Kabel voor de center speaker gescoord (wel klusje om die zelf even uit een sloper te halen, maar is gelukt) en een bediening voor de radio in het stuur geregeld. Complete binnenunit mee gekregen, want kabeltjes konden nog wel eens verschillen. Dan is het blijkbaar makkelijker om de hele unit te swappen.
En vandaag lekker aan de knutsel geweest.
Linker voordeur voorzien van de Premium speaker, dus alleen de center speaker nog en dan zitten ze er allemaal in.
De zekeringkast is nu ook getackled, gisteren bij een sloopauto bij Rima even goed gekeken hoe het precies zit, ging makkelijk met een auto waarbij alles uit elkaar lag. In het midden zit een rood gedeelte. Je haalt alle zekeringen er even uit (foto maken!) en met behulp van een schroevendraaiertje haal je twee lipjes omhoog en je schuift het rode deel een paar mm op. Dan klikt de stekker zo op zijn plaats achter een plastic lipje en schuif je het rode deel weer terug tot hij klik zegt. Een dubbele beveiliging dus. Je moet het maar even weten....
Ook de stuurbediening "even" ingebouwd, tenminste, dat dacht ik. Helaas een grijze versie meegekregen van de unit, aangezien mijn cruise bediening zwart is, alles maar weer terug gebouwd, dinsdag weer naar Rima. Al met al is hij wel zo los en is dat zo geregeld. De airbag is er zo uit, dan is het een fluitje van een cent. Viel me alles mee ook.
Voor nu wel weer even genoeg gedaan, dinsdag weer verder. Dan maak ik de center in orde en wissel ik de radio even om. Dan heb ik alles toch los daar. Ook de stuurbediening kan er dan in en even langs Verkerk om hem in te lezen.
To be continued...
En vandaag lekker aan de knutsel geweest.
Linker voordeur voorzien van de Premium speaker, dus alleen de center speaker nog en dan zitten ze er allemaal in.
De zekeringkast is nu ook getackled, gisteren bij een sloopauto bij Rima even goed gekeken hoe het precies zit, ging makkelijk met een auto waarbij alles uit elkaar lag. In het midden zit een rood gedeelte. Je haalt alle zekeringen er even uit (foto maken!) en met behulp van een schroevendraaiertje haal je twee lipjes omhoog en je schuift het rode deel een paar mm op. Dan klikt de stekker zo op zijn plaats achter een plastic lipje en schuif je het rode deel weer terug tot hij klik zegt. Een dubbele beveiliging dus. Je moet het maar even weten....
Ook de stuurbediening "even" ingebouwd, tenminste, dat dacht ik. Helaas een grijze versie meegekregen van de unit, aangezien mijn cruise bediening zwart is, alles maar weer terug gebouwd, dinsdag weer naar Rima. Al met al is hij wel zo los en is dat zo geregeld. De airbag is er zo uit, dan is het een fluitje van een cent. Viel me alles mee ook.
Voor nu wel weer even genoeg gedaan, dinsdag weer verder. Dan maak ik de center in orde en wissel ik de radio even om. Dan heb ik alles toch los daar. Ook de stuurbediening kan er dan in en even langs Verkerk om hem in te lezen.
To be continued...