Echt? Zou je dat willen doen? Dit zou ik wel zeer warderen.Discovery schreef: Ik ben mogelijk vrijdag bij ECH in Hogeveen en zou dan even voor je kunnen kijken naar die V70r die je op het oog hebt. Op het oog ziet die er niet verwaarloost uit.
aanschaf v70R
-
- 1st Gear member
-
- 1st Gear member
Ik vind hem er, vanaf de fotos, namelijk ook nog netjes uit zien. Ook icm de km stand.
Volgens mij is het ook een nette en eerlijke garage, als ik de site bekijk.
Op de site staat ook dat je er garantie bij kan kopen, nooit verkeerd dus.
En volgens mij hebben hun ook een naam hoog te houden en dan kun je geen "sloop"wagen verkopen lijkt me zo.
Ze hebben hoofdzakelijk volvo dus ik neem aan dat ze weten waar ze het over hebben.
Dit zijn maar ff wat gedachten, het kan natuurlijk heel anders zijn, wat ik dus eigenlijk niet hoop.
En volgens mij hebben hun ook een naam hoog te houden en dan kun je geen "sloop"wagen verkopen lijkt me zo.
Ze hebben hoofdzakelijk volvo dus ik neem aan dat ze weten waar ze het over hebben.
Dit zijn maar ff wat gedachten, het kan natuurlijk heel anders zijn, wat ik dus eigenlijk niet hoop.
- diesel01
- Geartronic member
Ik heb een aantal jaren in Hoogeveen gewerkt en daar zitten veel autobedrijfjes zoals in Apeldoorn.
Ik zou niet heel snel een dergelijke exoot kopen bij een dergelijk bedrijf zonder goed referenties te checken..
Ik zou niet heel snel een dergelijke exoot kopen bij een dergelijk bedrijf zonder goed referenties te checken..
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
Mag ik hier een dikke vette "+1" voor uitdelen? Vast wel want ik ben het met deze stelling geheel en al eensdiesel01 schreef: Ik heb een aantal jaren in Hoogeveen gewerkt en daar zitten veel autobedrijfjes zoals in Apeldoorn.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
-
- 6th Gear member
Nee, laat dat gelijk duidelijk zijn. Eerlijk en betrouwbaar. Die auto is ook nog op de R meeting geweest.evert65 schreef: en sanders is geen happy flappy bedrijf
dus ga gewoon even kijken of zo
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
- Thuurc
- 4th Gear member
Is dat niet de ex-R van de ouders van Gerrit? (Van 't R-register)jpwg001 schreef:Nee, laat dat gelijk duidelijk zijn. Eerlijk en betrouwbaar. Die auto is ook nog op de R meeting geweest.evert65 schreef: en sanders is geen happy flappy bedrijf
Hij weet ongetwijfeld meer over de auto.
EDIT: deze dus
Laatst gewijzigd door Thuurc op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo S40 TD, 1999
Volvo S40 1.9D, 2000
Volvo 850R, 1996
Volvo V70R, 2003
Volvo V60 2.0T, 2011
Volvo S40 1.9D, 2000
Volvo 850R, 1996
Volvo V70R, 2003
Volvo V60 2.0T, 2011
- diesel01
- Geartronic member
http://www.autoweek.nl/dealerreview/14297/ech-autos
Dit is wat ik vind op Autoweek.
Heb je er wat mee dan heeft een reisje Hoogeveen geen zin tenzij je het bureau als brug wilt gebruiken zoals dhr. Brouwer eens voorstelde bij een handelaar uit Apeldoorn waar hij een Volvo liet ophalen die eigenlijk uit twee delen bestond en daar goed geld had betaald.
Dit is wat ik vind op Autoweek.
Heb je er wat mee dan heeft een reisje Hoogeveen geen zin tenzij je het bureau als brug wilt gebruiken zoals dhr. Brouwer eens voorstelde bij een handelaar uit Apeldoorn waar hij een Volvo liet ophalen die eigenlijk uit twee delen bestond en daar goed geld had betaald.
V90 T6 Recharge Rdesign
- sbv
- 6th Gear member
correctThuurc schreef:Is dat niet de ex-R van de ouders van Gerrit? (Van 't R-register)jpwg001 schreef:Nee, laat dat gelijk duidelijk zijn. Eerlijk en betrouwbaar. Die auto is ook nog op de R meeting geweest.evert65 schreef: en sanders is geen happy flappy bedrijf
Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue
-
- 1st Gear member
Ik vind hem er, vanaf de fotos, namelijk ook nog netjes uit zien. Ook icm de km stand.
- Silver_R
- 6th Gear member
Je weet wel dat deze R 291.000 km gelopen heeft?
Dan is het dus extra belangrijk de vorige eigenaar te achterhalen ivm onderhoud etc. Staar je niet blind op de aanschafprijs, bijkomende kosten kunnen meerdere malen hoger zijn.
Dan is het dus extra belangrijk de vorige eigenaar te achterhalen ivm onderhoud etc. Staar je niet blind op de aanschafprijs, bijkomende kosten kunnen meerdere malen hoger zijn.
- Silver_R
- 6th Gear member
slippernick schreef: Ik vind hem er, vanaf de fotos, namelijk ook nog netjes uit zien. Ook icm de km stand.
Een auto op een foto is nooit maar dan ook nooit zoals in het echt. Ben een keer voor niets naar Zwitserland gereden om een Sonic Blue te kopen. Was binnen 5 minuten weer op weg naar huis.
En als ik je bericht lees, lijkt het me dat je in gedachten de auto al hebt gekocht, emotie is een slechte raadgever.
Het enige advies dat ik je kan geven is, ga minstens bij een aantal R'en kijken. Dan heb je in ieder geval vergelijkings materiaal. Verder weet ik nog een goede Flash Green te koop, wel €6000 boven de prijs van de R waar we hier over praten.
Succes
-
- 1st Gear member
Sorry dubbele post
-
- 1st Gear member
Het is voor mij 2uur rijden enkel, anders was ik er natuurlijk allang geweest. Al is het maar om een proefrit te maken in een R.
Op 1of andere manier staan ze allemaal ver weg
Op 1of andere manier staan ze allemaal ver weg
- sbv
- 6th Gear member
als de auto je wat lijkt gewoon heen gaan. Als ik zelf wat anders zoek dan kijk ik landelijk. Soms heb je geluk en staat er wat in de buurt. Meestal niet. Een ander laten kijken kan, maar zelf kijken en rijden is meestal handiger
Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue
-
- 1st Gear member
Het is heel fijn als iemand die zelf ook een r heeft en dus ervaring met het rijgedrag, even wil kijken als hij toch in de buurt is.
Ik ga uiteraard zelf ook een keer kijken maar dan maak ik wel een hele dag planning zodat ik er meer kan dekijken.
Ik ga uiteraard zelf ook een keer kijken maar dan maak ik wel een hele dag planning zodat ik er meer kan dekijken.
-
- 6th Gear member
Thuurc schreef:Is dat niet de ex-R van de ouders van Gerrit? (Van 't R-register)jpwg001 schreef:Nee, laat dat gelijk duidelijk zijn. Eerlijk en betrouwbaar. Die auto is ook nog op de R meeting geweest.evert65 schreef: en sanders is geen happy flappy bedrijf
Klopt, dat is hem...
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
- Discovery
- 5th Gear member
Afspraak gaat helaas niet door, zou gekochte auto daar ophalen maar auto is nog niet klaar.slippernick schreef:Echt? Zou je dat willen doen? Dit zou ik wel zeer warderen.Discovery schreef: Ik ben mogelijk vrijdag bij ECH in Hogeveen en zou dan even voor je kunnen kijken naar die V70r die je op het oog hebt. Op het oog ziet die er niet verwaarloost uit.
ECH is gewoon een 'auto-schuiver'. Daar zijn er vele van in Nederland en om ECH als slecht te bestempelen om dat ze in Hogeveen gevestigd zijn vind ik wat kort door de bocht. Auto's zijn o.a. afkomstig van Volvo dealers uit de regio die de auto's niet meer in de verkoop willen doen omdat de km-stand te hoog is. Grote kans dat deze R zo ook binnen is gekomen. Dat betekent dat er mogelijk flink achterstallig onderhoud is, maar het kan ook zijn dat dit meevalt. Het beste is dus eerst gewoon te bellen, vragen waar auto in onderhoud is geweest en of geschiedenis bekend is. Dan kan je gaan bellen met dealer waar die in onderhoud is geweest en zo al heel veel te weten komen zonder dat je 2 uur hoeft te rijden. Als dat allemaal bevalt gewoon gaan kijken, rijden en als dat ook bevalt een aankoopkeuring laten doen bij de dealer. Dan weet je echt waar je aan toe bent. Maar ben het met anderen eens dat je je niet op deze moet blind staren omdat die goedkoop is.
-
- 1st Gear member
Nee dat klopt, ik moet me er niet op blindstaren. Ik kan idd beter ff bellen en informeren. Bedankt voor de tip.