u houd van azijn?valser schreef: Veel gedateerder en conservatiever dan de huidige s80 kan het niet worden, dus het zal in ider geval een vooruitgang zijn.
De S80 is nog steeds een erg nette verschijning..
u houd van azijn?valser schreef: Veel gedateerder en conservatiever dan de huidige s80 kan het niet worden, dus het zal in ider geval een vooruitgang zijn.
Ik vraag mij dan af wat zo'n man zeluff rijd?OGA244 schreef: iets in de naam?
Doorgaans bagger vet vanwege de eenvoud aan uitstraling, S80, 5reihe, Eklasse, A6.lint schreef: Een sedan uit de hogere prijsklasse is altijd een auto met een conservatieve uitstraling en daar is weinig mis mee.
Kijk, nog een echte liefhebber van stijl en klasse.diesel01 schreef:Doorgaans bagger vet vanwege de eenvoud aan uitstraling, S80, 5reihe, Eklasse, A6.lint schreef: Een sedan uit de hogere prijsklasse is altijd een auto met een conservatieve uitstraling en daar is weinig mis mee.
Ik denk, weet haast wel zeker, dat jij je Volvo geschiedenis maar eens opnieuw moet leren. De eerste S80 was ook een Ford Volvo. En sorry dat ik het zeg, want natuurlijk zijn de 200, 700 en 900 series iconisch, je slaat de plank volledig mis met het feit dat de huidige Volvo's daar niet aan kunnen tippen. Deze zijn over het algemeen een stuk betrouwbaarder en comfortabeler. Daarnaast zullen de nieuwe Volvo's helaas door de marktvraag (en die is tegengesteld aan jou sentimentele keuze) niet meer zo iconisch zijn. Natuurlijk het is jouw smaak maar je zult realistisch moeten zijn. "Vroeger" komt (gelukkig) niet meer terug.valser schreef: De huidige S80 heeft mij nooit kunnen bekoren. Hij doet het qua uitstraling wel goed op het binnenhof, wat je als kwaliteit kunt zien, maar de eerste generatie S80 was meer 'Volvo' wat mij betreft. (en dat geldt natuurlijk helemaal voor de 700 en 900 modellen) Ik ben zelf niet geïnteresseerd in diplomatenauto's, qua stijl, ook een BMW 7 serie of Audi A8 heeft mijn belangstelling niet, ondanks dat er liefhebbers zijn die dergelijke auto's bewonderen.
Nu ben ik ook überhaupt geen fan van de 'Ford'-Volvo's, vandaar dat ik ben blijven steken bij de laatste 'echte' Volvo's. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de nieuwe, met (relatief) onbeperkte financiën ontworpen modellen.
Een luxe positie waar het merk zich zelden in heeft bevonden, historisch gezien.