1 week in Oostenrijk bij Ötz en dan een week in Italië, een agriturismo in de buurt van Grosetto.
+1Carfreak schreef: Bij mij begint het vakantiegevoel zodra ik de motor start en de straat uit rij. Dit jaar ervoor gekozen om op de dinsdag Frankrijk in te rijden. Wordt vast een stuk rustiger.
Dat even naar Spanje is met het vliegtuig neem ik aan.Paul schreef: Zuid Frankrijk en morgen even naar Spanje voor middag/avondje
Tja hier nog één. Met Fendt en V70 naar Zweden. Ook nog ff een paar weekjes door werken. In die tijd nog wel even naar Bayern op en neer.jalex_h schreef: Lekker met de caravan naar Zweden. Maar eerst nog een paar weekjes werken (ook geen straf trouwens)
Heb daar vroeger ook weleens een lekker biertje gedronken bij autohof of lokale bierstube.Hans oet Twent schreef:In die tijd nog wel even naar Bayern op en neer.jalex_h schreef: Lekker met de caravan naar Zweden. Maar eerst nog een paar weekjes werken (ook geen straf trouwens)
Ik drink er regelmatig een biertje "Im Biergarten"...diesel01 schreef:Heb daar vroeger ook weleens een lekker biertje gedronken bij autohof of lokale bierstube.Hans oet Twent schreef:In die tijd nog wel even naar Bayern op en neer.jalex_h schreef: Lekker met de caravan naar Zweden. Maar eerst nog een paar weekjes werken (ook geen straf trouwens)
Nooit geen straf gevonden om op woensdag te vertrekken met een losafspraak voor donderdagmiddag.