Interessante links! Uit de beschrijving, zou je kunnen uitleggen hoe dit werkt?
How to Use it
1. Combine Mobile Phone
Combine master number, Max 9 numbers, combined mobile phone serial number is 1-9.
2. Set Alarm Type
Dialing Alarm; SMS Alarm; Close Alarm.
3. Query
Edit “6660000” to device mobile phone, returns vehicle current position.
Edit “8880000” to device mobile phone, returns map link for current position.
Dial device mobile phone, hang up after 2 rings, returns address information automatically.
4. Disassembly Alarm
Main power disassembled, send Alarm SMS to combined mobile phone automatically. (Note: Connect with main power 3 minutes working normally).
5. Search Online
Johan s60 schreef:
Dat is balen zeg, mijn sleutels heb ik ook altijd boven.
Ik niet, al is het een mooie wagen, het is nog steeds maar een wagen, laat ze die maar meenemen, heb ik liever dan dat ze de sleutels op de slaapkamer komen halen...
En voor die tijd reken ik nog op ons zwarte mormel....
Without fiction, there would not be reality
Hij: Tesla My LR XC70 D5 Polar+ 2016 GT V70 NN D5 my 2012 V70N 2.4D 2007 Edition Classic V70 Classic 2.5D Europa Nautic blue
Zij: V40 CC T3 AT6 C30 summum 2.4i V40 phase II 2.0T 2002 AT VW Polo 1.4 kaal...
Interessante links! Uit de beschrijving, zou je kunnen uitleggen hoe dit werkt?
How to Use it
1. Combine Mobile Phone
Combine master number, Max 9 numbers, combined mobile phone serial number is 1-9.
2. Set Alarm Type
Dialing Alarm; SMS Alarm; Close Alarm.
3. Query
Edit “6660000” to device mobile phone, returns vehicle current position.
Edit “8880000” to device mobile phone, returns map link for current position.
Dial device mobile phone, hang up after 2 rings, returns address information automatically.
4. Disassembly Alarm
Main power disassembled, send Alarm SMS to combined mobile phone automatically. (Note: Connect with main power 3 minutes working normally).
5. Search Online
Beetje vaag omschreven nl....
Ja vind ik ook ik twijfel dus sterk tussen de GPS en LBS uitvoering......
Het werkt iig altijd met een (prepaid) SIM kaartje.
Wie het verschil wel goed kan uitleggen, Graag.
Dan bestel ik ook gelijk een setje, ik ben al een dag een sluitend antwoord aan het krijgen......
@TS.....het is natuurlijk helemaal ruk dat er mensen zijn die geen normen en waarden heben.
Ik heb mijn S60 gelijk laten taxeren (€16500) en omdat hij 8 jaar of ouder is heb ik hem al risk kunnen verzekeren tegen getaxeerde waarde met onbeperkt aantal km per jaar voor nog geen 5 tientjes per maand.
Laatst gewijzigd door denman1710 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze beide Volvo's zijn diefstal verzekerd, maar de sleutels gaan elke avond mee naar boven en als waakhonden hebben we een familie Smith & Wesson, een .22 en een 357 Magnun. (Met vergunning natuurlijk, meer voor sportschieten dan verdediging)
Maar ik denk dat ik toch zo 2 trackertjes ga aanschaffen
omdat ebay meestal wat langer duurt en ik toch al iets kopen wilde ivm verkoop van een auto voor een vriendin(en dan schijnen ze m ook tijdens proefrit zomaar te kunen jatten)
en sim kaartje a 5 euro van Simyo want dan hoef je alleen 1x per half jaar sms te versturen en dan blijft beltegoed geldig. zij herinneren je met een mail.
Ja idd even zorgen dat je de pincode van de sim afhaalt en beltegoed een beetje up to date houdt. Ik vind het zelf perfect werken, en stroomverbruik is idd nihil. De sms geeft de coordinaten en je kan vervolgens middels googlemaps de locatie vinden. Bedenk wel dat dit soort middelen altijd hun beperkingen hebben, aangezien een simpele jammer van een paar tientjes de boel al kan plat leggen als ze hem meenemen. Ik heb ze meer geplaatst met de gedachte dat ze het niet verwachten, en heb hem vervolgens op een onlogische plek geplaatst. En welke zender je ook neemt uit china, ze zijn allemaal wel aardig goed, ik zoek altijd op producten met de meeste reviews uit de meest verschillende landen via bijv ali express. Succes met plaatsen!
Edit: typo
Laatst gewijzigd door V50 R op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
denman1710 schreef:
@ V50 R, zou jij dat voor de GSM (13 dollar) of GPS (21 dollar) uitvoering kiezen?
Ik heb een andere geplaatst dus zou niet weten welke beter is, kijk gewoon even op bijvoorbeeld ali express en lees wat reviews. Zorg wel dat hij geschikt is voor het nederlandse/europese netwerk, meeste zijn dat wel, maar wel handig om er even op te letten dat de gsm band klopt.
JeroenSpock schreef:
Jaha, zo had een autoverhuurder toch 2 auto's uit Israel terug gehaald?
Maar goed, met sleutel en al dus. Tuig is het ook, hopelijk krijg je hem nog terug want voor 5700 koop je nooit weer een zelfde auto.
Klopt, 2 gestolen huur cabrio's, zijn teruggehaald uit Irak
Waren van een vriend van mij, ik ben mee geweest om ze weer op te halen....... prachtig avontuur!
Jolle
1999 V70 2.5D (570.000 km) 1998 V70 10 V (400.000 km) 1998 V70 2.5 20 V (363.500 km) 2014 VW Golf 1.2 TSI DSG (4400 km) 2010 Fiat 500 1.2 Lounge Start&Sto (122.000 km) 2014 V60 D6 Plug-in-Hybrid (10.300 km) 2009 V50 D5 R-design (103.500 km) 2004 V50 2.0D momentum, BSR tuned (136.000 km) 2007 C30 1.6B momentum en bodykit (36.000 km) 1996 S40 1.8 LPI (370.000 km) 1989 440 1.7 GLE LPG (377.000 km) 1989 440 1.7 GLE injection LPG (89.000 km)
GRUNNS60 schreef:
zojuist tracker en sim kaartje besteld
omdat ebay meestal wat langer duurt en ik toch al iets kopen wilde ivm verkoop van een auto voor een vriendin(en dan schijnen ze m ook tijdens proefrit zomaar te kunen jatten)
en sim kaartje a 5 euro van Simyo want dan hoef je alleen 1x per half jaar sms te versturen en dan blijft beltegoed geldig. zij herinneren je met een mail.
goede tips GRUNNS60, iemand nog tips mbt inbouwen? Ik heb achterin RTI stuff, kan ik daar makkelijk e.e.a. van aftappen? Neem aan dat je niet niet zomaar overal de tracker in kunt proppen, achter de complete RTI unit zal hij wel niet veel bereik hebben lijkt me?
t5power schreef:
goede tips GRUNNS60, iemand nog tips mbt inbouwen? Ik heb achterin RTI stuff, kan ik daar makkelijk e.e.a. van aftappen? Neem aan dat je niet niet zomaar overal de tracker in kunt proppen, achter de complete RTI unit zal hij wel niet veel bereik hebben lijkt me?
Direct aan de accu?
- V60 T8 Polestar Engineered, 2020.
- S80 V8, MY2006 SUMMUM, Full options behalve; 4C, alle opties voor de achterbank
- V70R Handbak 2004, TME Uitlaat, downpipe.
Zit er geen kabel met externe antenne aan? Dan kan je die ergens bij de achterruit verstoppen
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
Ron 123gt schreef:
Daar gaan ze toch een film over maken?
Klopt, komt in 2017 uit, misschien zit er nog een rolletje voor mij in zou wel gaaf zijn
Jolle
1999 V70 2.5D (570.000 km) 1998 V70 10 V (400.000 km) 1998 V70 2.5 20 V (363.500 km) 2014 VW Golf 1.2 TSI DSG (4400 km) 2010 Fiat 500 1.2 Lounge Start&Sto (122.000 km) 2014 V60 D6 Plug-in-Hybrid (10.300 km) 2009 V50 D5 R-design (103.500 km) 2004 V50 2.0D momentum, BSR tuned (136.000 km) 2007 C30 1.6B momentum en bodykit (36.000 km) 1996 S40 1.8 LPI (370.000 km) 1989 440 1.7 GLE LPG (377.000 km) 1989 440 1.7 GLE injection LPG (89.000 km)
deze tracker heb ik gisteren binnen gekregen http://www.d5avenue.com/nl/gps-tracker- ... kabel.html
nu is het de bedoeling de tracker weg te werken zodat hij niet word gezien maar het moet wel contact houden met de GPS
nu had ik gedacht om de tracker in een van mijn buitenspiegels te bouwen zou dat een goede plaats zijn?
de tracker weegt 21 gram dus dat is geen probleem als ik het aan de binnenkant van het spiegelkapje bevestigd maar zou het GPS signaal goed doorkomen?
verder heb ik constante stroom nodig dus directe aansluiting op de accu is het makkelijk om van de linker buitenspiegel naar de accu te gaan?
het gaat om een C30 wie kan mij hierbij helpen?
onlangs vertelde een meneer op de camping mij, dat ze ook aan het serienummerplaatje (op het dashboard bestuurderskant) de laatste 4 nummers opschrijven. Dit is de meldcode van de auto en via handlangers bij volvo worden er nieuwe sleutels besteld en weg volvo. Ik vond dit een redelijk sterk verhaal, zou dit waar kunnen zijn? Dan plak ik sowieso dat plaatje af (altijd al afgevraagd wat dat nummer zo open en bloot moet op het dashboard). Ik ga ook eens kijken naar zo een GPS tracker!
Heel veel succes en sterkte. Hoop dat ze m vinden.
Lijkt me sterk dat ze het op die manier doen, omdat de sleutels ook eerst aangemeld moeten worden in de auto zelf meen ik. Maar goed je weet nooit. Bekende methode is inbreken in een huis, wat in casu helaas is gebeurd. Wat je ook veel ziet is het verstoren/jammen van de afstandbediening waardoor de auto niet op slot gaat, terwijl je echt de knop in had gedrukt. En natuurlijk het klassieke open breken van het slot.
ik ben ook een beetje huiverig om overal het VIN-nummer neer te leggen. Mijn V60 staat ook te koop. Kreeg ik laatst een vraag vanuit Finland of akkoord ging met een prijs die ver beneden de vraagprijs lag, en of ik maar even het VIN-nummer wilde doorgeven. Ik heb eerst maar een tegenvoorstel gedaan voor wat betreft de prijs. Als we het daar over eens zijn, is het wat serieuzer en kan ik altijd nog het VIN nummer geven.
V50 R schreef:
Lijkt me sterk dat ze het op die manier doen, omdat de sleutels ook eerst aangemeld moeten worden in de auto zelf meen ik. Maar goed je weet nooit. Bekende methode is inbreken in een huis, wat in casu helaas is gebeurd. Wat je ook veel ziet is het verstoren/jammen van de afstandbediening waardoor de auto niet op slot gaat, terwijl je echt de knop in had gedrukt. En natuurlijk het klassieke open breken van het slot.
Bij mijn broer zijn ze in de auto geweest zonder braaksporen, zonder de sleutel te hebben terwijl de auto 100% zeker op slot zat.