Pagina 2 van 4

Geplaatst: 08.08.2006 - 08:14
door Gabber
Ow ja wat ik nog kwijt wilde.. Schat je bent vandaag een trut....... :bad-words:

Geplaatst: 08.08.2006 - 08:21
door Ber
hahaha.....ik ook van jou....hahahahaaaaa

tja, of je nou bij Tinq of Shell tankt,
je moet er nog steeds Diesel in gooien als je een Diesel rijdt!

hahahaha

Ber....de trut!

Geplaatst: 08.08.2006 - 08:49
door V480-S60
Gabber en Ber,
Je echtelijke ruzies vecht je maar thuis uit hoor 8)
Maar ik vind het wel leuk.

Geplaatst: 08.08.2006 - 10:24
door Michael Oud
Zouden ze om de beurt inloggen enzo? :D

Geplaatst: 08.08.2006 - 10:56
door Battlecruiser
En daar maken ze misschien óók ruzie over...

Geplaatst: 08.08.2006 - 12:18
door Ber
nou neu....

Zitten beide op kantoor,
los van elkaar,
en werken zoveel dat er alleen via een forum nog tijd is voor ruzie!

owja, en we toeren ook beide heel Noord-Holland door,
dus dat kan dat je een van de 2 V70's DIESEL ziet rijden is ook niet geheel onwaarschijnlijk!

Geloven jullie mij nu nog als ik zeg dat we eigenlijk nooit ruzie hebben...

Geplaatst: 08.08.2006 - 16:24
door joost
Ber schreef:Geloven jullie mij nu nog als ik zeg dat we eigenlijk nooit ruzie hebben...
Meestal als je dat soort uitspraken doet, is het niet snel daarna prijs...

Joost.

Geplaatst: 08.08.2006 - 23:09
door Gabber
Gewoon weinig thuis zijn helpt enorm.....

Geplaatst: 12.08.2006 - 19:24
door Michel740Turbo
Ik heb zo iets gelijks gehad bij een tank station in Finland de auto stonk echter had ik wel meer koppel (kwam wat sneller voor uit) ik denk wel dat het de kat zijn leven gekost heeft :cry:

Geplaatst: 27.10.2006 - 07:34
door J
Had mijn m'n Honda wel last van, volgens mij een texaco pomp, ging rot lopen, moest injectiereiniger in en heb nooit meer dat getankt,
verder bedrijfsmatig lange tijd bij een witte pomp getankt, nooit een probleem mee gehad

Geplaatst: 27.10.2006 - 09:06
door fluz
Heb zelf ook slechte ervaringen met "witte pomp". Dieselmotor liep na een tijd daar getankt te hebben niet meer mooi rond, gemeld als euvel bij de dealer. Vonden ze dat er een nieuwe LMM in moest. Had niet geholpen, maar ik was wel een hoop €ies lichter :roll: . Pas later erachter gekomen dat 't zeer waarschijnlijk door de brandstofkwaliteit kwam. Achteraf weet ik dus wel zeker dat tanken bij deze "witte pomp" voor mij niet goedkoper geweest is.

Geplaatst: 27.10.2006 - 12:21
door screwloose
pfff, ik tank lekker bij de ANWB, kost stukker minder en ik merk ëcht het verschil niet!
heb ooit het mooie verhaal gehoord dat er bij de witte pomp water door de bezine zit (condensatie) en dat ie daarom nminder goed loopt maar dat lijkt mij dan weer zo'n heerlijk broodje aap verhaal..

Niet in de olie, wel in de benzine

Geplaatst: 31.10.2006 - 14:35
door gnd
ps-amazon schreef:heb ooit eens een tijdje "in de olie gezeten", als je kijkt wie er komt tanken bij de regionale distributiecentra dan zie je dat vrijwel alle bekende merken en merklozen (oftewel shell en de witte pomp) gebroederlijk naast elkaar uit dezelfde slurf tappen
Ik heb bij het Shell distributiestation bij Pernis gevraagd hoe het zit met die niet-Shell tankauto's.
Volgens één van de medewerkers krijgen die niet exact dezelfde benzine. Er zitten minder additieven (Dopes noemde hij het.) in de 'witte' benzine dan bij de eigen Shell.

Als ik lieg, dan lieg ik in commissie. :oops:

Cheers,

GND

Geplaatst: 13.11.2006 - 22:55
door JaccoV70
Wij hebben ook slechte ervaringen met de''witte pomp''.
Met de V40 altijd naar de Shell......en Vpower d'r in.
Onderweg ook naar de Shell.
Grtn
Jacco

Geplaatst: 14.11.2006 - 09:15
door Marcel
Tank bij Tango zolang als hij bestaat, en ben tevreden.
De auto rijdt goed, het verbruik is uitstekend en de portemonaille heeft voordeel.

Mij ontgaat het volledig waarom mensen 10ct + meer per liter gaan betalen en nog moeten wachten bij de kassa ook.

Geplaatst: 14.11.2006 - 12:04
door roever
Het zal ook wel aan de belasting van je auto liggen of je iets merkt van de kwaliteit van de benzines en de dopes, wanneer je je auto maar weinig belast zal het verschil misscheien kleiner zijn.

Ik merkte met de 440 in ieder geval wel verschil tussen Tango en Shell (tankte altijd in Duitsland, was 4 km verder dan de Tango en vaak nog 3 ct goedkoper), op de Shell benzine liep de auto keer op keer zuiniger en mooier.

Met de leasefiets doe ik altijd de BP aan, heb nu een aantal keer Ultimate Diesel getankt en een aantal keer gewoon. Ik merk duidelijk dat de auto bij Ultimate mooier oppakt onderuit de toeren (rustiger en soepeler), en vrijwel niet roet. Ik dacht zelfs dat ik een roetfilter had, tot ik weer gewone diesel gebruikt had. Toen was het weer een echte TDI. :D

Geplaatst: 27.11.2006 - 22:42
door HSRN850
Iedere keer als ik hier in de buurt langs de TinQ rijdt, twijfel ik... zal ik het is proberen? Maar blijkbaar zijn er toch echt ook slechte ervaringen mee, en ga ik het voorlopig nog niet aan...

Geplaatst: 28.11.2006 - 07:23
door trompetje
HSRN850 schreef:Iedere keer als ik hier in de buurt langs de TinQ rijdt, twijfel ik... zal ik het is proberen? Maar blijkbaar zijn er toch echt ook slechte ervaringen mee, en ga ik het voorlopig nog niet aan...
Hij gaat er niet meteen van stuk, hoor. je kan best eens een tankje proberen.

Geplaatst: 30.11.2006 - 22:33
door nordicman
Ja, denk niet dat elke pomp op een raffinaderij zijn eigen tankje met 20 of 40000 m3 dus 20 a 40 miljoen liter heeft staan, want dit zijn zo'n beetje de inhoudsmaten van die tanks.
En dat er iemand een emmertje toevoeging in de tankwagen gooit.
Diesel moet uiteraard aan bepaalde specificaties voldoen, wel zijn er seizoens specs.
Over heel europa heb je Van D1 tot D 12, van low sulfur tot arcticdiesel.
Met een diverstiteit aan cloud points en filter plugging points, om er voor te zorgen dat je s'winters niet stil komt te staan.
daarom nooit met een volle tank naar de kou, want daar is de diesel beter op kou geraffineerd.

Geplaatst: 03.12.2006 - 14:40
door Barry (Grillmeister)
Ik weet wel dat sommige witte pomphouders gewoon rest partijen opkopen dus dat het een allegaartje van diverse merken met elk hun specs kan zijn.

Ik koop mooi shell 95 en op de meer veel eisende (lange) ritten V-power, is goed voor de airmiles en de auto loopt er lekker op.

Grt Barry