4wielen schreef:
Zeker de tweede. Je gaat toch geen auto rijden zonder af-fabriek navigatie...
Ik heb liever zonder. Die paar keer dat ik de navi gebruik, gebruik ik mijn telefoon wel met google maps. Die is tenminste altijd up-to-date!
Navi's in auto zijn altijd verouderd... Dit heb ik zelf blij splinternieuwe auto's meegemaakt! Twee wegen die al twee jaar bestonden kende hij niet.
Laatst gewijzigd door m-kliko op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo S40 2.4i GT Edition II - MY2008 - Black and White
Volvo V90 T4 - MY2020 - Polestar tune - Inscription - Business Luxury Plus - Black
BG_Volvoforum schreef:
tip voor de belgen; je kan een verzekering aanschaffen bij verkoop tussen particulieren, die overeenstemt met de traditionele garantie van een garagist,
firma mapfre, enkel te bekomen via je verzekeringsmakelaar, niet prive.
Had hiervoor geinformeerd.... maar blijkbaar is de wettelijke garantie véél sluitender dan zo een optionele verzekering. Trouwens,garantie bij een handelaar/garage omvat toch alles?(tuurlijk behalve remmen en zo) Maar ook geen garantie geven op koppeling/vliegwiel en alle andere draaiende voorwerpen lijkt me toch not done....???
Heb gevraagd tegen garagist die ik ken om es te zoekn naar een V60,heeft er enkele doorgestuurd die op de veiling staan,(paar waren helemaal ons ding)vrijdag wordt het bieden,bieden,bieden en hopen op een goede prijs en mooie wagen xp
MY18 S90 D3 GT Momentum+; Intro line; 18"; Mussel blue en nog wat leuke opties MY15 V60 D4 GT8 Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Off Black leder met donkere hemelbekleding, Business Connect Pack, afneembare trekhaak
MY12 Peugeot 508SW 2.0 HDI 163pk BPL
Directie: MY98 Daihatsu Sirion 1.0DX MY08 Fiat Panda 1.2 Editione Cool
Laatst gewijzigd door Fredraket op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Freddy
MY18 S90 D3 GT Momentum+; Intro line; 18"; Mussel blue en nog wat leuke opties MY15 V60 D4 GT8 Ocean Race, Inscription Crystal White Pearl, Off Black leder met donkere hemelbekleding, Business Connect Pack, afneembare trekhaak
MY12 Peugeot 508SW 2.0 HDI 163pk BPL
Directie: MY98 Daihatsu Sirion 1.0DX MY08 Fiat Panda 1.2 Editione Cool