XC90 T8 Modeljaar 2017
- NielsPHEV
- 7th Gear member
- Berichten: 5300
- Lid geworden op: 14.09.2004 - 20:13
Grappig T6 6,5 k€ duurder dan de T8 (zal wel komen door de CO2 tax) maar waarom gaat VCNL de T6 dan voeren in NL wie gaat er meer betalen voor minder ? Ik geef toe die kleine tank van de T8 is irritant maar als je dat echt wilt oplossen koop je wel een D5
- Conradi
- 3rd Gear member
- Berichten: 427
- Lid geworden op: 29.12.2014 - 22:25
Niet iedereen zit op een D5 te wachten ook tgv de hoge wegenbelasting. Er waren bij de XC90 I voldoende kopers die niet zoveel km's maken, dat zal niet veranderd zijn. Sowieso, nu de lagerebijtellinghysterie (3x woordwaarde) wat tempert, maken mensen andere keuzes.
2000 XC70 D5
2005 XC90 D5 H6 Elite
2010 XC90 D5 H6 Summum
2016 XC90 T8 Inscription
2005 XC90 D5 H6 Elite
2010 XC90 D5 H6 Summum
2016 XC90 T8 Inscription
- Conradi
- 3rd Gear member
- Berichten: 427
- Lid geworden op: 29.12.2014 - 22:25
Walter, dus dit beeld is (gelukkig) verleden tijd? Hopelijk heeft de Kinetic het ook niet meer.Walter schreef: twee soorten LED en geen halogeen meer. De standaard LED heeft bijvoorbeeld geen adaptieve bochtverlichting en ipv van Active Hig Beam een grootlichtassistent.

Er staat een verhaal op swedespeed van een amerikaan die een entry-level XC90 kocht en pas bij aflevering er achter kwam dat 'ie geen LED-lampen had

2000 XC70 D5
2005 XC90 D5 H6 Elite
2010 XC90 D5 H6 Summum
2016 XC90 T8 Inscription
2005 XC90 D5 H6 Elite
2010 XC90 D5 H6 Summum
2016 XC90 T8 Inscription
- NielsPHEV
- 7th Gear member
- Berichten: 5300
- Lid geworden op: 14.09.2004 - 20:13
Dan neem je een T5 die 12,5 k goedkoper is dan de T6. Ik denk dat echt niemand een T6 gaat kopen in NL zolang ie duurder is dan de T8Conradi schreef: Niet iedereen zit op een D5 te wachten ook tgv de hoge wegenbelasting. Er waren bij de XC90 I voldoende kopers die niet zoveel km's maken, dat zal niet veranderd zijn. Sowieso, nu de lagerebijtellinghysterie (3x woordwaarde) wat tempert, maken mensen andere keuzes.