Pagina 2 van 2
Re: XC90 T8 Modeljaar 2017
Geplaatst: 22.02.2016 - 14:29
door NielsPHEV
Grappig T6 6,5 k€ duurder dan de T8 (zal wel komen door de CO2 tax) maar waarom gaat VCNL de T6 dan voeren in NL wie gaat er meer betalen voor minder ? Ik geef toe die kleine tank van de T8 is irritant maar als je dat echt wilt oplossen koop je wel een D5
Re: XC90 T8 Modeljaar 2017
Geplaatst: 22.02.2016 - 16:19
door Conradi
Niet iedereen zit op een D5 te wachten ook tgv de hoge wegenbelasting. Er waren bij de XC90 I voldoende kopers die niet zoveel km's maken, dat zal niet veranderd zijn. Sowieso, nu de lagerebijtellinghysterie (3x woordwaarde) wat tempert, maken mensen andere keuzes.
Re: XC90 T8 Modeljaar 2017
Geplaatst: 22.02.2016 - 16:26
door Conradi
Walter schreef:
twee soorten LED en geen halogeen meer. De standaard LED heeft bijvoorbeeld geen adaptieve bochtverlichting en ipv van Active Hig Beam een grootlichtassistent.
Walter, dus dit beeld is (gelukkig) verleden tijd? Hopelijk heeft de Kinetic het ook niet meer.
Er staat een verhaal op swedespeed van een amerikaan die een entry-level XC90 kocht en pas bij aflevering er achter kwam dat 'ie geen LED-lampen had

Re: XC90 T8 Modeljaar 2017
Geplaatst: 22.02.2016 - 16:43
door NielsPHEV
Conradi schreef:
Niet iedereen zit op een D5 te wachten ook tgv de hoge wegenbelasting. Er waren bij de XC90 I voldoende kopers die niet zoveel km's maken, dat zal niet veranderd zijn. Sowieso, nu de lagerebijtellinghysterie (3x woordwaarde) wat tempert, maken mensen andere keuzes.
Dan neem je een T5 die 12,5 k goedkoper is dan de T6. Ik denk dat echt niemand een T6 gaat kopen in NL zolang ie duurder is dan de T8