Ik ben wel in het bezit van een auto met licht interieur en kan het alleen maar aanraden.
Geeft een wat ruimer gevoel en ergens wat gezelliger.
Alleen geen licht stuur, maar dat zou bij mij echt zo vies zijn.
indien je ze verkoopt, ben zeker geinteresseerd !!!!!!! al ben ik niet zeker of ze passen in mijn R-design hoofdsteunen ?!AlexV70 schreef: De schermpjes komen voor mij te laat, onze kids studeren en gaan ook niet meer mee op vakantie.
Heb er al aan zitten denken om ze er uit te halen, heb er nog losse hoofdsteunen bij. Misshien iets voor op MP.![]()
Valt wel op dat je aan luxe went, had bij de V70 ook een elektrische achterklep en stoel met geheugen, ik (wij) wilden niet meer zonder.
Nu een zonnedak en keyless, keuze wordt straks nog beperkter.....![]()
Thijs schreef: Ik ben ook wat aan het rond snuffelen voor wat anders, maar rijk uitgeruste wagens zijn er amper, laat staan met 215 pk D5, welke ivm caravan wel nodig is.
zal het in de gaten houdenThijs schreef: Marcel, ik start binnenkort mijn eigen topic, maar de D5's met opties die ik graag wil, én voor de prijs die ik kan betalen méga schaars alhoewel ik ze soms zie. Importeren heb ik ook al aan gedacht maar ben er helemaal niet in thuis. Werd er enthousiast voor nav Quota zijn verhaal!
De mijne gaat weg zodra de eerste V90 gebruikt in de handel komen, een jonge demo D4 lijkt mij wel wat.Thijs schreef: Moet jij die van jou niet toevallig kwijt Alex? Kan zomaar zijn dat je denkt "wat moet ik in hemelsnaam met een auto met RSE?" Haha