Pagina 2 van 3
Geplaatst: 14.08.2006 - 18:36
door NOS
gezien z'n naam zou je wel denken ja.....
Geplaatst: 14.08.2006 - 20:02
door Battlecruiser
Of hij is nieuwe voorraad halen in de supermarkt...
Geplaatst: 14.08.2006 - 20:23
door fearless
Gewoon goeie afspraken maken met de bakker in de buurt, die bezorgt hem aan de zaak en dan kan de klant hem daar op komen halen. Ze mogen kiezen tussen een taart met volvo logo of een bos bloemen als de auto 1 jaar word.

Geplaatst: 14.08.2006 - 21:38
door Ben
Is zeker alleen voor nieuwe auto's want ik heb na een jaar niets gezien.
Geplaatst: 14.08.2006 - 21:46
door fearless
Ben schreef:Is zeker alleen voor nieuwe auto's want ik heb na een jaar niets gezien.
Jep, alleen bij nieuwe. dat is eigenlijk wel een beetje discriminerend.
Geplaatst: 14.08.2006 - 22:49
door screwloose
ik kom voor de eerste grote beurt bij mijn dealer ton van kuijck in beverwijk (de wagen is dan een dikke week uit de garantie) blijkt dat mijn koppeling nogal hoog oppakt, omdat de koppeling is versleten...
geintje kost ongeveer 850 euro maar men vond dat wel vervelend zo vlak na de garantietermijn dus die nemen ze nog even gratis mee! :hello1:
daar hoefde ik bij de volkswagendealer echt niet mee aan te komen!!!!
laat die taart maar zitten! (hoewel, mischien moet ik er maar eentje meenemen...)
Geplaatst: 15.08.2006 - 19:39
door s80 1999
ton van kuyk uit beverwijk is echt goed, geen slecht woord over ze.
laast met apk keuring achter rem schijven afgekeurt, maar omdat ik nogal haast had heeft die jongen de pauze door gewerkt voor mij.
en dat vind ik toch service, ze kunnen ook zeggen, huur maar een auto van ons.
(screwloose, dan ken je vast ook marielle? )
Geplaatst: 15.08.2006 - 22:03
door screwloose
da's één van de dames van de receptie maar ik weet niet zeker of dat nou "de grote" of "de kleine" dame is :?
Geplaatst: 15.08.2006 - 23:41
door s80 1999
marielle is dat jonge grietje zeg maar

23/24 jaar.
Geplaatst: 16.08.2006 - 08:12
door screwloose
die is góeóed!!
die dame heeft gewoon een racelicentie!!
zij heeft me ook naar mijn kever (vlak bij wijk aan zee) gebracht toen de v40 een beurt kreeg en toen ik vervolgens mijn sleutels vergeten was van de ring af te halen waar ook de volvosleutels aan hangen bracht ze me gewoon nóg een keer op en neer! toch al gauw 20 minuten per retourtje!.. (als je het over service hebt!..)
daar heb ik 'r een bos bloemen voor gegeven want ze stond toch maar mooi haar vrije tijd aan mij op te offeren!
Geplaatst: 16.08.2006 - 09:02
door the fonz
Ben schreef:Is zeker alleen voor nieuwe auto's want ik heb na een jaar niets gezien.
Dan is de auto ouder dan 1 jaar en slechts 1 jaar in jou bezit....
Maar ik vind zulks geheel nutteloos. Leuk dat ze het doen, dat wel, maar wat is het nut. Je ktrijgt tenslotte al een bosje bloemen mee bij de aanschaf van je wagen, bij volvo. Zouden ze bij mij niet aan moeten komen met een taart na 1 jaar. Trouwens, wat gaan ze dan doen, als de auto het jubileum bereikt heeft van 25 jaar??
Geplaatst: 16.08.2006 - 09:19
door Peter
Heb jij bloemen gekregen? Bij mij was het nada. Mocht blij zijn dat ik de sleutels kreeg.
Een neef van mij kocht bij dezelfde firma een V70 van 2001 en werd prima behandeld, met bloemen.
Zou het toch aan mij liggen.
Maar naast al die bloemen en taarten vind ik de after sales veel belangrijker. Wanneer je binnenkomt even een blijk van herkenning, even vragen hoe het is. Niet moeilijk doen over vervangend vervoer. Geen moeilijke vragen stellen bij onder garantie vallende aandoeningen. Gewoon herstellen en een prettige dag wensen. Laten zien dat jíj de klant bent en dat ze er moeite voor willen doen dat zo te houden. Wanneer dit vervolgens in orde is, is een taart of bloemetje een aardige toegift, niet meer en niet minder. Per slot van rekening heb jij hen uitgekozen om daar je zuur verdiende centen uit te
geven.
Van dat alles heb ik bij mijn dealer nog niet veel gemerkt. Helaas.
Geplaatst: 16.08.2006 - 11:49
door the fonz
zweuds schreef:Heb jij bloemen gekregen? Bij mij was het nada. Mocht blij zijn dat ik de sleutels kreeg.
Een neef van mij kocht bij dezelfde firma een V70 van 2001 en werd prima behandeld, met bloemen.
Zou het toch aan mij liggen.
Maar naast al die bloemen en taarten vind ik de after sales veel belangrijker. Wanneer je binnenkomt even een blijk van herkenning, even vragen hoe het is. Niet moeilijk doen over vervangend vervoer. Geen moeilijke vragen stellen bij onder garantie vallende aandoeningen. Gewoon herstellen en een prettige dag wensen. Laten zien dat jíj de klant bent en dat ze er moeite voor willen doen dat zo te houden. Wanneer dit vervolgens in orde is, is een taart of bloemetje een aardige toegift, niet meer en niet minder. Per slot van rekening heb jij hen uitgekozen om daar je zuur verdiende centen uit te
geven.
Van dat alles heb ik bij mijn dealer nog niet veel gemerkt. Helaas.
Jeps, twee malen lag er een boeketje in de volvo. Ik spreek wel over auto kallen in Geleen. Maar het geheel is allemaal overbodig. Als de afterservice maar goed is. Daar heb je helemaal gelijk in. En bij deze dealer is dat wel degelijk zo. Zeer attente mensen!
Zweuds, is jouw dealer auto Kleijn? Ik geloof deze laten die onzin allemaal achterwege en zijn iets minder klantvriendelijk.
Geplaatst: 16.08.2006 - 13:10
door Peter
Klopt.
Geplaatst: 16.08.2006 - 13:17
door biertje1150
Maar wat dacht je van bij die zelfde dealert de auto achterlaten voor een modificatie en dan een losse opmerking maken dat je hem eigenlijk wilt inruilen om dat hij vuil is.
Prompt de auto gewassen en gezogen retour.
Geplaatst: 16.08.2006 - 13:19
door menjo
Ik krijg m'n auto altijd gewassen en gezogen terug.
Geplaatst: 16.08.2006 - 13:19
door Peter
Dan móet er meer aan de hand zijn dan alleen een klant-dealer relatie.

Geplaatst: 16.08.2006 - 13:22
door menjo
:roll:
jaloers?

Geplaatst: 16.08.2006 - 13:28
door Peter
:bad-words: ::oops:
Geplaatst: 16.08.2006 - 16:38
door NOS
dat was en zuig verhaal ken ik, we doen hier zoveeel klantenauto's!