De eerste kilometers van de V40 D4 (5 cyl) Geartronic Summum

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
M&M
2nd Gear member

C30BlackStone schreef: Nu bijna een jaar en 25000 kilometer verder met de V40. Dan is het nu tijd voor een korte update. Een heerlijk rijdende auto! Geen problemen gehad, naast de montage van de originele velgen en banden. Dit was een verademing. Verder een plezierige en comfortabele reisauto. Het automatisch inparkeren is fun, de grootlicht assistent erg praktisch en adaptieve cruise control zorgt voor het ontspannen rijden. Collision Warning heeft mij 1 keer geattendeerd op naderende onheil de regensensor werkt ook prima. Dit in tegenstelling wat ik wel eens eerder heb gelezen dat de regensensor lastig in te stellen zou zijn. De 5 cilinder knort prima en werkt goed samen met de Geartronic. Het navigatiesysteem werkt probleemloos en de klimaat controle dito. Eigenlijk heb ik weinig op of aanmerkingen. Wordt wel saai zo.......
Beetje mens eigen om vaak alleen de negatieve zaken te beschrijven, soms als ik een forum lees denk ik wel zijn het nu allemaal probleem auto's maar als je dan de weg opgaat en ziet hoeveel van ons merk rondrijden en nog op leeftijd ook dan valt het allemaal wel mee, dus een tevreden rijder met positief nieuws is alleen maar leuk om te lezen.
Volvo
Huidig:C30 sport, C70 T5

(Volvo) Historie model: 343, 340, 960, 940 Turbo, 740 GLE 84 (B23E)

overig wagenpark
Landrover Serie III 109 (Laro, bijna 40 jaar) en een Opel Ampera-e
Plaats reactie

Terug naar “V40”