Ik ben niet zo goed in het meer citeren in een bericht dus doe ik het even zo
@lint, de reactie vond ik ook erg vreemd, ik heb in het verleden bij de beste man stage gelopen en vond hem toenertijd al een kwal maar goed dan nog kan hij normaal reageren ipv zo explosief
@m-kliko, dat heeft hij inderdaad ook gedaan althans dat zegt hij, hij gaf me naderhand wel een kaartje dat ik naar de bovag moest bellen wat mijn rechten waren tov het andere autobedrijf (ik heb natuurlijk geen namen genoemd) een auto uit 2010 met 2 ton op de klok vind ik tegenwoordig normaal, ik kan me niet elke 3 jaar een gloednieuwe auto veroorloven en nu zeker niet nu ik net in de WW ben beland, mijn eige garage vind ik een top bedrijf en ga er graag naartoe word er altijd met respect behandeld en krijg ALTIJD wel een leen auto mee als er iets aan de hand is, het is mijn 3e auto al bij het bedrijf (ik wisselde redelijk vaak maar deze volvo is wel n blijvertje

)
@snorremans, tijdens mijn stage periode bij de volvo dealer daar is de dealer licentie voor de 2e keer ingetrokken door volvo NL vandaar dat hij natuurlijk zo reageerd wellicht
@diesel01, al was het bedrag 50/50 was ik al tevreden, ik vind het niet normaal dat bij een auto uit 2010 (een jong gebruikte auto dus) de vooruit zo dusdanig los kan zitten dat er water naar binnenloopt met alle gevolgen van dien (elektronische componenten etc)
@texelaar, ik heb hierover zeker zitten twijfelen, maar of ik het doe is een 2e meneer de dealer heeft mijn telefoon nummer en ik heb geen zin in verassingen achteraf (je zult de verkeerde directeur maar voor je hebben die je even een naar telefoontje pleegt) ik vind het absoluut ook niet kunnen en ik raad ook echt iedereen af daar een auto aan te schaffen, heb er wel meerdere over gehoord die zo te woord zijn gestaan ook oudere mensen tijdens mijn stage periode