Lifehammer v60pih
- jp-v60
- 4th Gear member
- Berichten: 664
- Lid geworden op: 22.06.2013 - 12:10
Op z'n kop kom je er ook niet uit door de zijruiten, het dak ligt dan in de modder.ufovolvo schreef: Klopt en wat ze dan voordoen is: met de lifehammer het glas breken en dan met je voeten het glas eruit drukken. Maar ik heb daar ook geen vertrouwen in. Uiteindelijk had ik maar op voorhand besloten om maar niet in het water te belanden...In de nieuwe heb ik een (glazen) open dak en dat is geen gelaagd glas, dus sneuvelt gegarandeerd na de klap van de lifehammer. Nu maar hopen dat ik niet op de kop in het water beland...
![]()
Maar volgens mij blijft het elektrische systeem vrij lang werken, ook onder water.
Kan mij nog een filmpje herinneren van de Fiat Tipo, waarbij ze reclame maakten dat het systeem ook onder water bleef werken. en dat is inmiddels bijna 30 jaar geleden.
- RichieB
- 6th Gear member
- Berichten: 2784
- Lid geworden op: 13.05.2008 - 17:46
- Locatie: Goeree-Overflakkee
Kan @DSR-Design dat ook niet even testen? 

Tesla Model S 75D, 2018 AWD Enhanced Autopilot 2.5 Sunroof
Tesla Model S 70, 2016 base + black headliner
V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Xenium Security Advanced Safety Family Premium Sound DAB+
V70 MY2012 T4 Powershift LE Luxery Line Driver Support Line Family Line
V70 MY2004 Geartronic 185pk
Tesla Model S 70, 2016 base + black headliner
V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Xenium Security Advanced Safety Family Premium Sound DAB+
V70 MY2012 T4 Powershift LE Luxery Line Driver Support Line Family Line
V70 MY2004 Geartronic 185pk
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 98
- Lid geworden op: 15.10.2013 - 21:54
Bedankt voor alle reacties.
Ik was veheugd dat inbrekers er zo niet inkomen, kapotte zijruit bij schadeherstelbedrijf zelf ook wat klappen durven geven,
maar inderdaad kom je er niet door zo.
Anderzijds begrijp ik dat bij te water raking de enige optie de glasplaat boven je hoofd is. Ga dat zelf niet uitproberen,
is hierboven al getoond bij DR5Design. Ik heem aan dat dat per ongeluk gebarsten is met een tik!?
Ga het zelf niet proberen uiteraard.
Ik ga toch eens kijken voor een klein zuurstofflesje in de PIH, je weet maar nooit.....
Ik was veheugd dat inbrekers er zo niet inkomen, kapotte zijruit bij schadeherstelbedrijf zelf ook wat klappen durven geven,
maar inderdaad kom je er niet door zo.
Anderzijds begrijp ik dat bij te water raking de enige optie de glasplaat boven je hoofd is. Ga dat zelf niet uitproberen,
is hierboven al getoond bij DR5Design. Ik heem aan dat dat per ongeluk gebarsten is met een tik!?
Ga het zelf niet proberen uiteraard.
Ik ga toch eens kijken voor een klein zuurstofflesje in de PIH, je weet maar nooit.....
- dbosker
- 6th Gear member
- Berichten: 3320
- Lid geworden op: 18.01.2014 - 13:06
- Locatie: Weener
https://en.wikipedia.org/wiki/Wet_Nellie
Op een veiling gekocht door Elon Musk. Wellicht nog eens een Tesla die kan zwemmen
Op een veiling gekocht door Elon Musk. Wellicht nog eens een Tesla die kan zwemmen
laatste Volvo (960) verkocht
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 74
- Lid geworden op: 24.09.2016 - 20:54
Daarom heb ik heel bewust geen gelaagde zijruiten besteld. Door mijn werk in de scheepvaart ben ik altijd bij en rond het water te vinden. Het is toch een geruststellende gedachte om bij een te waterraking iets aan mijn life-hammer te hebben.
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Berichten: 7671
- Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Fijn om een raampje te kunnen tikken, maar ook niet altijd...
Als het raam al een eind bedekt is met water, zou ik niet zondermeer dat ruitje inslaan (doe in ieder geval je gordel nog niet af, want je ligt echt aan de andere kant in de auto van de waterstroming!).
Mij is ingepeperd; raampje voorzichtig laten zakken, auto vol laten lopen totdat de deur open wil en rustig deur openen en er uit.
Nou ben ik nogal duiklustig en schrik niet zo van een beetje water en even wat minder lucht dus, dat kan het beeld van deze voorstelling wat anders doen uitvallen dan voor een ander.
Als het raam al een eind bedekt is met water, zou ik niet zondermeer dat ruitje inslaan (doe in ieder geval je gordel nog niet af, want je ligt echt aan de andere kant in de auto van de waterstroming!).
Mij is ingepeperd; raampje voorzichtig laten zakken, auto vol laten lopen totdat de deur open wil en rustig deur openen en er uit.
Nou ben ik nogal duiklustig en schrik niet zo van een beetje water en even wat minder lucht dus, dat kan het beeld van deze voorstelling wat anders doen uitvallen dan voor een ander.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.