Pagina 2 van 2
Re: 2.5T of V8
Geplaatst: 05.12.2016 - 19:41
door RogerO
Zoals al gezegd in mijn eerdere posting: een V8 heeft distributiekettingen. Deze hoeven niet vervangen te worden.
Re: 2.5T of V8
Geplaatst: 05.12.2016 - 19:57
door OGA244
Prima motor die V8 maar kwetsbaarder dan de 2.5T
Re: 2.5T of V8
Geplaatst: 05.12.2016 - 20:24
door t5power
Aangezien die T5 blokken zo sterk zijn --> 13T turbo vervangen door 16T exemplaar. Vervolgens zwaardere injectoren, 3' downpipe + racekat en voila, je hebt waarschijnlijk dik 300 pk. Gok minstens zo betrouwbaar als de V8 alleen drinkt vast evenveel

Re: 2.5T of V8
Geplaatst: 05.12.2016 - 20:39
door OGA244
Zou er niet teveel geld op zetten
Re: 2.5T of V8
Geplaatst: 05.12.2016 - 21:38
door Willempie5
Zoals al gezegd in mijn eerdere posting: een V8 heeft distributiekettingen. Deze hoeven niet vervangen te worden.
Excuus voor de verwarring, maar dit had ik in mijn systeem zitten. Heb het systeem nu maar even geupdate

)
Re: 2.5T of V8
Geplaatst: 19.01.2017 - 21:27
door Farmer
Ik rijd sinds kort de 3.2 6 pitter, is die nooit in beeld geweest omdat je alleen spreekt over de 2.5 en de 8 pitter?
Re: 2.5T of V8
Geplaatst: 19.01.2017 - 21:47
door OGA244
De 2.5t is n superding
Re: 2.5T of V8
Geplaatst: 22.01.2017 - 12:03
door Oldfield
Een update van mij (topic starter): ik ben inmiddels voorzien van een XC90 2.5T. Heel tevreden mee tot nu toe. Ik kon er een voordelig aanschaffen met aantoonbaar onderhoud bij de Volvo dealer. Was voor mij een reden om voor de te gaan. Dank voor de reacties!
Re: 2.5T of V8
Geplaatst: 22.01.2017 - 12:07
door Carfreak
We zien de foto graag tegemoet. Gefeliciteerd.
Re: 2.5T of V8
Geplaatst: 22.01.2017 - 13:41
door OGA244
prima keuze!