Pagina 2 van 2
Geplaatst: 27.08.2006 - 17:56
door menjo
laheije schreef:Lekker blijven rijden in deze auto, je geeft het zelf al aan ruilen is meestal huilen.
Je weet wat je nu hebt maar je weet niet wat je krijgt.
Het enige wat hij weet is dat hij er tot nu toe nog niets aan gehad heeft.
En een beetje vermogen meer dat kan je krijgen door hem te tunen toch.
Bij de 1.8?
Geplaatst: 27.08.2006 - 18:37
door laheije
O ik dacht dat dat bij de 1.8 ook zou kunnen doen.
Ik lees dat wel eens op een ander topic.
Geplaatst: 27.08.2006 - 19:37
door Paul
Nee alleen bij turbo motoren
Geplaatst: 28.08.2006 - 15:03
door Canard
Geplaatst: 28.08.2006 - 15:52
door SanderS40
Natuurlijk blijf je je eigen auto rijden ... 80.000 km vs 160.000 lijkt me de doorslaggevende reden. Ik vertrouw niet zo op die turbo motoren qua duurzaamheid. Denk dat die bij 220.000 km toch al aardig op beginnen te raken. En dan kun je met die 1.8 nog jaren rijden.
Om nog maar niet van benzinekosten te spreken .. die bij een T4 ook behoorlijk zullen stijgen.
Is je dat allemaal waard voor wat extra vermogen en een duwtje in de rug? Want daar ben je na 2 maanden ook wel weer aan gewend.
Geplaatst: 28.08.2006 - 20:55
door mvl
Citeer:
En een beetje vermogen meer dat kan je krijgen door hem te tunen toch.
Bij de 1.8?
Inderdaad tunen heeft bij mijn huidige auto geen ekele zin. Maximaal 10 PK erbij, ik denk dat je daar niet eens iets van merkt.
Om nog maar niet van benzinekosten te spreken
Op zich rijd ik niet zoveel, nog geen 20.000km per jaar. Benzine kosten zullen zeker hoger zijn maar dat heb ik er wel voor over. Ik heb trouwens in een ander topic hier op het forum gelezen dat een T4 bij normaal gebruik op de snelweg zuiniger is dan een 1.8.
Het verbruik tijdens stadsverkeer is natuurlijk een ander verhaal