Mistlampen voor
- V480-S60
- Geartronic member
- Berichten: 20983
- Lid geworden op: 18.07.2005 - 12:25
- Locatie: La Grande Verriere
Geel is in La Douce France al een aantal jaren niet meer verplicht.
VOLVO FOR LIFE
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
440 1.7 Base, 1990 (12-93 tm 11-97)
440 TD, Wit, 1994 (11-97 tm 5-00)
480 Turbo, Rood, 1990 (5-00 tm 6-01)
440 1.8i, Flame Red, 1995 (3-03 tm 12-03)
V40 1.9D, 115 PK, Desert Wind, 2000 (12-03 tm 1-07)
S60 D5 Edition II, Black Stone, 2002 (2-07 tm 6-09)
480 GT, 2.0, Flame red, 1995 (6-01 tm 9-13)
S60 D5 Momentum, Magic Blue, 2005 (6-09 tm 9-13)
V70 2.5T AWD Kinetic, Black Sapphire, 2005 (9-13 tm 6-18)
XC60 3.0 T6 Summum, Terra Bronze, 2009, 260.000 kms (6-18 tm ..)
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Berichten: 9607
- Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
- Locatie: Veendam
Dat heeft VW gedaan omdat de gemiddelde VW rijder te lui is om de linker vinger 3 cm omhoog of omlaag te doen voor de richtingaanwijzer denk ik. Nu kan je aan het mistlampje zien welke kant ze op gaan.BendW schreef:Daar zie ik het nut ook niet van in...Marcnij schreef:Bij VAG auto's gaat één mistlamp aan als je de bocht om gaat.
Wat daar het nut van is ontgaat mij volledig. (Hooguit misschien als je in stik donker een inrit in wilt)
Ik kan er naast zitten natuurlijk, maar dan hadden ze vast een lichtsensor ingebouwd waardoor dit overdag niet zou gebeuren??
Vooral voor de jeugd als ik het zo zie, zal wel stoer zijn. Maar ze dan achter me rijden en ik doe mijn mist achterlicht aan is het ineens niet meer zo stoer. Ook onder mijn Qliner collega's is het helaas populair.Willempie5 schreef:Ik gebruik ze nooit, het is meer een cosmetische optie naar mijn mening
Trouwens, ik snap ook serieus niet wat het nog toevoegt op auto's met projectoren, halogeen of xenon maakt niet uit. Die projector zorgt er juist voor dat je zo'n scherp lichtbeeld krijgt dat het in de mist niet meer verblind, terwijl halogeen mistlicht dat vaak juist wel doet.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MIIVolvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
-
_XC70_
Nee DRL lukt niet, wel helemaal met je eens dat mistlampen vóór de grap van de eeuw is en uit het tijdperk T-Ford stamt. Ik heb ze vervangen met MY14 OEM leds, staat iets mooier, mooier glas en niet duur. De gehele unit dus. Ik heb nog nooit een meter beter zicht gehad in slecht weer met die glimwormpjes aan. Vergeet het maar. Ook geen zigeuner ledjes gaan prikken daar. Alles of niets. Maar goed wat jij wil. Laat ff weten hoe je TOPIC eindigt.Tsjemp schreef: Zoals de titel zegt. Mistlampen voor wat heb je er aan.
Mistlampen aan doen, ook bij mist biedt geen toegevoegde waarde in het zicht.
Het schijnsel is te zwak en te dicht bij de auto.
Misschien dat het je zichtbaarheid vergroot bij mist, maar ook dat betwijfel ik.
Is het mogelijk om er dagrij verlichting van te maken?















