Pagina 2 van 2
Re: V50 1.6D (helaas PSA)
Geplaatst: 25.05.2017 - 10:09
door dbosker
zelfde hadden wij met de Toyota Aygo van mijn vrouw. Scheurtje in uitlaat. Bleek dat er een nieuwe spruitstuk met katalysator op moest. Auto was 3 jaar en 2 maanden oud (3 jaar garantie) geen enkele vorm van coulance - echter voor de helsdeuren nog 10% weten weg te slepen. Kosten: EUR 1.200,--. Op dat moment ben je flauw, maar weg doen na zo'n investering heeft geen zin. We hebben er dus nog 2 jaar in gestuurd, en toen ingeruild voor een Kia Picanto. Gezworen nooit meer een Toyota te nemen, puur en alleen door de onwrikbare houding van de importeur.
Re: V50 1.6D (helaas PSA)
Geplaatst: 29.05.2017 - 15:47
door KiekisNL
dbosker schreef:
zelfde hadden wij met de Toyota Aygo van mijn vrouw. Scheurtje in uitlaat. Bleek dat er een nieuwe spruitstuk met katalysator op moest. Auto was 3 jaar en 2 maanden oud (3 jaar garantie) geen enkele vorm van coulance - echter voor de helsdeuren nog 10% weten weg te slepen. Kosten: EUR 1.200,--. Op dat moment ben je flauw, maar weg doen na zo'n investering heeft geen zin. We hebben er dus nog 2 jaar in gestuurd, en toen ingeruild voor een Kia Picanto. Gezworen nooit meer een Toyota te nemen, puur en alleen door de onwrikbare houding van de importeur.
herkenbaar bij Toyota, had 6 dagen uit de garantie mijn waterpomp kapot nul, nul coulance

zelfs nog bij de importeur geprobeerd ook daar 0 op het rekest.
voor ons ook geen toyota meer.
het vrouwtje rijd nu een lupo 1.4 maar ben d'r al aan het vormen richting een C70 cabrio
