Maar goed, het is jouw auto, ieder zijn meug...petje

Smaken verschillen inderdaad. 'Petje' was 'plagerig grappig' bedoeld, daarom ook deze emoticon:lancer schreef: Smaken verschillen. Door keer op keer te melden ( in dezelfde thread ) dat je iets niet mooi vindt, wordt de indruk gewekt dat jouw smaak beter is en de ander verminderd toerekeningsvatbaar vanwege zijn smaak.
Dan vervolgens ook nog iemand uitmaken voor iets... (Ook al was het humoristisch bedoeld)
TS had een vraag gesteld of iemand foto's had. Vervolgens krijgt hij hoofdzakelijk niet mooi meldingen. Ik probeer TS te helpen en krijg dezelfde reactie. Nou ben ik wel wat gewend hoor, maar uit ervaring weet ik dat gemaakte opmerkingen niet altijd zo geïnterpreteerd worden als ze bedoeld waren.
Nou nou, je kan t ook overdrijven hoorlancer schreef: Nou nou, hebben jullie door dat dit behoorlijk denigrerend kan overkomen?
Drekkie schreef: Ik heb niets op de achterkant, mijn V40 is zwart en het staat een stuk chiquer zo dan met die goedkope plakletters erop . Less is more....
misschien het onderwerp doorscrollen?vampire65 schreef:oke toevallig geen foto ? heb ook een zwarteDrekkie schreef: Ik heb niets op de achterkant, mijn V40 is zwart en het staat een stuk chiquer zo dan met die goedkope plakletters erop . Less is more....
Er is ook te lezen, dat hij, bij het verwijderen van de letter, lichte beschadigingen heeft moeten maken.To be honest it was not so easy and it was mistake. For that reason letters volvo are came back and is ok. Without these letter car looks really sad, don't do this
Ja sorry hoor deze had ik idd gezien maar achterklep leek mij wel erg mat daarom gevraagd voor andere foto waar de de klep niet zo mat leek+++t blijft behelpen+++ schreef:misschien het onderwerp doorscrollen?vampire65 schreef:oke toevallig geen foto ? heb ook een zwarteDrekkie schreef: Ik heb niets op de achterkant, mijn V40 is zwart en het staat een stuk chiquer zo dan met die goedkope plakletters erop . Less is more....
vampire65 schreef:Ja sorry hoor deze had ik idd gezien maar achterklep leek mij wel erg mat daarom gevraagd voor andere foto waar de de klep niet zo mat leek+++t blijft behelpen+++ schreef:misschien het onderwerp doorscrollen?vampire65 schreef: oke toevallig geen foto ? heb ook een zwarte
En trouwens heet jij ook al Drekkie![]()
Summum schreef: Nou , bij die laatste zijn de letters nog het MINSTE petjesgehalte....![]()
Hear hear !!Summum schreef: Nou , bij die laatste zijn de letters nog het MINSTE petjesgehalte....![]()
Je kan een foto van je auto even bewerken met Photoshop of Paint of iets dergelijks, dan zie je het meteen op je eigen auto.vampire65 schreef:Is er iemand hier, die op zijn achterklep zijn Volvo embleem heeft verwijderd en daar een foto van heeft,ik zit er aan te denken om het weg te halen typ aanduiding van T3 en V40 is al niet meer aanwezig.
zou het graag op foto willen zien kan namelijk geen foto op internet vinden of zo'n strakke achterkant mooi is