Gat in cilinderwand V60 PIH (2014 / 130.000 kilometer)

Het board om te praten over zaken die exclusief voor de Plug In Hybrid Volvo's van toepassing zijn
vaudi
5th Gear member

Het valt me op dat er nog helemaal geen feiten bekend zijn. Misschien is het wel geen gat in de cilinder.
Een gat in de zuiger of een gat in de cilinder is een groot verschil, kan me niet voorstellen dat er een gat in de clinder zit. Tenzij er een drijfstang is geknapt en er een stuk uit de onderzijde v.d. cilinder is weggeslagen.
Ben benieuwd wat er nog uitkomt.
Het blok in de PIH wordt als zeer degelijk bestempeld, conform de reputatie die de d5 heeft in autoland.
Walter
Geartronic member
Contacteer:

Jaromir schreef: de omgang met dit probleem liet mij duidelijk zien dat kwaliteitsproblemen kunnen voorkomen, maar t zal de garage een worst wezen, ze lappen t wel op, maar daar is ook alles mee gezegd, en dus is de volgende auto geen volvo meer geworden
dat zal ook nog wel per garage verschillen hoor. Niet alleen bij Volvo, ook bij andere merken
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Plaats reactie

Terug naar “Plug In Hybrid Volvo's”