Ik deze maand zelf preventief origineel de volledige draagarmen laten vervangen.
Zelf high performance auto, dus wilde slijtage aan draagarm zelf uitsluiten.
Auto stuurt weer scherp en goed... zeer goede uitgave wat betreft rijgenot.
Volgens mij kan je oa bij nordic car ook de rubbers laten vervangen... kost ook niet heel veel.
En stuurprecisie... na downpipe en intercooler de beste uitgave voor mij was deze vervanging.
Draagarmrubbers
-
- 5th Gear member
V70 '04 R | m66 | ceramic downpipe | do88 aluminium intercooler | stage 2 rica | premium sound en volvo oem subwoofer
-
- 2nd Gear member
Kom dit draadje tegen omdat ik opzoek ben naar de oorzaak van de lichte vibratie in het gaspedaal.
Ook hoor je een trilling tijdens het rijden.
Bocht naar rechts en het geluid is weg maar naar links wordt het erger, Dit alles bij elkaar doet mij denken aan rechts voor.
Heb het wiel er af gehaald en het verticale draagarmrubber is gescheurd en ik voel iets speling op de stuurkogel/
Daarbij heb ik regelmatig de melding Anti Skid Tijdelijk Uitgeschakeld. Daardoor krijg ik weer het idee dat het ook een wiellager kan zijn.
Wellicht zijn er hier mensen met iets meer kijk op Volvo dan ik?
V70 2.4 170PK model 2004-2007
BVD,
Jasper
Edit, Misschien zelfs een hobby monteur in de buurt van Gorinchem E.O. waar ik langs kan als ik er niet uit kom?
Ook hoor je een trilling tijdens het rijden.
Bocht naar rechts en het geluid is weg maar naar links wordt het erger, Dit alles bij elkaar doet mij denken aan rechts voor.
Heb het wiel er af gehaald en het verticale draagarmrubber is gescheurd en ik voel iets speling op de stuurkogel/
Daarbij heb ik regelmatig de melding Anti Skid Tijdelijk Uitgeschakeld. Daardoor krijg ik weer het idee dat het ook een wiellager kan zijn.
Wellicht zijn er hier mensen met iets meer kijk op Volvo dan ik?
V70 2.4 170PK model 2004-2007
BVD,
Jasper
Edit, Misschien zelfs een hobby monteur in de buurt van Gorinchem E.O. waar ik langs kan als ik er niet uit kom?
Laatst gewijzigd door JasperT op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.