Ik vermoed dat je een HU-650 of gelijkwaardig hebt - zonder externe versterker. Dan heb je genoeg met 'verloopkabels' die idd op zich ook al schandalig duur zijn.liquid_force schreef:Ik heb mijn kabeltje(s) bij http://www.siocommunications.co.uk/ in schotland, maar was zeker geen 210 euro kwijt voor die kabeltjes. iets van 48 pond volgens mij plus shipping. het kabeldeel met de ISO connectors wordt er dan tussenuit gehaald en een ander deel daarvoor in de plaats. Als je hem belt kun je precies de typenummers per telefoon krijgen en dan kun je online bestellen, verzending was zeer snel moet ik zeggen. montage ook geen enkel probleem.
Als je WEL een externe versterker hebt, moet je idd de boodschappenlijst zoals beschreven inslaan. Ik heb gewoon geamild met telefon.de, via visakaart betaald en een en ander staat nu mij thuis te wachten op inbouw. Verzendingskosten van telefon.de waren ook schappelijk! (alleszins nog ruimschoots compenserend voor duurdere prijs van de krambox bij bepaalde (ik vermoed alle - heb wel lang gezocht) nederlandse webwinkels...)