Oprit aangevuld ;)

MacDeluxe
2nd Gear member

sander69 schreef: pagina bestaat niet zegt ie....
En deze?
sander69
3rd Gear member

ja die doet het, dank je wel.

deze werkt goed?
Volvo 245 GLT 2.1 turbo 1983
Volvo V70 2.3 R AWD Black 1997
Volvo C70 cabrio 2.4 D5 GT Summum 2007
Volvo XC90 2.4 D5 GT black 2004
Saab 900 classic coupe Aero FPT 1992
MacDeluxe
2nd Gear member

Ja zeker. moet nog wel ff een druppeltje lijm tussen als je hem in elkaar zet, maar daar kom je vanzelf achter ;) Ik heb er secondelijm tussen gedaan.
Ik merk wel dat deze sleutel wat strakker in het contact zit, wat ik wel fijn vind. Voelt wat steviger aan.

Verder werkt natuurlijk alles zoals voorheen, omdat de electronica gewoon overgezet wordt van de oude sleutel. (vergeet niet het 'pilletje' uit het staafje van de sleutel te halen, daaraan herkent de wagen dat het de juiste sleutel is en wil hij starten).

Ik was net nog even met de wagen aan het poetsen en het begon te regenen en kon met de sleutel het dakje dicht doen... HA! Ben echt blij met mijn module!!! :love:
MacDeluxe
2nd Gear member

Gisteren heb ik bij GS Powerflush mijn DSG automaatbak laten spoelen / flushen.
De wagen heeft inmiddels 150k ervaring en ik ben er vanuit gegaan dat er nog niet eerder nieuwe olie op de bak is gekomen. Met mijn vorige auto heb ik ook de automaat laten flushen en dat is zo goed bevallen dat ik dit nu ook meteen weer wilde. Ik merkte namelijk echt een overgang tussen de versnellingen wat me stoorde, daarnaast stootte de wagen erg als ik van R naar D schakelde (of andersom).
Na een uurtje flushen met Gery Slot (eigenaar van GS Powerflush) en een goed gesprek met hem over C70's (de man heeft er wel verstand van!) ben ik nu weer helemaal tevreden met de schakeleigenschappen van de automaat. Ik voel nu amper de overgangen tussen de versnelling meer en hij rijd veel rustiger. Minder snel de kickdown als je het gas intrapt, waardoor de motor veel beter op de juiste plek in de koppeltoeren curve blijft zitten. Heerlijk lekker rustig touren 8-)
MacDeluxe
2nd Gear member

En weer een klusje geklaard! De wang van de bestuurdersstoel was versleten, dus met colourlock de hele stoel behandeld. Nu als nieuw: klik
Plaats reactie

Terug naar “C70 vanaf MY2006”