Volvo V60 - T6 Twin Engine
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
maar dan is het toch niet vreemd dat er nog geen test van de T6TE is?
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
-
- 2nd Gear member
OK dat begrijp ik maar er moeten er toch al van rondrijden?
De E-tense van de DS7 komt er ook pas eind volgend jaar maar daar hebben journalisten al mee mogen rijden.
Anyway, ik vind het belachelijk gezien de prijs van de auto dat je er al eentje kan bestellen zonder feedback van testen.
Dat is dan werkelijk hopen op het beste!
De E-tense van de DS7 komt er ook pas eind volgend jaar maar daar hebben journalisten al mee mogen rijden.
Anyway, ik vind het belachelijk gezien de prijs van de auto dat je er al eentje kan bestellen zonder feedback van testen.
- drowel
- 5th Gear member
Begrijp je punt... echter niemand verplicht je toch de auto te kopen? De aandrijflijn (of een vrijwel identieke) is te testen in onder andere de XC60.Erik H schreef: OK dat begrijp ik maar er moeten er toch al van rondrijden?
Voor ons was het geen belemmering om hem toch te bestellen... als hadden we liever wel al kunnen proefrijden of een test kunnen lezen/zien.
-
- 2nd Gear member
Inderdaad dat is waar, ik moet pas eind volgend jaar bestellen. Het probleem is dat er wel meer wagens op mijn short list staan. Ik ben op het gebied van autokeuze nogal ongeduldig en heb ook wel wat tijd nodig om mijn werkgever warm te maken voor mijn keuze. 
Ook is het hier in België nog wat afwachten met de nieuwe WLTP norm. Er is nog geen duidelijkheid wat er na 2020 gaat gebeuren.
Met wat pech bestel je een fiscaal interessante wagen eind 2019 en als hij dan geleverd wordt moet je er opeens veel meer voor gaan betalen...
Ik wil dus zo snel mogelijk mijn keuze willen maken.

Ook is het hier in België nog wat afwachten met de nieuwe WLTP norm. Er is nog geen duidelijkheid wat er na 2020 gaat gebeuren.
Met wat pech bestel je een fiscaal interessante wagen eind 2019 en als hij dan geleverd wordt moet je er opeens veel meer voor gaan betalen...
Ik wil dus zo snel mogelijk mijn keuze willen maken.
Laatst gewijzigd door Erik H op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
die DS7 zou dan een voorserie-auto moeten zijn geweest. Bij Volvo kan iedereen rijden met de T8, in XC90, XC60, V90 of zelfs S90. Zijn ook voldoende testen van. De T6TE is daarvan het kleinere broertje, kun je zelf inschalen hoe dat dan moet zijn als je met een V60 T6 AWD en een XC60 T8 hebt gereden? Of een V60 T5 voor mijn part. Het is zoals het is, je hebt al gelegenheid om 'm te bestellen maar je mag ook wachten tot de testen gedaan zijn. En als je nu de keuze wil maken, kies dan voor de T8. Jammer dat je jouw ongeduldigheid vertaald in een belachelijk voor Volvo
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- Summum
- 6th Gear member
Dat is toch altijd bij mensen die een als eerste een nieuw model of nieuwe motorisering willen rijden? Die worden op papier besteld, in de hoop dat het niet tegenvalt. De early adopters zijn ook altijd de mensen die de kinderziekten mogen uitvinden. Dat was niet anders bij de vorige V60 D6 TE. De eersten die dat model bestelden hadden er ook slechts de specificaties op papier. En ze hebben de nodige kinderziekten ervaren. Maar daar kregen ze wel 0% bijtelling voor terug.
(2008) V70 T6 AWD Summum, Barents Blue, off black leder, full option
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
(2020) Audi E-tron
(2016) V60 D6 Twin Engine Summum, Magic Blue, Sport leder soft beige, Intellisafe Pro, Hybrid Technology, Security, Family, 19" Bor + 18" Skadi
(2011) V60 2.0T Momentum, Caspian Blue, off black leder, driver support line, exterior styling, 19" Bor + 18" Fortuna
(2005) V50 2.4 Summum, Silver, premium mobility, 18" Atreus
(2001) S60 2.4i Intro Ed. aut, nautic blue, 17" Tethys
- NielsPHEV
- 7th Gear member
Als je wanneer je zonder zelf te testen een auto koopt niet slim bent dan ben ik niet slim eigenlijk drie keer niet slim wat wel mega niet slim is. De T8 is wel te rijden in de XC90 XC60 en V90. De nwe V60 is te rijden met de T6 dus je kunt heel zeker een zeer goede indruk krijgen. Voor wat betreft de kinderziekten kan je volgen maar de aandrijflijn is niet nieuw en zit al drie jaar in de XC90 daarnaast zitten alle "systemen" ook in bovenvermelde auto's dat zal dus echt wel loslopenErik H schreef: OK dat begrijp ik maar er moeten er toch al van rondrijden?