Gezien je naam zou je dat ook niet mogen doendiesel01 schreef:Ik heb mij daar met de aankoop van de V90 niet door laten leiden en gekeken wat er bij moest en of dat binnen het vooraf gestelde budget kon.Paul schreef: Prijslijst staat inmiddels online, voor 59k een hele mooie intro edition met veel er standaard op (IntelliSafe/Standkachel etc).
Opzich allemaal prima, maar ja die diesel motor... Ervaring met de V70 is dat de tweedehands prijzen een duikvlucht hebben genomen. Dus wat zou dat voor een invloed hebben op de CC?
Wanneer ik nu kijk wat we op de V70 hebben laten vallen in 1.5 jaar dan houdt ik dat bedrag lekker voor mijzelf maar het is idd substantieel.

Maar inderdaad: wees blij dat de Diesel er nog is en koop snel nog eentje.
De hetze tegen Diesel waait naar alle waarschijnlijkheid wegens veel onwaarheden wel weer over.
De nieuwe Euro 6d-TEMP Diesels van Volvo behoren tot de meest schone.
Voor serieuze afstanden en comfortabel vervoer zonder steeds bij de pomp te staan of aan de kabel te hangen is Diesel nog steeds onverslaanbaar.
Bovendien altijd nog betrouwbaarder dan een Hybride. Hoe trouw mijn laatste V60 PIH ook was, het is nogal wat extra en soms kwetsbare techniek.