Hans,Mee eens.Ook ik had de Hu-603 in mijn eerste V70. Zonder versterker maar met de juiste speakers rondom. Het geluid was super te noemen.
wat noem jij de juiste speakers?
Premium, Highperformance, of een combinatie van deze?
Robert
Hans,Mee eens.Ook ik had de Hu-603 in mijn eerste V70. Zonder versterker maar met de juiste speakers rondom. Het geluid was super te noemen.
De premium speakers die ik tot nog toe gevonden heb, hebben allemaal een aangepast deurpaneel nodig.Bij de S60 worden geheel andere speakers gebruikt Hans!
Daar heb je een ander paneel voor nodig, klopt.
Bij de V70 is dat niet het geval, vraag me niet waarom.
Dus kun je bij de V70 gewoon Premium speakers plaatsen
Ik lees echt alles wel hoor, alleen soms is iets niet helemaal duidelijk. Jouw omschrijving slaat op je S60 en niet op onze V70. Vandaar nog even de vraag. Bovendien heb jij het over goedkope speakertjes. Dus die geodkope speakertjes zouden beter zijn dan mijn standaard speakers? Of zelfs beter dan de Premium? En zitten er bij de Premium set ook anders tweeters dan? Kan ik ook nergens vinden. Of zijn alle tweeters (voorportieren EN D-stijl) altijd het zelfde. Of is High-Preformance toch weer anders? Wie het weet mag het zeggen...Wel een beetje beter lezen wat er geschreven wordt hoor!
Je "moet" niet.Oceanracer schreef:Dus ik heb nieuwe speakers nodig EN een set nieuwe deurpanelen? Dure grap dan...
Daarvoor heb je geen ander deurpanelen nodig, er zijn voldoende topmerken die je in kunt bouwen.Oceanracer schreef:Als ik van mijn paieren speakers af wil dus wel. Of is er een andere (lees:voordelige) manier? De huidige speaker klinken gewoon echt niet mooi. Ik wil gewoon genieten van mooi geluid uit de speakers. Is toch niet te veel gevraagd?