Helaas, bij mij werkte het niet helemaal, het lampje van de ABS gaat wel sneller uit vooral bij warm weer..... maar de EMS blijft vrolijk branden.
Als optie is het natuurlijk ook nog mogelijk om de lampjes te verwijderen.
ABS / TRACS af en toe aan!(met foto's abs controller open)
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
Just do it,
www.leondewinter.com/volvo
www.leondewinter.com/volvo
- famkat
- 1st Gear member
Al drie dagen zonder ABS storing. Emissielampje brand nog wel even resetten denk ik.
Voor diegene dit ook zijn ABS controller gaat repareren denk aan de 4 borg ringen. Ik heb de controller afgedicht met bitumen kit van de Gamma. Dit is een stevige kit wat ook elastische blijft.
Voor diegene dit ook zijn ABS controller gaat repareren denk aan de 4 borg ringen. Ik heb de controller afgedicht met bitumen kit van de Gamma. Dit is een stevige kit wat ook elastische blijft.
Mvg A.Kat
s80 2.9 automaat bj 99
s80 2.9 automaat bj 99
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
en? brand het lampje nog na het resetten?
- famkat
- 1st Gear member
Ik heb het nog niet laten resetten. Inmiddels 15000 km gereden zonder de bekende storing met de ABS en STC.
In middels is er op Markt plaats iemand anders die ook de ABS module rep. hij vraagt er 125 euro voor. Dit is een goed teken nu komt er eindelijk wat concurrentie er bij.
Weet iemand of je zelf de emissielampje kunt resetten?
In middels is er op Markt plaats iemand anders die ook de ABS module rep. hij vraagt er 125 euro voor. Dit is een goed teken nu komt er eindelijk wat concurrentie er bij.
Weet iemand of je zelf de emissielampje kunt resetten?
Mvg A.Kat
s80 2.9 automaat bj 99
s80 2.9 automaat bj 99
- famkat
- 1st Gear member
Ik heb de accupool er af gehad maar het lampje ging meteen weer branden. Ik ga de dealer maar met een bezoekje eren. Om te kijken wat de storing is. Ik bericht de afloop wel.
Mvg A.Kat
s80 2.9 automaat bj 99
s80 2.9 automaat bj 99