Zelf mistlampjes monter, haalbaar?
- ferdigoeman
- 2nd Gear member
dus enkel een dashboard schakelaar verveangen en programmeren en werken. oh das netjes
-
- 2nd Gear member
Kan iemand op dit forum een handleiding plaatsen, of iets zodat ik het zelf ook kan doen mbv foto oid voor het plaatsen van mistlampen op een S40 Ph2...?

[ VOLVO FOR LIVE ]
- Remon
- 5th Gear member
Emiel, dat monteren is niet zo moeilijk. De software aanpassen is een veel ingewikkelder kunstje. De kabels liggen al voor in de bumper, het is alleen even de kunstof kapjes ervoor weg schroeven en je bent klaar.

Volvo Amazon B18A 1962
Volvo C70 coupé 2002 2.4T
Volvo S60 2.4 140pk 2009
Volvo S60 2.4D 2006 editon 2 334000km
www.volvoamazon.webklik.nl
Volvo S40 115pk Europa sports 2001 256000km
Volvo 440 1.8 benzine/LPG 1996 206000km
- DeNNiS_
- 4th Gear member
er uit schroeven zit met 2 schroeven en 1 klem vast
stekkertjes er af... en je hebt hem er uit...
net even de bodemplaat los halen... om er aan tekunnen
en de stekkertjes los halen ofcource met beetje handigheid kan dit op een half uurtje gedaan worden
stekkertjes er af... en je hebt hem er uit...
net even de bodemplaat los halen... om er aan tekunnen
en de stekkertjes los halen ofcource met beetje handigheid kan dit op een half uurtje gedaan worden
Volvo S40 1.9D Ph2
Volvo S60 T5 LPG-G3
Ford Focus ST- Milltek 3" 200cpi - Mountune airbox - Dreamscience tuning mod-X - RS look.
Volvo S60 T5 LPG-G3
Ford Focus ST- Milltek 3" 200cpi - Mountune airbox - Dreamscience tuning mod-X - RS look.
-
- 3rd Gear member
Voor de mensen die nog een P2 lichtschakel unit (het paneel wat dus links van je stuur in je dashboard zit) met switch voor mistlampen voor en achter zoeken...
Ik heb er hier nog eentje liggen. Als iemand daar interesse in heeft, stuur maar een pm.
Ik heb er hier nog eentje liggen. Als iemand daar interesse in heeft, stuur maar een pm.
- Laus
- Starter
Is het standaart dat er al bekabeling doorloopt naar voren, zeg: tot net achter die lelijke plastic mistlichtkapjes... Voor zowel de Phase 1 als de phase 2? Of is het bij de phase 2 wel standaart en bij de phase 1 niet.... Zit ik me toch ff af te vragen.... :?:
Want ik ben van plan om extra lampen onder m'n gril te laten monteren, maar nu wilde de monteur & ik graag weten of die bekabeling dus ook doorloopt??
Scheel een hoop werk als die er al zouden liggen
Het is een V40 uit 1997
Alvast bedankt voor een antwoord
Ps: Goeiendag trouwens... Kben volledig nieuw en ben in het bezit van een blauwe V40 uit het jaar 1997 die ik naar mijn eigen wensen aan het aanpassen ben... Vandaar ook dat ik na wat zoeken op i'net hier op het forum terecht ben gekomen... Veel info, alleen af en toe zit er toch wat dwars ej
Want ik ben van plan om extra lampen onder m'n gril te laten monteren, maar nu wilde de monteur & ik graag weten of die bekabeling dus ook doorloopt??
Scheel een hoop werk als die er al zouden liggen

Het is een V40 uit 1997

Alvast bedankt voor een antwoord

Ps: Goeiendag trouwens... Kben volledig nieuw en ben in het bezit van een blauwe V40 uit het jaar 1997 die ik naar mijn eigen wensen aan het aanpassen ben... Vandaar ook dat ik na wat zoeken op i'net hier op het forum terecht ben gekomen... Veel info, alleen af en toe zit er toch wat dwars ej

- Laus
- Starter
Okej, ik heb de dealer gebeld. En die zei dat er in een v40 97 geen bekabeling doorloopt naar voren. Dus we hebben zelf even een paar kabels doorgetrokken... Het is maar een klein stukje, want we hebben die kleine lampjes op het groot licht aangesloten, dus was zo gebeurt.
Tijd om er een kerstboom van te maken
net als m'n bedrijfswagen 
Tijd om er een kerstboom van te maken