Nu worden beide sleutels gewoon gebruikt (dankzij het stoelgeheugen e.d.) en heeft ieder een eigen setje en gaan ze gewoon standaard mee.
Vorige jaar de binnentent vergeten en daar kwamen we vlak voor Trier achter...Rippie V70 schreef: ↑05.08.2020 - 11:30 "Uit het bovenstaande maak ik wel op dat ik de enige uilskuiken ben die zijn reserve sleutel niet meeneemt op vakantie."
Ach.. T kan nog wel stommer hoor.. Ooit in spanje gestaan bij Salou en onze net aangekomen buren ontdekten dat ze tentstokken van hun bungalowtent thuis hadden laten staan... We vergeten allemaal wel eens wat
Idem (alleen dan zonder de exemplaren van de caravan...)Msuidgeest schreef: ↑05.08.2020 - 09:33 Hier ook altijd 2 sleutels mee. Auto, huis, caravan inclusief disselslot.
Doe mij dan ook even je nummer, mocht ik ooit een sleutel kwijt zijn.....kansberg schreef: ↑29.08.2020 - 02:19 Ook wij nemen altijd een reservesleutel mee en doen deze in de kluis van de caravan. Gelukkig nog nooit nodig gehad. Ooit ben ik gebeld door een klant die in zuid Frankrijk stond en de sleutel van zijn dakkoffer kwijt was. Hij gaf mij het nummer wat op het slotje van de dakkoffer stond en heb direct een sleutel besteld bij Thule, had hem dezelfde dag nog in huis. Ik vroeg de man waar hij zich bevond en dit bleek 13 km. vanaf de camping te zijn waar wij gingen kamperen (de volgende dag). 'Overmorgen kom ik de sleutel brengen" was mijn antwoord 'Huh?' was zijn reactie. 'Service van de zaak meneer.' De sleutel heb ik gebracht en het werd nog een heel gezellige avond!
Mooi verhaalkansberg schreef: ↑29.08.2020 - 02:19 Ook wij nemen altijd een reservesleutel mee en doen deze in de kluis van de caravan. Gelukkig nog nooit nodig gehad. Ooit ben ik gebeld door een klant die in zuid Frankrijk stond en de sleutel van zijn dakkoffer kwijt was. Hij gaf mij het nummer wat op het slotje van de dakkoffer stond en heb direct een sleutel besteld bij Thule, had hem dezelfde dag nog in huis. Ik vroeg de man waar hij zich bevond en dit bleek 13 km. vanaf de camping te zijn waar wij gingen kamperen (de volgende dag). 'Overmorgen kom ik de sleutel brengen" was mijn antwoord 'Huh?' was zijn reactie. 'Service van de zaak meneer.' De sleutel heb ik gebracht en het werd nog een heel gezellige avond!